@duna @katje balen dat het niet gelukt is deze ronde. Duna ik zou gewoon alvast het ziekenhuis bellen hoe en wat verder. Als ik had geweten dat het spuiten voor mij veel fijner is , omdat ik in de gaten gehouden word en ik erg veel last had van de bijwerkingen van clomid had ik eerder gevraagd om dit te gaan doen. Maar het zal voor iedereen wel anders zijn, dit is mijn mening.
@Duna: Goh, indien je weet dat je daar sowieso snel terecht kunt zou ik nog proberen met moed aan deze ronde te beginnen zonder te bellen. Maar als je vreest dat je dan langer zult moeten wachten als je dan pas belt, zou ik toch nu ook al eens horen. Ik bel zelf liever 1x teveel dan te weinig.. Balen dat ze zijn doorgezet... Ik gun het ons allemaal zo !!! Hier leuke dag gehad maar toch heel de dag heel emo geweest. voor het minste sprongen te tranen me in de ogen pff hoop dat ik morgen terug wat sterker ben... Kon het niet laten om toch even tussen de afprijzing te snollen bij de babykleertjes, hebben jullie dat ook? zo lief altijd... Succes nog aan alle anderen die hier meeschrijven... liefs.
Duna dikke knuffel wat k*t zeg. Ik zou deze week gewoon bellen naar het ziekenhuis. Het fijnste zou zijn om meteen door te kunnen. Katje balen zeg. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Die babykleertjes blijf ik bij weg ik kan er wel gaan kwijlen maar doet meer verlangen en dat doet pijn. :'( Inmiddels al een spoor van je menstruatie?
Balen @duna! 😞 Als je voor je gevoel nu moet bellen, zou ik dat doen. Ik denk dat ik zou doen waar ik mij het meest prettig zou voelen. Ik snap dat je door wilt. 😘
[QUOTE/ Katje balen zeg. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Die babykleertjes blijf ik bij weg ik kan er wel gaan kwijlen maar doet meer verlangen en dat doet pijn. :'( Inmiddels al een spoor van je menstruatie?[/QUOTE] Ja, snap ik. Maar toch mij doet het ergens ook dromen en volhouden.. Maar dat is bij iedereen anders en misschien kan ik dat binnenkort inderdaad minder goed aan. Neen, maar sinds een uurtje percies wel wat meer krampjes dus we zien wel. Heb me voorgenomen af te wachten tot woensdag en dan bloed laten prikken voor ovulatie te checken.
@ katje: Ik loop de babykleding het liefst zo snel mogelijk voorbij. Doet me eerder verdriet dan dat ik het iets moois vind Maar snap ergens ook wel dat je er hoop uit haalt. In het begin had ik dat ook, maar dat werd steeds minder en nu doet alles wat met baby's te maken heeft me meer verdriet Vervelend dat je nog geen menstruatie hebt kunnen ontdekken. Hopelijk toch snel duidelijkheid! @ Hier: Heb toch maar besloten gewoon naar het ziekenhuis te bellen, maar is er vandaag nog niet van gekomen omdat het zo druk was. Morgen maar eens kijken of ik kan bellen. Ga ook maar weer de huisarts bellen, want ging vandaag weer sporten en toen het wat zwaarder werd wist ik niet meer waar ik het moest zoeken. Leek wel alsof mijn conditie heel erg hard achteruit was gegaan, maar denk toch echt dat het mijn hartritmestoornis was. Weet ook niet wat ik daar nou mee moet doen. Hopelijk weet de huisarts raad... zucht... wanneer gaat mijn lichaam weer eens meewerken?
Dikke knuffel Duna. Schrikken zeg dat van het sporten. Heb je altijd al een hartritmestoornis gehad? Hier zijn de eerste tekenen van de menstruatie alweer gespot :'( als ik morgen rood verlies heb dan bel ik met het zkh. Want dan heb ik mijn twijfels bij de utrogestan :'( zou vandaag zo in huilen zijn uitgebarsten maar was aan het werk dus hem me echt moeten bedwingen. Morgen maar een huil dagje inlassen denk ik :'(
Hoi dames, Hier is de menstruatie in alle hevigheid gekomen vandaag, dus netjes een lf van 14 dagen! Ook fijn om te weten bij de volgende IUI. Dames heel veel succes, ik zal zo nu en dan het topic in de gaten houden maar zal minder aanwezig zijn op het forum!
