Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Marieke gefeliciteerd!!! Fijn dat je al zo snel terecht kunt voor een echo. Geniet ervan :)

Lizz goed dat je gebeld hebt.

Sandyvae fijn dat je eitje wat gegroeid is. Hopelijk morgen weer iets groter. Geen idee hoe het met slijm zit.

Bijtje fijn dat je in eerste instantie even bij de gyn blijft.

Hier vanmorgen een moeder met een pasgeboren babytje in de klas ♡ zo lief.
    Verder zijn mijn borsten weer gevoelig. Erg fijn met erg knuffelige kleuter :(

2. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ♥ Onze lijst ♥

Stefanenlaura / 6e ronde Clomid 50mg / 33 - 27 - 26 - 30 - 27met utrogestan
    Rosalyn / Gonal, pregnyl + IUI / 1e ronde clomid 50 zwanger, MK / clomid geen effect
    Miszy / rust lichaam, eigen cyclus / 31 dgn - 34 dgn - 53 dgn
    Help85/ ivf/icsi / clomid geen effect.
    Duna / 5e ronde Clomid 25mg / 1e ronde 50mg overproductie 34 dgn, 32, 32, 30
    Kwisa / de pil /1e ronde clomid 50mg geen effect.
    JLA / 1e ronde Clomid 50 mg
    joy22 / 2e ronde Clomid 50mg
    Sandyvae / spuiten/ clomid geen effect
    Katje77 / 1e ronde 100mg clomid
    Lala444 / 3e ronde 100mg Clomid / 1e ronde 50mg, 2e ronde 100mg clomid MA.

NOD's:
    10-1: duna
    10-1: katje77
    14-1: Rosalyn
    15-1: stefanenlaura

Zwanger:
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg
    Soulva / 6e ronde Clomid 150 mg
    Anny88 / 4e ronde Clomid
    MsGrey / 2e ronde Clomid
    FirstGirl / 3e ronde Clomid
    Bijtje89 / 5e ronde Clomid
    Eemse333 / 2e ronde Clomid
    Marieke502 / 4e ronde Clomid

Data ziekenhuis bezoek:
    8-1: sandyvae

3. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, gefeliciteerd Marieke!! Geniet ervan

4. Sandyvae

Sandyvae Lid

25 mrt 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws hier, eitje is bijna goed , vanavond nog een keer gonal spuiten en morgen ovitrelle en volgens de arts is 25 januari mijn nod .
    Spannend voor het eerst op het wachtbankje .

5. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @marieke Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd.

@stefanenlaura Ik werk ook in het onderwijs. Mijn teamleidster is ook vanaf het begin op de hoogte, maakt de vele verlof aanvragen makkelijker en ik hoef niets uit te leggen als ik mij slecht voel.

Velen weten inderdaad niet hoe zwaar het is.

Komende dagen mogen we weer proberen en dan is 25/26 jan mijn NOD. Iedere keer weer spannend.

6. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Sandyvae Jeej eindelijk. Veel plezier dit weekend :)

Lala jij ook veel plezier. Wat voor onderwijs zit je? En dan lkr of iets anders.
    Ik werk als klassenassistent (onderwijsassistent maar dat kennen ze bij kentalis niet ;) ) bij kentalis. Kinderen met taalontwikkelingstoornis en slecht horend.

7. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @stefanenlaura VO docent.

@sandyvae we hebben dezelfde NOD zie ik nu. Spannend!

8. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Dat zou is nou echt nooit kunnen. Zware doelgroep vind ik dat. Ben altijd blij als onze pubers weer vertrekken.

9. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @stefanenlaura Ja, voor mij normaal goed te doen. Maar het valt mij dit schooljaar wel zwaar door de hele mmm.

10. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Sandyvae: Wat fijn dat je bijna op het wachtbankje zit :D Heb je nog gevraagd wat een goede dikte is voor baarmoederslijmvlies om in te kunnen nestelen?
    Succes op het wachtbankje :D

@ katje: Ik heb het ook hoor... Ik voel ook continue vanalles, maar inmiddels probeer ik er niet meer zoveel waarde aan te hechten omdat ik ook gewoon te veel erop gericht ben.

@ Lala: Spannend! Succes met geduld hebben!

@ hier: Ik moet even luchten, want ik ben in de war. Gisteren ochtend (vond ik al gek, want normaal is het altijd, maar dan ook altijd om 1u in de middag) dacht ik dat ik in de nacht ongesteld geworden was. Vond een grote flinke rode veeg... Gisteren was dag 29 van de cyclus en dus dag 15 na de eisprong. Dus ik dacht 'dat is vroeg', want verwacht het pas zondag. Nu heb ik sinds die veeg niets meer gehad. Dus toch niet ongesteld? Maar innesteling lijkt me laat? Ik weet dat ik toch niet meer kan doen dan gewoon afwachten (testen wil ik niet omdat een negatieve test moeilijk is dan gewoon ongesteld worden).. maar het is wel irritant. Daarnaast staan mijn darmen helemaal op hun kop, dus voel ik ook nog eens vanalles... totaal onhandig! Zucht... Ben er ook echt weer even klaar mee.
    En tot overmaat van ramp was mijn collega deze week weer terug van zwangerschapsverlof en alle patienten vragen natuurlijk 'hoe gaat het met de baby' en zij dus een keer of 20 per dag vertellen dat het allemaal zo geweldig en fantastisch is, dat hij het zo goed doet en dat ze helemaal verliefd is. Waren echt een paar zware dagen, nu gelukkig vakantie!

11. Sandyvae

Sandyvae Lid

25 mrt 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @duna ik heb het inderdaad gevraagd , minimale dikte is 7 mm maar liever nog wat dikker. Had gister 9mm.

Ik snap je helemaal hoor dat het moeilijk is om de hele dag te horen over hoe geweldig het allemaal is met een baby. Ik heb daar ook altijd wat moeite mee , kan er dagen van slag van zijn.

12. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    @Sandyvae: Super nieuws, moet een geweldig gevoel zijn dat je eindelijk eens een echte kans maakt ! Hopelijk levert het goed nieuws op binnen enkele weken..

@lala spannend inderdaad nu. Hopelijk ook bij jou mooi resultaat over enkele weken !

@Duna: Wauw, vervelend zeg... Heb er helemaal geen ervaring mee dus zou het inderdaad echt niet weten. Een innesteling lijkt me inderdaad bijna onmogelijk, maar ook daar heb ik geen ervaring mee, misschien wel andere meiden? Op zich het feit dat je dit nog niet meegemaakt hebt, en dat ze nog niet zijn doorgezet, hoeft het nog niet meteen een verloren zaak te betekenen denk ik...? Wanneer was je van plan te testen? Morgen op je NOD?

@Rosalyn; hoe gaat het nog bij jou?

Ik wel. Omdat vanavond ga ik nog lekker ontspannen met vriendinnen (zou me niet kunnen inhouden indien goed of slecht nieuws op vlak van emoties denk ik), en morgen heb ik geen plannen dus kan ik wel wat 'aan'... Gaan morgen een dagje uitblazen aan zee denk ik.

13. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames hoer 12 dpo en een negatieve test dus geef t nog weinig kans laat de menstruatie maar komen en op naar de volgende iui!

14. Sandyvae

Sandyvae Lid

25 mrt 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg Rosalyn.
    Hopelijk de volgende ronde wel raak 😘

15. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Spannend duna. Rommelen je darmen altijd? Die van mij stonden bij e de eerste weken helemaal overhoop. Bloed hoeft niet perse iets te betekenen. Het komt bij zw namelijk ook voor. Hopelijk blijft je menstruatie morgen weg.
    Vervelend die situaties. Ze blijven zo confronterend. Dikke knuffel.

