Duna hè bah dikke knuffel. Tuurlijk mag je zeuren. Het gaat niet op de normale wijze en zit al 3 kwart jaar aan de hormonen. Dat is net zo heftig al iemand die er al lang mee bezig zijn. Hier vandaag zkh gebeld voor een recept en om te vragen wat ze kunnen voor mijn eierstok vermissing. kreeg als antwoord voor onderzoek naar eierstok. Dat moet je met je gyn bespreken bij de eerst volgende echo. Dag 10 dan kunnen ze ook niets meer doen deze ronde. Ik had deze keer iui op dag 12. Maar ik moet bellen voor een afspraak zodra de doorbraak is en dan wil ik het nogmaals bespreken want anders zitten we weer met het zelfde dilemma hoeveel eitjes zijn het dit keer. Heb ook ergens gelezen op Internet dat mensen niet in het ivf traject konden omdat ze de andere eierstok niet konden vinden.
@Duna Heel herkenbaar hoor Ik heb precies hetzelfde. Alles leek zo goed te gaan in de zomer. Gelijk na eerste succesvolle eisprong zwanger om dan het vruchtje na drie maanden te verliezen. Nu heb ik ondertussen alweer 4 eisprongen gehad, maar niets. Ik ben vanaf augustus 2014 bezig om (succesvol) zwanger te worden. Op dit moment ben ik alle hoop aan het verliezen. Zie op tegen IUI of IVF als dat het moet gaan worden. Ik zou graag willen dat ik gewoon op eigen kracht zwanger kon worden. Vriendinnen zeggen dat ik hoop moet houden, omdat het al een keer gelukt is. Lief bedoeld, maar ik heb er weinig boodschap aan. Misschien was dat wel een gelukstreffer en niet de standaard. Ik probeer me nu maar te richten op andere dingen. Misschien een nieuwe baan zoeken, minder lesgeven, genieten van de aankomende zomer. Even voor de duidelijkheid mijn NOD was eind maart en ik ben gewoon ongesteld geworden. Nu alweer op dag 11, dus we gaan weer 'klussen' en wie weet ... NOD is eind van de maand weer als ik op vakantie ben.
Stefanenlaura & Duna, wat k*t dat deze ronde weer voorbij is voor jullie.. Ik snap helemaal dat je af en toe denkt van.. Waar gaat het mis? En af en toe een traantje laat. Het is soms ook oneerlijk, vrouwen die het niet willen worden zwanger en die er alles voor doen daar lukt t gewoon niet bij. Ik denk altijd maar, zodra het lukt is het wel écht een wondertje en misschien ook nog wel eens veel bijzonderder (dan dat je meteen de 1e ronde zwanger bent). Tsja, mij helpt het wel een beetje om zo te denken. Ik zit inmiddels op cyclus dag 36 en nog geen eisprong ontdekt dus dit is weet een eindeloze lange cyclus... Had voor de zekerheid een zw test gedaan, zat er gewoon een streep op, zelfs m'n vriend zag m staan. Dus snel nieuwe halen, bleek het een valse streep te zijn.. Grrrrrrr
Het is gewoon niet eerlijk.waarom de 1 er bij wijze van spreken 10 op de wereld zet en de ander moet vechten voor 1. Nu heb ik al een dame rondlopen en die was er in ronde 2/3. Voor mij is het daardoor niet helemaal zoals bij jullie. Heb ook wel steeds die teleurstelling en die confrontatie maar heb er al 1tje en heb alles al 1x mee mogen maken. Al is het echt een papa's kindje en kan ze mij echt vermoorden soms. Ik zou het heel zwaar krijgen als onze wens voor een 2e nooit mag gebeuren. Lala hopelijk mooi nieuws op je vakantie. Hoop het echt voor je. Kan wel inkomen dat iui of ivf nog een flinke drempel is. Miszy hopelijk komt je ei snel. Wat vervelend die valse test. Dan krijg je spontaan hoop en word je meteen weer gevloerd knuffel.
