hoelang hebben jullie "last" van je eisprong? en welke klacthen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maja89, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    hoi dames!

ik ben even nieuwschierig naar jullie ovulatie klachten en hoelang jullie daar last van hebben?

ik heb nu al zeker een week last van vruchtbaarslijm zo erg dat een inlegkruisje niet genoeg is! steken in mijn liezen links en rechs. buikkramp na het eten! heel vaak moeten poepen(sorry hoor:p) misselijk zijn zomaar in een x! en me gewoon rot voelen bah en hoofdpijn! en sinds vandaag ook wat rugpijn.

nu vraag ik me af of er mensen zijn die dit ook zo ervaren! of wat de andere ervaringen zijn!

2. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi,

Jouw klachten komen bijna allemaal overeen met die van mij. Ik ben moe, soms misselijk, steken rechtsonder in de buik, veel vruchtbaar slijm en last van mijn darmen. Voor mijn zwanderschap had ik meer last dan nu, maar het blijft wel irritant!

Sterkte met jouw klachten! :)

Grtz Pinda

3. Yris

Yris Niet meer actief

Ik heb vooraf 3 of 4 dagen vruchtbare afscheiding en meestal voel ik 2 dagen voor mijn eisprong een brandende pijn (meestal) rechts in mijn eierstok, een uurtje ongeveer houdt dit aan :)

4. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    dankjewel voor jullie reacties!
    ik heb nu al sinds vorige week maandag heel veel slijmberlies.. word er een beeyje gek van! heb sinds vandaag enorme steken in mijn linker zij wat doorschiet naar mijn rug! en ben extreem moe! ik had dit vorige maand ook en toen bleek ik zwanger te zijn. helaas een vmk. dus ben erg benieuwd ofbditbook weer zw klachtjes zijn of nog van mijn eisprong! weet alleen niet of je er zo lang last van kan hebben!

5. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ik heb hier ook last van, eergisteren begon het al.

Enorm veel slijmverlies, pijn in m'n borsten, vermoeidheid, pijn in m'n rechterlies.

Maar m'n eisprong is pas woensdag.

Lfs.

6. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    okee vervelend he? mijn eisprong heb ik vorige week al gehad (gespot met ovulatietesten) dus heb woensdag mijn nod! nu ook weer normaal ga ik rond 12e na bed en ben nu alweer kapot maar gewoon echt gesloopt! ben ik nietvgewent van mijzelf!

7. Krista1990

Best vervelend , maar het hoort erbij.
    M'n ovutestje geeft nu een positieve test aan.

8. Happy83

Happy83 Actief lid

14 feb 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    ik heb ook al een paar dagen steken in mijn onderbuik. Zo nu en dan zijn de steken behoorlijk te voelen, maar over het algemeen is het meer een zeurend gevoel. Mijn broek zit ook niet lekker. Ik had vrijdag en zaterdag een positieve test. Beide keren heb ik tussen 12 en 14 uur getest. Gisteravond heb ik nogmaals getest. Had ik helemaal geen tweede streepje meer. Ik ga er vanuit dat ik mijn eisprong gisteren heb gehad. Deze week om de dag geklust. Ben erg benieuwd wat het mag opleveren.

9. Krista1990

Ik heb het zelfde als jou en nu voel ik het heel erg in m'n rechterlies. Heb vrijdagsmiddag om 3 uur getest, dit ivm heel veel wit verlies. Was benieuwd of met eisprong te maken had, maar had toen 2 hele lichte streepjes (tuurstreepjes) en vandaag om 1 uur getest en nu 2 strepen.
    Maar m'n app gaf aan dat ik woensdag m'n eisprong zou hebben.

Deel Deze Pagina