Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussion in 'MMM clubs' started by Miszy, May 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Hoop het voor je duna. Jij ook succes morgen.

Vl slikt nog geen vitamine maar zal me daar eens in verdiepen. Hij is daar gewoon echt zelf niet mee bezig. Ik moet vaak nog dingen over het traject uitleggen omdat hij dan niet precies weet hoe en wat.

2. Katje77

Katje77 Actief lid

Dec 11, 2015
    498
    33
    28
    @Stefanenlaura: Ja dat ken ik, dingetjes dat ik denk 'maar ale dat weet je toch?' maar ja ... Misschien des te beter denk ik dan want moest hij er net zoveel mee bezig zijn denk ik dat me dat nog zenuwachtiger zou maken.
    Mijn vriend slikt trouwens geen vitaminen, maar dus het alcoholgebruik heeft blijkbaar wel wat inpact gehad. Hij geeft maandag zijn staal af om in te vriezen dus ik geef hem morgen en zondag een drinkverbod ! :D

@Duna: Ik duim voor je, heb er een goed gevoel over ! Fingers crossed.

Hier nog een weekje voor we vertrekken. Gisteren heel de winkel leeggekocht aan muggenmelk, geimpregneerde sokken, een geimpregneerd zeil om onder te slapen, Call me an expert now...:cool:

3. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Hier al de hele ochtend buikpijn dus ja mijn ei is goed onderweg en aan het springen.
    Vanmorgen de iui gehad en gaat ook iui blijven want vl had genoeg 6 milj zwemmers . Dus wij zijn opgelucht en blij dat het nu wel genoeg is. Hopelijk is een derde keer niet nodig.
    Een goede week voor ons :)

Katje haha arme man ;) leuk vakantie. Waar ging je nu ook alweer heen?

Duna Hoe is het bij jou?

4. Duna

Duna Bekend lid

Aug 14, 2015
    673
    24
    18
    #2264 Duna, Apr 24, 2016
    Last edited: Apr 24, 2016
    @ katje: een goede voorbereiding is het halve werk zeggen we dan maar :) Hopelijk gaat het allemaal goed komen en heb je gewoon een geweldige vakantie!

@ Stefanenlaura: Wat fijn dat er nu voldoende zaadcellen waren! :D Succes op het wachtbankje!

@Hier: Ik voel me stom, stommer stomst... Allereerst was er vrijdag weer niets te zien. Bms is maar 5 mm dik en grootste eitje was 7 mm. Zag het al meteen toen ze het eitje in beeld bracht... Nu verhoogd naar 75 IE ipv 50 IE. Maar nu hetgeen waar ik me zo stom over voel... we zijn gisteren vergeten de Gonal F te zetten :( Ik las in de bijsluiter dat ik maar geen vergeten injectie in moet halen dus we spuiten vanavond gewoon pas weer door. Maar heb geen idee of het invloed heeft op deze, toch al niet al te beste, cyclus. Iemand van jullie een idee?
    Ben het gewoon vergeten omdat er nu al zoveel stress is rondom mijn zus en haar been en dan mijn moeder die ook al jaren sukkelt met haar gezondheid en er dus heel veel op mijn schouders terecht komt. Nu hadden mijn vriend en ik gisteren eindelijk een dag waar we heerlijk hebben kunnen ontspannen door leuke dingen te doen en dus ook eindelijk eens niet aan alle rompslomp gedacht... was heel fijn, maar ja... niet prikken is dan weer niet handig.
    Dan denk je alles gehad te hebben en dan krijg je dit (moeilijker te stimuleren cyclus én vergeten te prikken)... zucht.
    Morgen sowieso eerst maar even bellen met zh of de echo van morgen middag nog wel nuttig is om door te laten gaan.

5. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Hè duna. Balen zeg.dat is inderdaad niet heel handig maar wel begrijpelijk. Dikke knuffel. Hopelijk is het niet super erg en mag je morgen gewoon komen. kan je zusje al ergens anders terecht.

6. Duna

Duna Bekend lid

Aug 14, 2015
    673
    24
    18
    Even een mega ego-post... Ik ben echt zo ontzettend, onvoorstelbaar verdrietig.
    Dat we waren vergeten te prikken was niet erg. Met de echo vandaag was nog steeds niets te zien.
    Maar we hebben heel misschien ontdekt wat mijn zus voor syndroom heeft wat ervoor zorgt dat ze verstandelijk gehandicapt is. Dat gaat als het goed is nog verder onderzocht worden. Het kan zijn dat dit erfelijk is en aangezien wij geen gehandicapt kind willen, is er niets anders dan dat we die onderzoeken toch eerst afwachten.
    Mijn gevoel zegt dat we overal schijt aan moeten hebben en door moeten gaan, maar mijn vriend vindt van niet. Hij wil eerst zeker weten of dat het erfelijk is of dat het een toevallige mutatie is in het dna... Ik denk ook dat mijn vriend het niet zou trekken in de relatie als wij een gehandicapt kindje zouden krijgen (zeker als we het van tevoren hadden kunnen weten). Genetisch onderzoek duurt 1 tot 6 maanden... dus voorlopig zijn wij uit de running, want ze moeten eerst mijn zus onderzoeken. Als blijkt dat zij het heeft, kan ik pas onderzocht worden. Heel stom allemaal.
    Ik weet dat het niet realistisch is, maar ik voel mij zo ontzettend schuldig, ik heb echt een enorm groot gevoel van falen en ben echt zo ontzettend verdrietig.