Sandyvae dat is een goede bodem; ).

Ook voor jou spannend Katje. Veel plezier vanavond. En lkkr uitwaaien aan zee klinkt heerlijk.

Balen Rosalyn. Maar nog geen nod dus wie weet iets te vroeg getest. Dikke knuffel.

Hebben jullie na je eisprong ook altijd last vn je borsten? Hier zijn ze weer erg gevoelig. Traplopen is niet leuk.

16. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Sandyvae: 9 mm klinkt dan goed :D

@ katje: Op zijn vroegst test ik op maandag, maar ik heb op dit moment het vermoeden dat het niet meer nodig zal zijn.

@ Rosalyn: Shit :( Kan natuurlijk zijn dat je nog net iets te vroeg hebt getest?

@ stefanenlaura: na mijn eisprong beginnen mijn darmen altijd wel iets te rommelen. Heb al maanden het idee dat er dan vanalles gaande is, maar weet nu dat het gewoon mijn darmen zijn en dat ik er niets achter moet zoeken. Maar deze keer is het wel veel erger. Maar ik denk toch dat ik uiteindelijk ongesteld ga worden. Waarom het dan deze keer anders is, geen idee...
    Ik heb nooit last van mijn borsten. Heb wel eens iets gevoeligere tepels gehad, maar niet echt iets hinderlijks... merkte het alleen omdat ik dan overal op let.

@ hier: vanavond net voor het naar de wc gaan het gevoel dat er iets liep, met het vegen leek het net even wat af te wijken voor wat betreft kleur. Dus nog niet echt roze, maar wel dat het er heel erg op lijkt. Dus ik denk dat ik vanavond of anders morgen toch echt gewoon ongesteld ga worden :(

17. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Balen @Duna 😞

Het blijft natuurlijk lastig om niet ieder symptoom te analyseren, maar uiteindelijk schieten we er niet veel mee op. Ik heb ook altijd last van rommelende darmen, tijdens m'n zwangerschap heel erg. Maar ook als ik ongesteld ga worden. Het kan dus altijd alle kanten op.

18. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Goedemiddag,

@rosalyn: Balen, hopelijk heb je te vroeg getest.
    @Duna: ik blijf voor je duimen meid !!

Hier NOD en negatief getest :( Ben er toch helemaal van slag van, traantjes alom vanmorgen.
    Nu begin ik ook te twijfelen of ik wel een eisprong gehad heb omdat ik ook helemaal geen ongesteldheidsgevoel heb vandaag en gisteren.... Of kan dat in weze niet door de pregnyl?

Ik hoop dat ik snel weer kan starten als m'n regels er doorkomen. hoewel ik er helemaal tegenop zie terug zo'n geïriteerd monstertje te worden. :(

19. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Katje: Volgens mij kan het niet zijn dat je geen eisprong hebt gehad als je een eitje had en pregnyl hebt moeten spuiten. pregnyl zorgt juist voor die eisprong. Maar ik geloof dat het de LF ook wat langer kan maken (17 dagen ipv 14 dagen bijv).
    Maar wel gruwelijk balen in ieder geval :(

@Hier: Vandaag toch echt ongesteld geworden :( Baal echt flink. Weet ook niet zo goed wat nu te doen. Moet sowieso nog een maand clomid, maar zal ik dan nu al met het zh bellen om een vervolgtraject te bespreken zodat we geen maand gaan missen voor wat betreft behandeling. Of is het voldoende als ik op dag 1 van de nieuwe cyclus ga bellen (waarschijnlijk 10 feb)? Wat zouden jullie doen? (ik heb in ieder geval geen vertrouwen dat de nieuwe ronde iets positiefs gaat brengen).

20. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Mijn berichtje kwam er 2x op te staan... dacht dat 1x wel voldoende zou zijn, dus vandaar deze nutteloze post :p

Deel Deze Pagina