Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Hoe gaat het hier?
    Houd de wachtbank het nog een beetje vol?
    Sandyvae hoe gaat het met spuiten?

Dadelijk nog 1x gezellig maken en dan neem ik weer plaatst op de wachtbank.

2. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hier is t rustig..vandaag 6 dpo. Tijd kruipt voorbij pfff voor de rest geloof ik ook geen symptomen. Heb zoals altijd als ik mn ei gehad heb dat mn klieren opzetten. Maar verder niets, ben niet hoopvol dat de iui gelukt is.

3. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Stefanenlaura: Spannend dat je ook weer op het wachtbankje komt!
    Ik vind het allemaal maar erg lang duren. Moet nog een week op het wachtbankje (pas 10 dagen gehad... zucht..). Verder probeer ik mezelf maar bezig te houden met plannen maken voor de vakantie. Nog 4 dagen werken en dan eindelijk vakantie. Kunnen we hopelijk de benedenverdieping helemaal naar onze zin maken en misschien ook een start maken met de bovenverdieping :D
    Gisteren op zoek gegaan naar een andere auto (omdat onze vorige total loss was gereden) en eentje kunnen vinden. Helaas wel iets bovenbudget, maar ik verwacht/hoop dat we er nog wel wat af kunnen krijgen omdat we niets in te ruilen hebben. Dus ja... ik houd mezelf wel bezig!

@ Rosalyn: Je weet het nooit. Je leest vaak juist dat als mensen niets voelen dat het dan raak is. Ik duim met je mee :)

4. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Hier aan het wachten tot we weer kunnen en dan wachten en duimen. Ik heb vandaag mijn laatste dosis clomid geslikt en ben weer lekker depri en snel boos. Slapen gaat ook niet lekker, dus hoop dat het deze maand wel raak is. Ik haat clomid slikken 😑

@rosalyn ik ken het gevoel. Hou vol!

5. Sandyvae

Sandyvae Lid

25 mrt 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het spuiten ging de eerste 2 dagen goed en makkelijk , de dagen erna minder en ook een flinke blauwe plek op mijn buik , vandaag ging het wel weer .
    Mag morgen voor een echo , dus ben benieuwd .

Meiden succes op het wachtbankje.

6. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @sandyvae Dat spuiten klinkt vervelend, maar de echo morgen klinkt goed! Succes.

7. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Lala: Ik vind er ook niks aan, clomid slikken :( Heb je nog echo's om te kijken of er iets groeit?

@sandyvae: Misschien even vragen wat je 'verkeerd' heb gedaan als je voor de echo gaat? Spannend in ieder geval!

8. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Spannend sandyvea, hopelijk slaat de 50 goed aan. Al hoewel toen ik naar 75 moest ook niet vervelend was!

Hier nu 7 dpo.. heb er geen vertrouwen in met mijn zwangerschap ik april al zoveel klachten en nu helemaal niets...temperatuur doet ook heel erg schommelen en schiet van 36.9/37 naar 36.7.. weet niet wat ik er van moet denken.. nog een hele week pfff

9. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @duna nee, ik ben nu op mijzelf aangewezen. Ik heb wel iedere keer bij succesvolle eisprong heel veel buik- en rugklachten gehad (gevoelige eileiders) dus dat is mijn controle. Als het deze maand niet raak is ga ik in februari ook ovulatietesten gebruiken.

10. Sandyvae

Sandyvae Lid

25 mrt 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel goed nieuws gehad , er is er eentje aan het groeien al 12mm , dus donderdag terug en dan mag ik misschien al ovitrelle spuiten.
    Heel erg blij dat de gonal 50 aanslaat.
    De blauwe plek is normaal ( haarvaatje geraakt).

11. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ja spannend! Nu hopen dar hij lekker doorgroeit! Dus misschien vrijdag al de iui?

12. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Super nieuws!

13. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Rosalyn je weet maar nooit. Ik had bij esmee ook geen klachten buiten pijnlijke borsten die ik blijkbaar iedere x na mijn eisprong heb.

Sandyvae Jeej hopelijk is hij donderdag goed gegroeid!!!. Vervelend dat het prikken wat minder ging en dat je er blauwe plekken aan over hebt gehouden.

Lala vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt van de clomid. Die klachten rond je eisprong herken ik wel. Hier ook iedere keer weer wat klachten. Denk steeds dat ik een blaasontsteking heb.;)

14. Sandyvae

Sandyvae Lid

25 mrt 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen (nog) geen iui , maar mogen het zelf proberen .

15. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi meiden,

@hier nu ongeveer 8dpo (als er al een heeft plaatsgevonden) maar denk het wel aan de buikpijn etc te voelen toen.

Intussen voel ik vanalles en niets tegelijk...
    Even enkele dagen pijnlijke tepels gehad maar dat is nu ook geminderd vandaag dus dat zal met pregnyl te maken hebben.
    Humeur is soms echt beneden pijl, maar dat had ik al sinds de clomid en is nog niet geminderd :( Kan me ZO snel irriteren dat ik er zelf vervelend van word.

Succes nog aan iedereen !

16. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meiden!!

Ik zal me hier even voorstellen: ik ben lizz en ben 29 jaar. Mijn man en ik proberen al vanaf mei 2014 een kindje te krijgen. Na een hoop onderzoeken kon ik eindelijk starten met clomid. (De onderzoeken hebben bij elkaar zo'n 7 maanden geduurd)
    Ik heb m'n eerste ronde clomid achter de rug en ik heb vandaag dus te horen gekregen van het ziekenhuis dat er geen eisprong heeft plaats gevonden.
    Zelf had ik wel zo'n idee omdat mijn temperatuur ook zo laag bleef maja...je blijft toch hoop houden dat het misschien wel is gelukt.
    Echt balen dat ik nog steeds geen kans heb gehad.
    Nu moet ik dus weer wachten op m'n menstruatie (als dat überhaupt nog komt) ik ben dan ook vergeten om te vragen of ik dan meteen de primolut weer kan gaan slikken en wanneer ik daarmee kan beginnen. Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik heb de primolut nog van een andere keer hier liggen, toen kwam mijn menstruatie wel gewoon zelf)

Dus ik moet ook weer wachten op de volgende ronde!! Pff!

Groetjes lizz

17. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey Lizz,

Ik heb 50/100/150 geslikt allemaal zonder succes na de curretage. Ik kreeg iedere keer primolut maar heb dat liever dan lukraak wachten. Ntuurlijk moet je altijd naar je arts luisteren maar ik zou dus wel beginnen met primolut:p;)

18. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rosalyn, bedankt voor je snelle berichtje! Dat wachten is inderdaad killing!ik ga liever ook meteen beginnen!Ik moest al zo vreselijk lang wachten tot dat ik eindelijk aan de clomid kon!Gewoon het idee dat je eindelijk kansen gaat krijgen is al fijn, je gaat er tenminste iets aan doen!(proberen dan) Helaas heeft dit dus bij mij ook niet echt het gewenste resultaat geleverd. Ik zit nu op cyclusdag 25 dus ik twijfel nu: zal ik tot vrijdag wachten of al meteen aan die primolut kuur beginnen. Wat heb jij meestal gedaan?

19. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik had echo's, en als er geen eitje was wat reageerde dan kreeg ik meteen primolut.

Cyclus 50 mg , begonnen primolut op cd 17
    Cyclus 100 mg, begonnen primolut op cd 20
    Cyclus 150 mg, begonnen primolut op cd 20

20. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @lizz je geeft aan vergeten te zijn te vragen aan je arts wat nu. Lijkt mij met een telefoontje opgelost 😉 Dan weet je zeker wat je het beste kunt doen. Artsen werken sowieso heel verschillend merk ik.

Succes!

Deel Deze Pagina