Schommelstoeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zwitsal, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Omdat ik te lui ben om eindeloos het internet af te speuren, knal ik m’n vraag hier weg:
    Welk schommelstoeltje kan meer dan 9 kilo hebben?

Overigens niet voor mezelf hoor, maar voor onze baby :roflmao:.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dan zit je in de lounge verkeerd ;)
    Maar een schommelstoel voor een baby? Je bedoelt zo'n veredelde wipstoel, zo'n hangding?

3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
  4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Ooooh die leek me ook zo gaaf...maar ze vond t vliegtuig bij de kdv, is zo'n bouncer /schommel he-le-maal niks, durf t dus niet aan. In t oude huis had ik zo'n ouderwetse constructie in de (veeeeel grotere) tuin waar je waslijnen aan kon hangen maar daar kon ook een schommel aan. Schommelstoeltjes op de kdv zijn tot 9kg, we hadden t dr gisteren nog over met oma aangezien we zomerfeest hadden, ze staan ook alleen in de babygroep.

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Als het echt een schommelstoel moet zijn zou je evt nog kunnen kijken naar Duitse merken via bedrijven die oorspronkelijk uit Duitsland komen. Zo heb ik een Duitse combikinderwagen gekocht die niet 15 maar 25 kilo aan kan. Zoals bijvoorbeeld pinkorblue.

De omvang van deze stoel valt wel mee. Vind ze het leuk om in de speeltuin op schoot te zitten? Ik ga hem vandaag als het goed is halen (als hij op voorraad is). Dus ben benieuwd. Ik vermoed dat erom gevochten gaat worden. Hij neemt op zich ook niet heel veel ruimte in, met een beetje ruimte is hij ook binnenshuis te gebruiken.

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Ja klopt heb m meermaals met twijfel staan te bewonderen, proberen t aan alle kanten hebben hier een speeltuin naast de deur maar ze vindt t niks, glijbaan kan dr ook maar weinig bekoren. Geef dr een bak water of iets wat open en dicht kan (of wat dreumes (terror) proof spul ingewikkelder in elkaar zit) en wat spulletjes en ze is helemaal happy.

Babyhuiscasita nog een wipstoeltje gevonden tot 15kg, tevens wiegje. Naam is:
    Tiny Love Rocker Napper Taupe Wipstoel / Wiegje

Deel Deze Pagina