Hello Girls, Hier ook gisteren enkele uren na mijn berichtje van de krampen de menstruatie al doorgezet... Ook perfect 14d dus. Wauw, wat emo kun je zijn zeg... al goed een drukke werkdag gehad vandaag en gisteren maar moest me ook regelmatig inhouden. Morgen start ik terug met twee pilletjes clomid per dag, maar ga ze nu eens 's morgens innemen. Hopelijk slaap ik dan wat want vorige maand amper een oog dichtgedaan en toen nam ik ze rond 19h. @Duna: wat voor sport doe je? Ik heb een tijd goed aan het joggen geweest maar nu vind ik weer enkele maanden geen fut. En inderdaad heb je vaak last van die hartritmestoringen? Wat akelig... Goed dat je het met de dokters opvolgt... @stefanenlaura: oh vind het erg voor je. een huildagje inlassen kan misschien wel even deugd doen, even alles loslaten zonder dat er iets moet... Beterschap! @Rosalyn: je test was dus niet te vroeg Balen ! wel goed dat ze zoals hier niet te lang laten wachten... dan verlies je tenminste niet nog extra tijd... Balen zeg, we zijn met de meesten het jaar toch nog niet super gestart. Allemaal goede moed voor de volgende rondes, of succes aan diegene die nog op de wachtbank zitten !
Hee meiden! WAt jammer al die ongesteldheid berichtjes!ik had graag leuke zwangerschapsberichten gezien!Maar meiden...hou vol!ook ons zal het een keer lukken!! Ik zit op dit moment op cyclusdag 33 en nog steeds geen spoor van bloed te bekennen!(wel al vanaf vrijdag pijn in m'n borsten) plus mn temperatuur is ook echt al vanaf vrijdag een stuk hoger. Daarom heb ik besloten om toch afgelopen zondag maar geen menstruatie opwekkers te slikken maar nog even te wachten. Misschien is m'n eisprong wel zo laat geweest (waarschijnlijk pas op cyclusdag 28 of 29) dat m'n menstruatie toch nog uit zichzelf komt!(of veeeeel beter nog een zwangerschap!) al denk ik niet dat dat het geval is want ik denk dat we het net zijn misgelopen! Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, ga ik de primolut alsnog slikken. Goh.. Wat wordt je geduld toch onwijs op de proef gesteld! Morgen op kraambezoek! Dat word weer even tandenbijten! Mijn collega was na 1 maand proberen al zwanger terwijl ik toen al een jaar bezig was! Oneerlijk he meiden! Desondanks moeten we moed houden!!!! Succes meiden! Xxx
Dikke knuffel Rosalyn had het zo voor je gehoopt. Katje ook voor jou een dikke knuffel. Lizz Jeej hopelijk over 1.5 week toch nog een beetje goed nieuws. Succes morgen. Hier is het huilen alvast begonnen toen ik thuis kwam. Lig nu in bed met mijn kleine meisje naast me. wordt weer een gezellig nachtje. Eerst nog zien te stoppen met huilen.
Echt k*t dat je je zo voelt nu stefanenlaura! Ik weet precies hoe je je voelt! Ffe huilen is ook niet erg, lucht echt op! Probeer alleen niet te lang erin te blijven hangen en zet door!!! Geniet van je meisje! Er komt echt nog wel zo'n klein meisje of jongetje bij!! Blijf hoop houden en ga vol goede moed weer aan een nieuwe ronde beginnen!! Ik hoop dat je alsnog een beetje kan slapen!! Xxx
Allemaal deprimerend. Nog niet echt een goede start voor velen. Ik blijf duimen dat het deze week raak was of gaat zijn. Over 2 weken weet ik meer. Tot die tijd lees ik mee, maar ik probeer wel even wat meer afstand te nemen. Minder er mee bezig te zijn.
Hoi dames, Hier vandaag weer de eerste dag gonal pikken. Nu heb ik een vraagje, heb nu dus sinds 9 maanden een eisprong gehad en ongesteld geworden. Maar hij kwam in alle hevigheid met veel pijn en verlies opzetten 2 dagen geleden. Gisteren ook nog wel echt last en veel en nu vandaag haast geen drup verloren enkel als ik ga plassen. Hoelang en hevig is jullie menstruatie. Niet leuk om te vertellen want we willen niet ongesteld zijn maar vind hem zo raar...
