Hoi allemaal, a.s. zaterdag speelt in de Stadschouwburg in Nijmegen de voorstelling "Mariken" Mariken De Nijmeegse Theatergroep Kwatta verpakt het prijswinnende en verfilmde jeugdboek Mariken van schrijver Peter van Gestel in een muzikaal mirakel-spektakel. Het jonge meisje Mariken (ook bekend als Mariken van Nimwegen) ontdekt hoe klein grote mensen kunnen zijn en hoe groot kleine mensen. En dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt. Wie je van binnen bent: dat is het enige dat telt. Wij hebben 4 kaartjes gewonnen, voor zaterdag 13 februari om 19.00 uur, maar kunnen niet gaan. De voorstelling is 6 + , het boek is 10 + , mogelijk zijn er hier ouders van kinderen die dus in deze categorie vallen en die heel graag willen gaan? Ik vind het erg jammer dat we niet kunnen, theater is natuurlijk best prijzig, zeker als je met het gezin wil gaan, maar misschien kan een ander gezin er nu van genieten (of natuurlijk 2 vriendinnetjes met 2 moeders)? Graag alleen reageren als je écht zeker weet dat je kan en wil gaan! Athina ps; bewust geplaatst in dit forum deel , vanwege de leeftijd van de doelgroep.
Voor mij is het niet van toepassing, ik woon te ver weg (sorry dat ik tóch reageer ). Maar ik wil zeggen dat ik het een hele lieve geste van je vindt!
Lief - ik heb vandaag gelukkig een berichtje gehad van iemand die ze wil hebben - dus ik denk dat deze dan op slot kan. Ik ben allang blij als er iemand van de voorstelling gaat genieten!