@ Stefanenlaura: Wat raar dat ze dat niet eerder kunnen bespreken dan op dag 10... Ik zou het inderdaad nog eens bespreken. En desnoods met de vuist op tafel slaan dat je eerder iemand wil spreken, zoiets kan ook telefonisch lijkt mij. Het is misschien wel iets anders als je al een kleine rond hebt lopen, maar ik kan me ook voorstellen dat de wens voor de 2e zo vurig is, dat de teleurstellingen en dergelijke net zo groot zijn en dus in die zin net zo aangrijpend als voor een 1e kindje. @ Lala: Lijkt me ook erg frustrerend als iedereen zegt dat je de hoop niet op moet geven omdat het al een keer gelukt is. Ik zou daar ook geen boodschap aan hebben... Hopelijk was het wel de standaard en ben je snel zwanger, maar ja... Voor ons maakt het inmiddels niet meer uit hoe ik zwanger word, als het maar lukt. Of het nu via IUI of IVF of de normale manier is, als het maar lukt. Hopelijk deze ronde geluk! @ Miszy: Wat een domper van die zwangerschapstest zeg Vervelend ook dat je nu weer zo lang moet wachten. Ben even kwijt of je niet ook een menstruatie-opwekker mee hebt gekregen of dat je echt je eigen cyclus af moet wachten? @ Allen: bedankt voor de lieve woorden Voel me nog steeds verdrietig, maar vandaag gaan we weer spuiten.. dus gewoon door naar de volgende ronde. Vriend en ik, we hebben besloten dat we meer leuke dingen gaan doen. gewoon veel vaker een dagje uit. Zodra we kunnen, gaan we er gewoon even tussenuit ipv altijd maar denken dat we moeten klussen om het huis af te maken. Geeft ook wel wat rust in mijn lijf/hoofd. Ik hoorde enkele maanden geleden ook het verhaal van iemand van wie haar dochter van 16 zwanger was geraakt door de pil en condoom heen. Ze heeft abortus laten plegen. Vond dat zo moeilijk om aan te horen... maar zij weet/wist niets van onze situatie af, dus vandaar dat ik het gewoon uitgebreid te horen kreeg. Maar dan vraag ik me dus echt af 'waarom zij wel terwijl ze dat echt (nog) niet wil en wij niet terwijl wij er om staan te springen'. Zo oneerlijk!
@Duna Het is zeker oneerlijk en dat leren wij op deze manier dat het leven zo in elkaar zit. Goed dat je leuke dingen gaat ondernemen. Want genieten is ook zo belangrijk.
Hey Meiden, @StefanenLaura: Wat balen Vind het zo erg, had het zo gehoopt voor jullie allemaal trouwens deze ronde. Ik had er een goed gevoel bij dat het bij 1 van jullie deze ronde raak zou zijn... Helaas mocht het weer niet zijn. Vind het vreemd dat ze nog steeds niet gesproken hebben over HSG dan, toch maar eens aan je gynaecoloog vragen dan. Zeker indien je het risico loopt om later ook geen ivf traject in te mogen. @Miszy: Wauw, jou geduld wordt ook enorm op de proef gesteld. Zo teleurstellend die lange cyclussen, ik ken er alles van. Veel succes en goede moed. Wel vreemd van die foute test; ik zou denken dat het toch betrouwbaar is (niet in de andere richting altijd) maar toch vreemd dat er een duidelijke streep te zien was?! @lala: geniet maar van je vakantie ! Want inderdaad, zo belangrijk & zo moeilijk tegelijk in zo'n situatie. Hopelijk doet het je deugd en krijg je goed nieuws tijdens je verlof. @Duna: Zoals ik hierboven zei; had er echt een goed gevoel bij. Vind het heel erg wens je vooral gewoon weer super veel goede moed voor het volgende. Ik snap je teleurstelling om inderdaad al zoveel mooie eisprongen gehad te hebben, en dat het dan toch nog steeds