Lieve mensen, Ik ben een moeder van 27 jaar me zoontje is nu 7maanden. Tijdens mijn zwangerschap (na de 20 weken echo) vertelde mijn man me dat hij verliefd was op een ander! Hij wilde toen ook bij mij weg! De eerste stappen waren ook al gemaakt! Maar na 2maanden kwam hij er achter dat hij toch voor mij en ons kindje wilde gaan! Ik merk ook wel dat hij echt van mij houd enz. Echter wilde hij haar ook niet kwijt en ze hebben dus ook nog steeds contact! Ik vind dit soms wel erg moeilijk omdat ik weet dat ze nog steeds gevoelens voor elkaar hebben! Het ging een tijdje goed tussen mijn man en mij maar nu gaat er bijna geen dag voorbij waar ik denk dat ik bij hem weg moet gaan! Ik heb namelijk heel veel het gevoel dat ik ondanks dat we samen zijn ik er toch alleen voor sta ivm de kleine! Hij is echt gek op de kleine maar als ik vraag wil je hem schone broek geven dan moet hij altijd wel een of ander doen! In bad doen vind hij eng! Eten geven doet hij wel maar ook omdat hij dit soms gewoon moet omdat ik avonddiensten draai! Ook heb ik het gevoel dat hij mij kleinneerd bijv we zijn bij mijn ouders ik zit 2tellen met me tel begint hij gelijk dat ik hem weg moet doen of zet jij ff koffie enz Ik weet ook niet of ik nog wel van hem hou! Het ene moment denk ja ik hou onwijs veel van hem! maar het volgende moment dan kan ik hem niet luchten of zien! Help ik weet het echt niet meer! We lopen ook al bij maatschappelijk werk maar daar laat hij zijn ware aard niet zien, zij prikt hier ook niet doorheen en thuis krijgen we dan weer bonje! Weet iemand raad?
Wat vervelend dat je in deze situatie terecht bent gekomen. Ik kan je helaas niet anders zeggen als "volg je hart". Ten aanzien van je man vind ik wel dat hij een keus moet maken. Je kan natuurlijk niet van 2 walletjes eten. Als hij bij jou wil blijven, vind ik dat hij er dan ook helemaal voor moet gaan.
Poeh, meis! Wat een rotsituatie! Ik zou willen dat ik je van advies kon voorzien, maar dit soort situaties zijn zo ingewikkeld en bovendien voor iedereen anders. Het enige dat ik kan zeggen is dat je voor jezelf moet uitzoeken waar je grenzen liggen, wanneer je jezelf niet meer zou respecteren als je het blijft pikken. Voor wat betreft verliefd worden, wij hebben dat in onze relatie nog niet meegemaakt. We hebben wel afgesproken dat we er - als het gebeurt - eerlijk over zijn en blijven communiceren. Gelukkig deed jouw man dat ook. De kans dat je verliefd wordt is er altijd, vooral als je relatie veranderd (zoals wanneer je zwanger bent, dat is ontzettend spannend). Maar het is natuurlijk wel behoorlijk slikken. Het lijkt me iig enorm pijnlijk om van hem te horen! Dat hij nog moet wennen aan het vaderschap hoeft trouwens niet aan zijn (inmiddels voorbije?) verliefdheid te liggen. Zilverman had ook een behoorlijke aanloop nodig. Sommige mannen moeten echt wennen (de meeste mannen, als ik het forum soms belees). Weet je, iedereen kan makkelijk roepen "ga weg" of "zit het uit".... maar uiteindelijk ken jij je man het beste en weet jij het beste wat je nog kan hebben en wat niet. Een en ander zal denk ik ook afhangen van hoe hij met die andere vrouw omgaat. Dat zou voor mij iig een harde eis zijn.... alle contact over. Maar dat zou het voor mij zijn. Hoe denk jij daarover? Iig veel sterkte!
Als je dit wil, vooral bij m blijven. Wil je beter, verbreek de relatie, en start opnieuw alleen met je kindje. Je moet t nu ook zo goed als alleen doen, dus slechter zal t niet worden denk ik.
Het is voor ons moeilijk te bepalen. Jij weet zelf het beste wat je wel of niet voelt. Ik vind het uberhaubt al knap dat je bij hem gebleven bent, want als mijn man me zoiets flikt, laat ik hem gelijk het gat van de deur zien. Maar ik begrijp dat dat ook heel moeilijk is als je veel van iemand houd. Veel sterkte. Hopelijk kom je tot een (voor jou) goede keuze. Oja wat betreft de omgang die hij nog heeft met die 'vriendin', ik zou hem dat contact verbieden.
Als jij bij hem wilt blijven en aan jullie relatie wilt werken dan moet hem zeggen dat hij alle contact met de andere vrouw moet verbreken. Zolang dit niet gebeurd komt het ook niet goed. En als hij dit niet wilt, dan kiest hij niet voor jou maar voor haar... ( dat hij zoiezo nog contact met haar wilt zou mij al genoeg zeggen)
Als je niets zinnigs weet te schrijven log dan uit Maare als jij niet gelukkig bent dan zou ik eerst bij mezelf eens gaan overwegen of dit allemaal de moeite wel waard is. Je vertrouwen is geschonden en de onvoorwaardelijke liefde die er moest zijn is er niet want je kunt hem niet meer geloven. Ik zou liever alleen met mijn kindje verder gaan dan ongelukkig in een relatie zitten.
