We willen de city aanschaffen. Zit op babboe site te kijken maar kom er niet uit. Wat is handiger een maxi cosi drager of baby schaal?
Wij hebben de maxi cosi drager. Voor mijn gevoel zit de kleine daar beter vast is. Ook ideaal voor even snel een boodschapje. Kan de kleine in de maxicosi zitten in de winkelwagen of op het onderstel van de kinderwagen.
Maxi cosi is echt universeel je kan voor (bijna) elke kinderwagen adapters aanschaffen om em daarop te monteren. Ik zou de maxi cosi aanbevelen! Ik heb de maxi cosi pebble
?? Je geeft toch aan voor een baboe city te gaan en vraagt voor een babyschaal of maxicosi drager voor erin??
Ik heb de eerste tijd, zeker wel tot een maand of 7 a 8, de maxi cosi gebruikt (ik heb trouwens geen mcdrager gebruikt maar hem vastgezet met sjorbanden). Babyschaal kan naar mijn idee niet liggend genoeg voor die hele kleintjes. Ik heb nu (ze is nu 10 maanden) een peuterschaal gekocht, die vind ik eigenlijk nog fijner. Dan zou ik aanraden om tot een maand of 9 a 10 de maxi cosi te gebruiken en daarna een peuterschaal. Het is dat ik de babyschaal had gekregen, anders was ik zelf ook van mc naar peuterschaal gegaan.