Tips gezocht voor opbergkast peuterkamer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door cindya1, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Hoi dames,

Wie kan me helpen? Mijn zoontje kan zich tegenwoordig redelijk zelf aankleden en gebruikt zijn commode eigenlijke niet meer. Die kan dus de deur uit.

Graag willen we deze nu vervangen door een opbergkast waarin we zijn speelgoed kunnen opbergen. Het liefst achter deurtjes zodat we het uit zicht hebben.

We hebben al een kledingkast, die gebruiken we voor zijn kleding, schoentjes enzovoorts. We zijn dus echt op zoek naar een opbergkast.

Heeft een van jullie misschien tips? Of misschien een idee voor een leuke opbergkast? Alvast bedankt!

2. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Wij hebben een la + ombouw bij de Ikea gekocht, daar zit zijn speelgoed in met een kussen erop om het te kunnen gebruiken als bank. Bevalt hier erg goed.

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik ben groot dan van de stuva serie van ikea. Zowel de deurtjes als de lades kan mijn peuter makkelijk zelf open en dicht maken. De deuren hebben demping, wat ook prettig is ;) en de kasten zijn ontworpen voor kinderen, dus ze kunnen er zonder problemen in, op, en onder klimmen zonder dat de kast kappot gaat.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier ook een stuva-bank van Ikea om als slaapplek te gebruiken uhhh speelgoed op te bergen:D Wordt dus ook in gespeeld hier en ze vinden het een veilig plekje om in te dutten.

5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Kallax kast. Met deurtjes, of laden, of de goedkoopste oplossing van die stoffen bakken.
    We hebben ze in 3 maten en ben er elke dag weer blij mee.

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Wij hebben een kallax kast met 3 sprouts manden erin.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier ook grote stuva fan van ikea! Beide kids hebben hier aantal kasten van in hun kamer. Wel een hogere kleding kast erbij maar dan pakken ze krukje of stoeltje om erbij te kunnen. Naast grote kledingkast van de stuva hebben ze beide ook ladekastjes. In de toekomst kan je het uitbreiden met dezelfde serie

8. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

In beide kamers kallax kasten met opbergbakken van leenbakker.
    Wij wilden eerst stuva van ikea, maar dit vonden we beter in de kamers passen.

[/ATTACH]

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina