He meiden, hier een groentje en ik kom mij voorstellen. Ik ben Blue Eyes en ik kom uit Gelderland. Onze kinderwens hopen wij te bezegelen met een zwangerschap... dus zodra onze huisarts terug is van vakantie... bel ik m voor een afspraak om de mirena te verwijderen... spannend hoor! Tot schrijfs, Blue Eyes
Het is nu avond en ik zit nog even te neuzen op de site. Ik lees mijn voorstelrondje nog even door en ontdek dat ik wel heel sumier geweest ben. Dus ik dacht... ik stuur er nog wat informatie over mijzelf: ik ben 3,5 jaar getrouwd en werk met kinderen. Sinds dat er kinderen geboren worden in familie- en vriendenkring groeit mijn gevoel dat ik zelf ook graag moeder zou willen zijn. De laatste jaren heb ik dit gevoel een beetje op zij gezet aangezien het belangrijk is dat we er beide voor gaan. Nu is het dan zover, we zijn er beide klaar voor. De mirena mag er van mij vandaag nog wel uit, echter is onze huisarts nog op vakantie tm 13 augustus. Dus nog eventjes wachten. Waarom aangemeld op deze site? Alles is nieuw rondom deze nieuwe fase in ons leven. Een beetje informatie kan ik wel gebruiken, ondanks dat ik al veel gehoord en meegemaakt heb met de kleintjes om ons heen. Nu is het anders natuurlijk hihihi Goed weekend in elk geval voor jullie allemaal!
Dank je wel Flippo123. Coole naam trouwens, ter herinnering aan die vele die we gespaard hebben vroeger?
Dank jullie wel voor alle reacties! Heb mijn weg nu een beetje gevonden op de site. Het weekend was erg druk en geen tijd gehad om op de site te kijken... errug jammer!! Hihi, goed teken dan vind ik het echt leuk hier LOL