heb je dat ook weleens? zenuwachtig zijn voor iemand anders?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    In dit geval voor mijn vader! Na 35 jaar en zo'n rotte tanden gaat hij dan vandaag eindelijk naar de tandarts!! Om eerst de onderste eruit te laten trekken, volgende week te happen en de week erna de bovenste eruit..

Het begon laatst november toen hij erge tandpijn kreeg en het ook nog ontstoken was! Voor zijn eigen risico hebben ze besloten pas in januari te beginnen (de pijn is inmiddels over)
    Hij moet om 12 uur en ben er gewoon zenuwachtig van hihi.. en maar hopen dat hij gaat!

Hij is altijd zo bang voor tandartsen, ziekenhuizen enz..
    Ze hebben een keer bij mij als kind hechtingen eruit gehaald achter mijn oor en toen viel hij al flauw.. dus dat wordt nog wat.. hij gaat zelfs niet eens onder narcose maar gewoon met plaatselijke verdoving!

Wie is er nog meer wel eens zenuwachtig voor een ander?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Ik ook hoor! Bijvoorbeeld toen mijn man voor de 4e keer ging afrijden of toen hij laatst een super belangrijke presentatie moest geven in Amerika voor zijn werk. Zelfs voor mijn zoontje toen hij laatst kampioen kon worden met voetbal (en gelukkig het winnende doelpunt maakte, ik was zenuwachtiger dan hij denk ik).

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ja, bij de zwangerschappen van mijn 2 beste vriendinnen was ik ook zenuwachtig bij de echo's en de komende bevalling.

4. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Bij sollicitaties een tijd geleden was ik zenuwachtiger voor mijn man dan hijzelf was. En binnenkort heeft een familielid een vervelend gesprek gepland staan en ik krijg er gewoon buikpijn van.
    Ik hoop er maar het beste van.

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik ben altijd nog zenuwachtiger dan degene die iets moet, haha!

Succes met de spanning meid, duim dat het allemaal meevalt voor je vader

6. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Dankje:) ik denk dat hij ook super zenuwachtig is

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Succes voor je pa! Knap dat hij zich na zo'n lange tijd erover heen zet!

.. oh, en succes voor jou natuurlijk, haha :)

8. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Herkenbaar. Ik heb dat ook heel vaak.

Succes voor je vader!

9. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Hij is geweest en ze hebben er maar een paar getrokken ipv de hele onderkant omdat hij te gespannen was.. de eerste stap is in ieder geval gezet en nu moet hij wel doorzetten!

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja zeker. Mijn broertje zijn contract is niet verlengd terwijl hij net 3/4e jaar geleden een huis heeft gekocht. Zijn contract loopt 16 januari af en hij is volop aan het solliciteren. Over 10 minuten heeft hij zijn eerste gesprek en donderdag nog 1 bij een ander bedrijf.

Deel Deze Pagina