niet zal mogen zijn. Wel goed dat je leuke afspraken kunt maken hierover met je vriend, en kunt blijven plannen om het wachten indd aangenamer te kunnen maken. Ik blijf duimen voor je!! Bij mij is het vooral keer op keer heel 'hard' om te beseffen dat sinds wij ermee bezig zijn eigenlijk nog maar 1 eisprong gehad hebben en kunnen benut hebben van de 8 maanden dat we bezig zijn. Als ik dan lees bij jullie dat het al zoveel pogingen mislukt is, wat voor jullie uiteraard ook erg teleurstellend is, maakt het me nog angstiger omdat ik gewoon GEEN eisprong krijg door de medicatie. Hopelijk verandert dit in het volgende traject in Mei/juni. Wat je nog vroeg van percentage; 8 is allezinds beter dan 3, maar nog niet op en top. Maar volgens de laatste gegevens (er is al veel over geschreven en berekend) zou het vanaf 4% of minder sprake zijn van verminderde vruchtbaarheid. Daarom ik nu zo blij was. De verhalen indd zoals die abortus dat je vertelt, keer op keer wordt je zo onverwacht met een verhaal van een of ander iemand met de neus op de feiten gedrukt. Vorige week had ik ook echt een emo dag- was al heel emo naar het werk vertrokken met lood in de schoenen omdat het zoooooo lang duurt nog, begon een collega over iemand te vertellen die ivf in ging en dat hij het zo erg vond dat het bij anderen van eerste keer raak kan zijn die het niet verdienen. Diezelfde dag vroeg een vriendin 'ik ga mijn zwangerschapskledij verkopen; ik moest aan jou denken' (ze weet niet waar we mee bezig zijn). Ook zo hard om te moeten zeggen 'neen hoor ik nog niet voor ons'. Gisteren ook nog erg geweend omdat ik me soms zo niet-vrouw voel door uitblijvende eisprong. Verder doet de pauze me wel deugd door de hormonen die ik nu niet binnenkrijg. Maar, dat is het dan ook Ik blijf hoop houden... Soms lukt het , soms niet.
Hier nog steeds geen doorbraak. Ik heb van donderdag tot zaterdag gevloeid (heb ik altijd voor menstruatie). Ik heb eind van de middag een ovulatietest gedaan en hier kwam snel en duidelijke streep te staan maar had de urine al weg gegooid omdat ik meteen weg moest. Na 1.5/2 uur nog een zwangerschapstest gedaan deze was negatief. Heb het hele weekend pijnlijke borsten gehad en vandaag echt een zeurend gevoel beneden ook heb ik in eens weer puistjes. Dit heb ik echt sind de zomer niet gehad. Morgen ochtend nog een test en als die ook negatief is dan toch maar stoppen met de utrogestan. Normaal breekt het toch gewoon door met de utrogestan. Snap der niks meer van maar nu snel slapen morgen weer vroeg op
Mijn menstruatie is er. Geen test Hoeven doen vanmorgen. Wordt moe van mijn eigen lichaam denk je het te kennen en dan gaat het weer anders. Komt er toch een beetje hoop maar helaas.
Hoi dametjes, hoe is het hier? Stefanenlaura, wat jammer dat je menstruatie is doorgebroken. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Je lichaam kan je inderdaad echt voor de gek houden, ken het maar al te goed.. Mijn lichaam heeft me deze ronde ook wel in de steek gelaten. M'n cyclus werd steeds korter zonder Clomid oid maar helaas zit ik nu op dag 43 en eindelijk een positieve ovulatietest. Toch ook wel opgelucht dat deze rond niet meer lang duurt & daarna weer lekker aan de Clomid om wat serieuzere kansen te krijgen!! Deze cyclus heeft dus bijna 60 dagen geduurd, wat een ellende Hoe is het met de rest? Beetje stil gevallen hier!!
