Heb al veel op internet proberen opzoeken maar vind niet echt een antwoord... Kan er iemand mij zeggen hoeveel ik zo ongeveer per maand zou kunnen krijgen als ik 3 maand thuisblijf? Een maand voor bevalling en dan nog een 2 of mss 3 maand na de bevalling. Situatie: - Werk interim (al gedurende 5 maand) en zal zo zijn tot volgend jaar oktober, (ze gaan me dan ook thuis laten die maanden, m.a.w. moeten ze niet voor mij betalen) - Ben samenwonend, - Recht op werkloosheidsuitkering, Deze werkloosheidsuitkering is onder gewone omstandigheden 16euro/dag aangezien man wel vast werk heeft. Ik lees verschillende dingen maar heb niet echt een antwoord op deze concrete situatie... is er zo geen site om dat op uit te rekenen?
Ik gok dat jij in België woont? In Nederland heb je gewoon verlof, ook als je werkloos thuis komt te zitten en dan een werklozen uitkering krijgt wordt dat omgezet naar een zwangerschapsuitkering. Is dan gewoon je loon/uitkering 100% tot een bepaald bedrag.
Wat kniks zegt idd. Je heb recht in nl op 16/18 weken verlof. 4 weken voor en de rest erna met eventueel nog aangeplakte vakantiedagen
Jup , ik woon in idd in België... dus dan zal ik wrs gwn +- 480euro/maand krijgen? Ogja, beter als niets En bedankt voor de reacties!