Ik zou als ik het zelf even niet weet zowiezo de keus bij hem leggen: of je gaat volledig voor mij en ons kindje en verbreekt daarbij alle contacten met de andere vrouw of je blijft contact houden met die andere vrouw, maar pak je spullen en vertrek... maar goed dat is wat ik zou doen (als ik hem niet al het huis uit gezet heb...) ik denk dat je nu vooral je hart moet volgen, de voors en de tegens, de gelukkige en ongelukkige momenten tegen elkaar afwegen en volgens mij ben jij dan de enigste die tot de juiste conclusie kan komen! sterkte ermee!
Wat ik zou doen? Dumpen die klootzak. Wat jij moet doen? Geen idee meid, ik weet ook niet precies de situatie. Je moet het uiteindelijk echt zelf beslissen en niet uit gaan van onze meningen.
oooh jeetje meid. ik heb een maand geleden ook op dit punt gestaan (wel om andere reden...alcohol) ik denk dat als het bij ons om een andere vrouw had gedraaid dat ik bij hem weg was gegaan... maar kijk voor jezelf of dat het je wel waard is. ik vind persoonlijk dat hij je aan de kant zet omdat hij de andere vrouw nog steeds ziet. ik heb er voor gekozen om voorlopig nog bij mijbln man te blijven omdat ik zie dat hij eraan probeert te werken ma als dat niet het geval zou zijn dan zou ik voor mezelf kiezen en de kids. succes meid en laat nidt over je heen lopen!
Ik zou bang zijn dat als jij bent werken zijn crush lekker bij jullie binnen zit en hem geen seconde kunnen vertrouwen Je zoon is nu 7 maanden en vanaf de 20 weken echo weet je al dat hij verliefd op een ander is, dat is dus al bijna 1 jaar lang. Weet je zeker dat hij nooit iets met zijn gevoelens heeft gedaan? Nee, ik zou klaar met hem zijn, vooral als hij het contact met haar ook nog aanhoud ook, brrr
Helemaal mee eens. Hoe kan je nou nog vertrouwen hebben in je man als hij met een ander heeft liggen rotzooien en dat waarschijnlijk nog steeds doet?? Ik zou daar dan al gelijk helemaal klaar mee zijn. Aan een relatie werken moet van beide kanten komen, in je eentje de kar trekken gaat niet lukken. Dat verlies je uiteindelijk toch. Ik vind ook dat hij totaal geen rekening houdt met jouw gevoelens, hij vind het waarschijnlijk wel lekker makkelijk zo:x Wat heb je nou aan zo'n kerel??????
- Hij is al minimaal 1 jaar verliefd op een ander, die ander ook op hem schrijf je - hij doet geen moeite voor jullie kindje - hij doet geen moeite bij de maatschappelijk werker en bij jou en het huishouden - hij kleineert je Wat heeft jullie relatie dan nog voor pluspunten? Ik zou heel gauw wegwezen, je bent meer waard dan dat! Laat hem en z'n nieuwe liefde maar lekker in hun sop gaarkoken, die komen zichzelf nog wel tegen meid!
Dit is vreselijk voor je. Het lijkt erop dat hij totaal geen respect voor je heeft. Welk voorbeeld is dat dan voor je kindje? Je kindje groeit zo op met een voorbeeld waarin vader gewoon een vrouw erbij heeft en geen respect voor jou heeft. Je zult zelf moeten doen wat voor jou goed voelt, maar geloof me, als je hier een punt achter zet is dat heel begrijpelijk. Sterkte
ja ik vind het heel erg voor je, maar dit is toch geen echte liefde. Het lijkt alsof het alleen van jou kant komt. Ik was er denk wel klaar mee geweest. Alhoewel het natuurlijk niet goed in te schatten is als je niet voor staat. Maar meid, ik zou kiezen voor jou en je zoontje. Laat vaders maar een tijdje bedaren tot hij echt weet wat hij wil.
Knap dat je t al een jaar zo vol houdt! Ik zou het eelijk gezegd niet kunnen hoor. Ik zou je man laten kiezen: Of hij gaat voor 110% voor jou en je zoon en laat die andere meid volledig barsten Of jij en je zoontje gaan bij hem weg Jij (en je zoontje) verdienen echt beter hoor!
Meid, wat een klote situatie. Wat het eerste in me opkomt is dat jij beter verdient. Hij wil het contact met die ander niet verbreken, steekt maat weinig moeite in jullie kindje en kleineert je! Maar goed, ik ken je situatie verder niet dus het is moeilijk om erover te oordelen. Probeer alleen je zelfrespect niet te verliezen en hem jou dit aan te Laten doen... Heel veel sterkte!