@ Katje: Je moet niet angstig worden van mijn verhaal hoor. Wie weet zijn jullie gewoon mega vruchtbaar en als je dan eenmaal een goede eisprong hebt, dat het dan ook snel raak is! En snap wel dat je je soms niet-vrouw voelt. Maar hoop ook dat je weet dat dat gevoel niet realistisch is! Een eisprong maakt je niet vrouw... @ stefanenlaura: wat vreemd dat je toch een tijdje op je eisprong hebt moeten wachten... wel balen dat het er uiteindelijk alsnog was, zeker omdat je toch wat hoop gekweekt had @Miszy: 60 dagen is echt lang ook weer... heb ook een kaar 65 dagen gehad, weet alleen nog dat ik het verschrikkelijk lang vond... Maar hopelijk binnenkort dus weer nieuwe kansen voor je! @ Hier: Paar dagen afwezig geweest. Was allemaal erg zwaar... Hele medische traject begint me op te breken langzaamaan. Nou is dat nog wel te overzien uiteindelijk omdat je toch ook hele positieve weken hebt waarin de hoop weer opleeft en je dus toch weer door gaat. Maar de hoop was net weer wat aan het oplopen en dus voelde ik me eigenlijk wel wat beter, krijgen we slecht nieuws in de familie. Mijn zus (met verstandelijke handicap) heeft in januari haar onderbeen op 2 plaatsen gebroken. Heeft een operatie gehad en daarna 12 weken gips. Dat was echt al de grootste ramp, want dat betekent dat ze volledig op mij en mijn moeder hangt. Nu bleek afgelopen woensdag dat het bot niet sterk genoeg is geworden om de pinnen en platen op hun plek te houden. Nu zit ze opnieuw in het gips en de arts weet nog niet wat hij er mee moet. Daarmee was het nu echt niet te doen. Ze hebben de hele gipskamer leeg moeten ruimen omdat mijn zus zo ontzettend tekeer ging in het ziekenhuis. Heeft ons 3 kwartier gekost om haar zover te krijgen dat ze er opnieuw gips om liet zetten. Vervolgens heeft ze de hele dag zitten huilen en schreeuwen. En omdat alles nu ook nog zo onzeker is, is het echt moeilijk om haar rustig te krijgen. Pfffff... wat een drama. Zit er echt helemaal doorheen. Ben ook een paar dagen thuis geweest van het werk, maar had niet echt het idee dat mijn werkgever het begreep toen ik het hem allemaal uitlegde aan de telefoon... dus zie er heel erg tegenop om maandag weer te (moeten) gaan werken. En nu zit ik een beetje met die IUI in mijn maag. Ik werk niet in de buurt van ziekenhuis dus als ik de IUI heb dan moet ik echt een halve dag vrij regelen. Maar ben nu natuurlijk al 2 dagen ziek thuis geweest. Ik verwacht de IUI aankomende vrijdag (als alles gewoon gaat zoals afgelopen maanden). Dat zou betekenen dat ik 2 vrijdagen achter elkaar mensen/patienten uit mijn agenda moet halen en dus al die mensen opnieuw af moet bellen. Dat kan ik echt niet maken. Ik hoop echt heel erg dat ze ook op zaterdag IUI doen en dat het voor mijn lijf onmogelijk is om op vrijdag de IUI te doen, dus dat mijn eitje iets langzamer groeit... zucht... Moest alleen even mijn ei kwijt.. snap het wel als jullie ook niet weten wat je er mee moet
Miszy hehe eindelijk je eisprong. Fijn dat je dan over twee wkn weer mag beginnen aan de clomid. Wie weet is het niet nodig wel klote dat je lichaam gewoon niet doet wat je wil en dat het dan weer een eeuwigheid duurt voor je verder kunt. Duna dikke knuffel. Wat naar dat het met je zusje niet goed geheeld is. Hopelijk is er voor haar en voor jullie snel weer een positief resultaat. Verder is heel vervelend voorje patiënten maar ziek is ziek en je werk is je werk. Heeft je baas geen vervanging voor jou al je ziek bent? Ik vind altijd dat je dit soort dingen voor gaan op je werk. Hoop natuurlijk voor je dat hij op zaterdag valt maar is het toch op vrijdag dan is het zo en heeft het werk pech. Hier is het woensdag in mijn rug geschoten terwijl ik dl optilde. Loop nu al 4 dagen moeilijk en doet echt zeer dit keer. Donderdag bij de fysio geweest en moet nu rustig aan doen maar wel in beweging blijven. Verder donderdag weer echo afspraak en heb zoals meestal weer een andere arts. Maar ik heb al aangegeven dat ik het over mijn linkereierstok wil hebben en dat hebben ze ook inmijn dossier gezet. Ook heb ik bericht gehad van zkh over de rekeningen van ml en deze worden ongedaan gemaakt op de beginafspraak na. Ik weet nog niet precies wat dit inhoud voor dE iui maar die vraag mail ik ze morgen.hopelijk nu iets sneller reactie. Hier valt de iui in mijn vakantie. Nog vier dagen werken en dan kan ik heerlijk gaan genieten van de rust en het uitslapen weer inbouwen heerlijk.