Rosalyn bij mij is het eerst bruin dan 1 dag kleine beetjes. Dan dag niets. dan breekt het los en de dag erna nog maandverband waardig en daarna weer kleine beetjes maar meestal alleen bij het afvegen. Ben in totaal een week aan het vloeien. Maar met maar 1 dag veel verlies en krampen. Vroeger bij de pil was het altijd los breken op dag 1 en dag 3 was bijna niets meer. Fijn dat het maar kort was. Hier zijn de emoties weer gezakt. Vandaag het eerste rood gespot. Op naar een nieuwe ronde.
Goedemorgen, Bedankt allemaal. Stefanenlaura grrrrr !!! Sterkte ! @Hier laatste dag van de menstruatie normaalgezien en seffens voor de derde maal twee pilletjes clomid... Heb ze deze keer in de ochtend genomen en tot hiertoe nog geen slapeloosheid gehad. Hopelijk blijft het zo. Verder ook nergens last van voorlopig. @Rosalyn: Bij mij de eerste dag meteen rood bloed, maar eerste dag ook heel veel slijmen. vanaf tweede dag gewoon rood en elke dag mindert het tot dag vijf het bijna niets meer is. Pil of geen pil is ongeveer altijd hetzelfde bij mij laatste jaren, hoewel ik nog maar 2x mijn menstruatie gehad heb sinds juli te stoppen met pil dus heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Buikpijn is bij mij het hevigste eerste en tweede dag. Nadien véél minder tot niets.
Hoi Mijn woorden waren niet koud of begon me weer opeens slechter en slechter te voelen en lig nu al een uur te janken zonder er iets speciaals is. ik ben dit weekend jarig en leuke plannen en toch voel ik me hopeloos.. verdomde clomid... Sorry even een ego berichtje.
Dikke knuffel meid hopelijk het weekend niet te veel last van de bijwerkingen. Alvast een fijne verjaardag.
Hoi Zaterdag nog héél emotioneel, maar zondag een heel fijne verjaardag gehad dankzij mijn lieve vriend Zaterdag heb ik het geweldige nieuws gehad van mijn schoonzusje en broer dat ze zwanger zijn van een tweeling. Zij waren al 2,5 jaar bezig met proberen, behandelingen, hormonen etc. en gingen net met ivf beginnen maar het was dus niet nodig... ) Super blij, het was haar ook echt van harte gegund omdat je toch beseft hoe zwaar het is. Hopelijk geeft het jullie ook wat hoop... Hoe gaat het daar nog met jullie? Fijne werkweek weeral (wat vliegt het weekend toch steeds)...
Hee meiden! Oww fijn dat je een leuke verjaardag heb gehad!Fijn dat dat dankzij je vriend was! Ik hoop dat de bijwerkingen nu weer gaan afnemen voor je! Wat fijn zeg voor je broer en schoonzus! En ook gelijk een tweeling!Super leuk zeg! Dat zou ik ook wel graag willen, dan hoef ik niet meer nog een keer de mmm in!Gelijk klaar! Haha!! Ook al ist allemaal best pittig, alles gelijk keer 2! Maar lijkt mij echt leuk! Nou, wij gaan het gewoon nadoen meiden! Dit geeft inderdaad hoop! Ik zit nu op dag 39 van m'n cyclus! Vanaf dag 29 is m'n temperatuur ineens flink omhoog gegaan en ik zit dus nu te wachten tot ik ongesteld word! Ik zou eigenlijk vorige week zondag al mogen beginnen met de primolut maar omdat m'n temperatuur ineens zo gestegen was (en dus zo hoog blijft) dacht ik, ik neem die zooi nog niet in! Waarschijnlijk word ik dan wel uit mezelf ongesteld! Maar tot nu toe nog niks...! Wel al een testje gedaan vandaag (is natuurlijk veelte vroeg maar ik kon niet wachten) natuurlijk was deze negatief! Maar als ik nou ongesteld wordt, ben ik al blij! Ken ik tenminste weer door!! Duurt me weer veel te lang! Pff!! Mijn moeder en mijn schoonmoeder zijn ernstig ziek dus ik heb zo geen geduld meer joh!Ik wil zo graag dat ze mijn kindje nog kunnen meemaken! Maja... Daar gaan we voor!!!!! Hoe is het met de rest van jullie? Sterkte allemaal!!! Kusjes!