Onze dochter heeft een ontwikkelingsachterstand op verschillende gebieden variërend van ernstig tot mild. We zijn inmiddels al meer dan een jaar zoekende naar wat er aan de hand is. Vandaag heb ik te horen gekregen dat de kinderarts ons naar de Koala poli van het Radboud UMC verwijst. Dit naar aanleiding van genetisch onderzoek waar geen afwijkingen in gevonden zijn. Ik heb al even zitten googelen maar volgens mij wordt hier niet zoveel over geschreven door ouders. De algemene info heb ik wel gevonden. Zijn hier ouders waarvan het kind naar de Koala poli is geweest? Moest je lang wachten voordat je er terecht kon? Duurt het lang voordat het onderzoek daadwerkelijk opgestart is? Waren de onderzoeken belastend voor je kind? Allemaal vragen die gelijk in mij opkomen. Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen Oja wat ik nog kwijt wil; wij zijn "blij" dat we deze verwijzing nu hebben. We hopen hiermee verder te komen of iets uit te sluiten.
Fijn dat je hoogstwaarschijnlijk meer duidelijkheid gaat krijgen. Ik heb voor je gekeken maar kan ook niks vinden over ouders die wat vertellen. (Ook niet op een ander forum)
Zouden ze dit bedoelen: https://www.radboudumc.nl/Zorg/Afdelingen/Genetica/KlinischeGenetica/Pages/PolikliniekZeldzaam.aspx