Wat een ontzettend vervelende situatie Duna. Maar ik vind ook dat dit belangrijker is dan je werk. Is jouw werkgever niet op se hoogte? Het kan vaak helpen als ze weten wat je doormaakt zodat verlof krijgen geen 'dingetje' hoeft te worden. Succes 😘
Mijn werkgever is op de hoogte, maar ik werk met patienten en die komen meestal 1x per week op dezelfde dag als dat ze de week daarvoor ook al stonden. Dus de patienten die afgelopen vrijdag afgebeld zijn omdat ik ziek was, staan waarschijnlijk aankomende vrijdag weer. Vind het dan zo lullig om die mensen alwéér af te moeten bellen... Maar ga het op het werk en in het ziekenhuis gewoon bespreken en dan maar kijken wat we gaan doen. Vaak is er geen vervanging, maar misschien dat een collega een keer in kan springen... @ Stefanenlaura: Hopelijk kun je een goed gesprek hebben over je linker eierstok. Voor wat betreft die rekeningen, klinkt op zich wel prima... Hebben ze redelijk goed opgelost. Hopelijk zijn je rugklachten ook snel weer over. Wel fijn dat je bijna vakantie hebt, dat zal wel een goed vooruitzicht zijn
@stefanenlaura: Geniet maar 100pct van je vakantie ! nog twee dagen zalig ! Goed nieuws van de ziekenhuis rekeningen hé, je zou het al niet meer verwachten. Had het voor deze ronde nog zo voor je gehoopt toen ik las dat het toch nog niet was doorgebroken. De vakantie zal je wel deugddoen hopelijk ! @Duna: bedankt hoor, was helemaal niet mijn bedoeling dat jij je moest verantwoorden over jou berichtje, we zitten allemaal in de mmm en we het is alsof we allemaal een lotje trekken van de loterij, maand op maand... Hopelijk worden we allemaal the lucky one's , snel ! Vanaf nu gaan we voor elke ronde minstens 1 winnend lot hé onder ons?! Ik snap je gevoel helemaal natuurlijk van vrijdag, dat je dan wéér iedereen moet verzetten. Als ik in zo'n situatie zit heb ik hetzelfde, je weet wel dat het moet kunnen en dat je werkgever het maar moet oplossen, maar toch is het telkens zo moeilijk om dit los te laten en je erbij neer te leggen. Maar hebben het al zo moeilijk met alles waar we doorgaan dat we dit echt naast ons zouden moeten kunnen neerleggen... niet gemakkelijk. Ik hoop voor je dat het allemaal gemakkelijk te regelen valt of toch een andere dag wordt. Ik hoop ook echt dat je het snel beter gaat met je zusje, komt er ook weer bij pff. @Miszy: ik hoop ook dat je zelfs niet meer aan de clomid hoeft, zou mooi zijn voor je. @hier, heel moeilijke week gehad met ups and downs. Zoals Duna ook enkele dagen thuis geweest van het werk, voor de eerste keer. Heb moeten verzinnen dat ik ziek was, ze weten nog van niets. Zou dit voorlopig nog wel zo willen houden ook. Was naar de dokter gegaan om een update te geven en iets voor de vermoeidheid te kunnen krijgen omdat ik nul energie had, maar die drukte erop om enkele dagen thuis te blijven. Vond het ongelooflijk moeilijk mij er bij neer te leggen dat ik dit nodig had. Ben altijd zo sterk gebleven, en wanneer niemand kijkt me even te laten gaan en dan weer rechtop en doorgaan. Het ging even niet meer en ben in tranen uitgebarsten bij de dokter en dit heeft nog 1,5dag geduurd. Voor het minste kwamen de tranen. En ik zit niet eens aan de hormonen dacht ik Ook nog bij onze arts geweest owv nog allerlei zaken die moesten geregeld worden, we gaan zelfs een staal laten invriezen