Hallo, Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben sandra 30 jaar en heb samen met mijn vriend besloten er nu echt voor te gaan. Ik wens ook iedereen die bezig is veel succes met zwanger worden/zijn. Groetjes Sandra
Hallo allemaal, Even voorstellen, ik ben Tanya, 38 jaar en we hebben al een mooie zoon, maar zouden er graag nog een tweede bij willen. Ik hoop heel hard dat dat snel zal lukken.... Groetjes, Tanya
Hallo allemaal, Ik wil me ook graag even voorstellen. Ik ben een jonge meid van 21 jaar. In november zijn mijn vriend & ik dalijk 8 jaar samen waarvan we er dan 3 samen wonen. Ons zoontje is gisteren 1 geworden en nu willen we beginnen met de 2e. Nou ja, na de bevalling ben ik niet meer aan de pil gegaan.. Maar nu nog steeds niks.. Wel veel aan het klussen opd e meest vbd maar iedere keer niks.. Al moet ik wel eerlijk zeggen, deze week voel ik me raar, erg moe & duizelig.. Vanmorgen klein d.bruin slymveegje met afvegen duss wie weet.. Nou ik hoop ik het hier leuk ga vinden. ! denk t wel (K)