Hallo allemaal, Mijn naam is Monique ben 30 jaar oud en nu 8,5 jr getrouwd met Gio. In 2000 is mijn zoon Rayvano na 37 weken zwangerschap overleden.In 2001 ben ik bevallen van Romana en in 2004 van Tyani. Mijn man en ik willen nog heel graag een kleintje maar we twijfelen over wanneer te stoppen met de pil.Vooral omdat wanneer ik stop zo'n 3 mnd ongi ben en daar kijk ik niet echt naar uit. Verder weet ik niet zo goed wat verder moet vertellen maar heb je een vraag stel em gerust. Monique
Hoi Monique van harte welkom hier! Wat vreselijk om Rayvano te hebben moeten verliezen zeg! Enig idee waardoor? Pfff echt erg. .. En tja over t stoppen met de pil, je wéét dat je dan ff door die 3 maanden heen moet, of je t nu uitstelt of niet toch? Ik hoop voor jullie dat er n binnenkort n nieuw wonder in aantocht is!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Vreselijk dat jullie Rayvano na 37 weken zwangerschap hebben moeten verliezen. Heel veel succes met je beslissing om met de pil te stoppen en zwanger te willen worden. Liefs wolly
De reden van zijn overlijden is bekend. Ik heb een bloedandoening met de naam Factor 5 leiden Homozygoot.Hiervoor slik ik al jaren anti stollingsmedicatie.Ik heb nu 4 keer trombose gehad.Toen ik zwanger was van Rayvano moest ik ipv tabletten slikken mijzelf injecties met fraxiparine geven.Helaas wisten de artsen waar ik op dat moment onder controle liep niet voldoende van die aandoening en kreeg ik een te lage dosering en een medicijn die de placenta passeert.Waardoor mijn bloed wel dun gehouden werd maar dat in de placenta niet.En daardoor was de placenta voor 2 derde was geinfarteerd.Dus door niet wetendheid van de artsen en verkeerde medicatie is hij overleden. Helaas zijn er verschillende artsen die zeiden dat het niet had hoeven gebeuren,maar daar heb je niet zoveel aan.Mijn zoon krijg ik er niet mee terug. Tijdens de zwangerschappen van mijn dochters had ik goede medicatie en een super gyno.En op die momenten werd er inderdaad bewezen dat het dus WEL goed kon gaan. Monique