van vl-zaad voor ons traject nadien niet onnodig te moeten vertragen owv bepaalde risico-gebieden waar nu het zika-heerst. Dit kwam er dan ook allemaal nog bij (bewust hier op het forum niet over gepraat), maar het is echt wat teveel geweest de laatste tijd. Ik wilde al bijna niet meer vertrekken door alles. De pauze die dan nog verlengd wordt door nadien ook weer te moeten checken of we niets hebben opgelopen bv. Het stopt percies niet. De dagen nadien wat leuks proberen doen, veel in de tuin gewerkt en wel genoten. Dit weekend een ontspannen weekend gehad met vriendinnen. Die weten wel dat er wat scheelt, maar niet wat, ook daar bewust nog niet over gepraat. Vandaag weer aan het werk. Voorlopig gaat het weer beter. Uitkijken naar de vakantie, nog een kleine twee weken. Wauw, toch nog een lang verhaal geworden, was niet de bedoeling... Goede moed allemaal girls.
@ Stefanenlaura: Hoe is het nu met je rugpijn? En heb je nog antwoord gehad op je mail over de gevolgen voor IUI met betrekking tot de rekeningen voor de zorgverzekering? @ Katje: wat vervelend dat je er zo doorheen zat zeg Ik snap je zorgen over het zika virus! Hopelijk heb je de ingevroren zaadjes niet nodig en lopen jullie het zika virus niet op! Ik heb ontdekt dat het bespreken van alles wat er aan de hand is goed werkt om mee rust te creeeren. Misschien dat dat voor jou ook goed werkt, om het met vriendinnen te bespreken allemaal? Of met familie? Hoe gaat met jullie, Miszy en Lala? @ hier: Er groeide nog niks.. dat ben ik echt niet gewend. Meestal is er op dag 11 of 12 al zeker een ei van 14 mm te vinden. Nu nog helemaal niks op een hoop kleintjes na. Dus ik heb me druk gemaakt om niks.... vrijdag is sowieso geen IUI. Moet wel naar het ziekenhuis voor een echo, dus ja... was eigenlijk onmogelijk om in te plannen, maar uiteindelijk toch maar gedaan want anders mocht ik niet door gaan met spuiten... Dat vond ik dan ook weer erg nutteloos. Patienten waren er niet blij mee, maar heb toch maar besloten dat ik eerst aan mezelf denk. Nu hopen dat er komende dagen wel iets goeds groeit en dat we maandag voor de IUI kunnen gaan... Met mijn zus haar been gaat het nog niet beter. Artsen hebben overlegd en het team van artsen zegt iets anders dan onze eigen arts en onze arts volgt nu het team van artsen. We hebben nu besloten om een second opinion te gaan doen omdat we nu niet meer weten wie er gelijk heeft... Hopelijk volgende week meer duidelijkheid.
Hè bah katje dikke knuffel. Wat naar dat je jezelf ook zo naar hebt gevoeld de afgelopen week. Goed dat je toch de keuze hebt gemaakt om even thuis te blijven. Hopelijk lopen jullie op je vakantie niets op en zijn de ingevroren zaadcellen niet nodig. Hopelijk kun je snel na de vakantie weer verder met jullie traject. Zijn er bij jullie geen mensen op de hoogte van je wens en traject? Duna wat apart dat er nog niets groeit. Wel fijn dat het nu niet op een vrijdag valt. Hopelijk groeit er wel iets. Hè wat vervelend van je zus. Hopelijk brengt de second opinion een duidelijk antwoord en kan ze goed geholpen worden. Hier nog geen reactie van het ziekenhuis maar goed werk heeft tijd nodig. Verder erg vermoeid en rug gaat goed. Gister bij de fysio geweest en die vond dat ik een snelle herstelling had. Nu snel uit bed want zo dl wegbrengen en dan naar het ziekenhuis.
