Hallo allemaal, Ik ben nicole 22 jaar en ook nieuw aangemeld op deze site! Mijn vriend (30) en ik willen heel graag een kindje en in april ben ik gestopt met de pil. Vorige week ben ik (na 9 weken wachten) ongesteld geweest (daarvoor nog in mei!) dus nu wordt het spannend wat er gaat gebeuren! In het allereerste begin was ik er heel erg mee bezig, nu is het allemaal wat relaxter! Ik vind het wel leuk om af en toe eens wat te kletsen, en om informatie te zoeken etc. dus dit is een perfecte site! Nu alleen nog beetje uitvogelen hoe je aan al die meters etc. komt! Groetjes en allemaal succes met (de) zwanger(schap) worden! Xx
hoi hoi wat spannend he. ik ben in november gestopt met de pil en sindsdien erg onregelmatig. ik hoop dat het voor jou ook allemaal een beetje snel gaat xx
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Als je de banners bedoeld, die kun je vinden in het linker scherm daar staat cyclusbanners en die kun je aan klikken en dan volgt de rest vanzelf. Liefs wolly