ik ben eerder zwanger geweest, dit is de 7ee x en 3e kindje nooit heb ik ergens last van gehad en nu begint het. als ik op mijn zij lig..of op 1 van mijn heupen steun doet het pijn tot aan het bot. een soort kiespijn achtig gevoel moet ik hiervoor al aan de bel trekken bij de gyn? of zou ik wachten tot mijn volgende afspraak 14feb
gewoon melden bij je volgende afspraak, ik had het ook en ben met 16 weken al in de ziektewet gegaan omdat ik het niet meer kon met mn werk
Hou je taai!!!!!! En zo snel mogelijk melden en extra voor jezelf zorgen. Ik heb er nu een maand ongeveer last van, en de oefeningen van de fysio zorgen voor tijdelijke verlichting. Doe ik teveel- dan ben ik de dag erna de sjaak. Zorg voor jezelf hoor!
Nu met mn tweede begon het ook met 12 weken. Ik kon maximaal 5 tot 10 min lopen zonder pijn, bukken wilde niet, laat staan mn zoontje de trap op tillen. Van een vriendin kreeg ik de tip naar de cesar therpeut te gaan. Ze werkt volgens de methode van cecile rost. Zie ook Bekkentherapie.nl - Bekkeninstabiliteit Bekkenpijn en Rost Therapy, Relieving Pelvic Pain During and After Pregnancy Nu 3 (!) behandelingen later ben ik met ruim 19 weken zwanger, nagenoeg pijnvrij en kan ik alles weer. Ze heeft mn bekken rechtgezet en me oefening gegeven om dit zelf te kunnen onderhouden. Mijn advies: kijk eens kn de buurt of deze therapie wordt aangeboden en overleg evt. telefonisch met de vk. Succes en sterkte!
Ik had hier al rond de 10 weken last van en loop sinds die tijd dan ook al bij de fysio. ik zou, evt via de vk, contact opnemen met een bekkenfysiotherapeut. Het werkt echt. Ik ben dan nog niet pijnvrij en verwacht dit ook niet voor de bevalling, het is wel erg verbeterd.
Je kan het wel melden bij je gyn maar meer doen als je doorsturen naar een fysiotherapeut zal hij niet voor je kunnen doen.
Ik kreeg ook met 15 weken al last van bekkenpijn. Direct contact opgenomen met de fysio welke goede tips had. Nu 30 weken en het heeft zijn ups en downs, maar denk dat ik verder van huis was als ik niet was geweest.