Hey Girls, Bedankt voor jullie lieve reacties @stefanenlaura: Fijn dat je rug beter is ! Hier ook al een week heel hevige pijnen in onderrug, al 2x naar osteopaat geweest en het wordt enkel slechter. Maar goed, bijna vakantie dus hopelijk helpt dat wat ! Ik heb 2 vriendinnen die op de hoogte zijn, voor de rest niemand. We zijn van plan om rond de zomer, wanneer we hopelijk een 2 a 3-tal IUI's achter de rug hebben het wel te vertellen. Ik veronderstel dat het dan weer erg zwaar gaat zijn/worden en dan ben ik er klaar mee om er alleen mee te blijven zitten. Mijn vriend heeft veel minder de behoefte, maar ja zoals waarschijnlijk bijna alle mannen?! @Duna: Wat erg van je zusje..... En indd. een second opinion is geen overbodige luxe als de arten elkaar tegenspreken. Moet erg frustrerend zijn...! Veel succes ! En Wat betreft het niet groeien van het eicelletje, een beetje een geluk bij een ongeluk.. ? Ik hoop dat het alsnog gaat groeien en dat je de iui kan laten doen op een dag dat het je geweldig goed uitkomt Hier: Ik probeer iets minder te plannen voor meer rust (niet gemakkelijk voor de mensen die me kennen! ) en meer te genieten 'in' het moment... Enkele rustige dagen gehad, nu komen er weer wat drukkere dagen aan, maar goed we hebben bijna verlof. Alvast een (bijna) fijn weekend gewenst !
Jeej feestje hier 🎉🎉🎉. Die arts van vanmorgen heeft mijn verdwenen eierstok gevonden. Hij kreeg hem maar net in beeld maar hij is gespot jeej. Rechts zaten 2 eitjes, links niets, dus heb vanmiddag zelf de pregnyl gespoten. Die arts zei dat het niet uitmaakte hoe laat ik hem zetten :s. Heb de verpleegkundige maar naar het tabelletje gevraagd en moest om kwart voor 4 spuiten. Was een nieuw protocol dat het niet uitmaakt Hoe laat precies. Zaterdag ochtend om kwart voor 9 lab en kwart voor 10 iui. Hoop zo dat we genoeg zaadjes hebben en dat de kwaliteit goed is anders wordt het zeker ivf en daar ben ik nog niet klaar voor. Katje vl heeft hier ook minder behoefte aan om te vertellen. Ik wel dus veel mensen weten van de wens van een 2e. Maar niet van de iui dat zijn er maar een paar. Goed dat je rust aan het inbouwen bent. Hier vandaag ook weer gewerkt. Ben nu echt gesloopt dus vroeg naar bed.
@ Stefanenlaura: Fijn dat het beter gaat met je rug! Ook fijn dat ze eindelijk je linker eierstok hebben kunnen vinden en dat de IUI alweer gepland staat Succes! Ik zou ook echt nog niet klaar zijn voor IVF... slikt je vriend al iets van vitamines of zo? Of heeft hij al bepaalde dingen aangepast zodat er een betere productie komt? Want misschien dat je het anders nog een paar maanden uit kunt stellen om te kijken of het invloed heeft zodat het wel goed genoeg is voor IUI? @ Katje: mijn vriend had ook niet zo sterk de behoefte om er over te praten als ik. Inmiddels is dat wel wat meer geworden, maar ik heb er vooralsnog veel meer interesse in om er uitgebreid over te praten. Denkt dat vrouwen ook wat makkelijker praten dan mannen en dat wij vrouwen dat ook fijner vinden. Hier op het forum zitten ook echt maar weinig mannen... misschien wel geen... Wel goed dat je wat meer rust probeert te nemen @ Hier: Best wel een beetje zenuwachtig voor morgen. Hoop dat er morgen toch echt wel iets te zien is. Mijn hoop is dat maandag de IUI door kan gaan, dat zou echt perfect uit komen met de agenda op het werk