Voorlopig zal ik dus niet veel meer meeschrijven, pas als we meer weten zal ik wat meeschrijven. Ga nog wel meelezen, want wil wel weten hoe het jullie vergaat. Hopelijk kan ik na de zomer weer aansluiten....

7. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    wat k*t.... dikke knuffel meid. snap dat je je rot voelt nu en het voelt als falen. Maar zo moet je niet denken, jullie doen er alles aan om een gezond kindje op de wereld te zetten. Nu word dat alleen nog iets langer uitgesteld :( Wel verstandig dat jullie de onderzoeken eerst afwachten ook al wil je dat liever niet. Wel fijn dat er waarschijnlijk een oorzaak gevonden is voor je zus haar handicap. Hopelijk pakt het voor jullie allemaal positief uit. dikke knuffel. Weet dat je altijd welkom bent om je hart te luchten.

8. Katje77

Katje77 Actief lid

Dec 11, 2015
    498
    33
    28
    Vind het verschrikkelijk voor je Duna.
    Zo'n verplichte pauze is hatelijk. Laat ons hopen en ervan uitgaan dat jullie na de onderzoeken gewoon verdergaan van waar je gestopt bent. Daar moet je maar gewoon van uitgaan.
    Even een vraagje hierover; Stel je hebt dit in je DNA; zijn er dan geen technieken om snel te kunnen testen bv binnen de 2 maanden of een vruchtje dit al dan niet heeft? Want stel dat je dit hebt, kan het toch niet zijn dat je nooit zwanger mag/gaat worden? Hier moet toch ook een oplossing voor bestaan.
    Ik vind de pauze zeker ook verstandig; maar dit mag in mijn ogen toch niet betekenen dat stel het wel in je DNA zit, jullie gewoon niet verder gaan, toch?
    Het moet allemaal nog tot je doordringen waarschijnlijk, dus neem jullie tijd hier voor. Ik hoop dat de resultaten er SNEL kunnen zijn en vooral dat ze positief zijn voor jullie en snel door kunnen.

9. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Duna, wat een heftig nieuws zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit. Heb je zo'n grote wens en moet je deze verplicht aan de kant zetten. :( ik wil jullie héél veel sterkte wensen en ik hoop echt dat alle uitslagen positief zullen zijn voor jullie!

10. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Fijne vakantie Katje geniet ervan.

Miszy Hoe is het bij jou?

11. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Ik zit nu 10dpo, tot nu toe alles negatief. Morgenochtend doe ik nog een vroege test (kan t niet laten..) en als die ook negatief is ben ik overtuigd; volgende week met Clomid beginnen

12. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Hopelijk morgen een tuurstreepje. Inmiddels alweer eer jaar verder na je diagnose.

Hier volgende week vrijdag gesprek naar aanleiding van bloedprikken van gister. Gister voor chlamydia moeten prikken. Dan weet ik ook of deze iui wel of niet geslaagd is.

13. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Ja dat hoop ik ook! Bij jou ook al bijna weer een jaar he, tijd gaat zo ontzettend snel ook. Moest je alleen voor chlamydia prikken of voor meerdere dingen? En je bedoelt geslaagd in de zin van zwanger toch? Spannende week weer! Was jij niet in 2016 pas begonnen met IUI? Of heb ik dat gemist!

14. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Ja alleen voor chlamydia. Bedoel inderdaad zwanger of niet.
    Bij mij is het half juli. Dit is idd mijn 2 iui pas.
    Ik vind lastig dat het nu dus 2017 gaat worden. Dan is mijn dochter bij geboorte minimaal 3,5 als ik nu aantel.
    Stiekem hoop ik nog steeds op een tweeling. De tweelingkinderwagen hebben we al. Onze eerste kinderwagen was kapot gegaan en hebben toen een Joolz Geo gekocht omdat we dachten dat het waarschijnlijk weer zo snel zou gaan en dan kon dochter er ook nog mooi in de zitten. We hebben hem al ruim 1,5 jaar in huis :( staat nu te verstoffen samen met een mooie babykamer en een geweldige wieg.

Pff moet er maar niet te veel over nadenken.
    Hoop zo dat we snel deze stomme hormonen niet hoeven te slikken.

15. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    In je handtekening staat maart '15 IUI vandaar! Wel heftig dat je alle spullen al klaar hebt staan zeg.. Lijkt me moeilijk om daar dan mee geconfronteerd te worden. Ik heb zojuist m'n laatste test gedaan & negatief. Dus nu word het weer Clomid, start daar waarschijnlijk volgende week mee. EN WE GAAN WEER VROLIJKKKK VERDER :D

16. Katje77

Katje77 Actief lid

Dec 11, 2015
    498
    33
    28
    Hey Meiden,

Nog even een kort berichtje voor ons vertrek morgenvroeg !
    Jullie zullen me even niet zien op het forum, maar zo gauw ik kan kom ik weer dag zeggen en hoop ik intussen nog iemand zwanger te zien van jullie...
    Knuffel,

17. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Fijne vakantie Katje! (dacht dat t een vakantie was maar misschien heb ik t mis) We spreken je gauw weer!!

Ik ben eindelijk ongesteld, dus begin maandag met Clomid. Wel weer spannend. Hoe is t met de andere dames?

18. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Fijn Miszy hopelijk niet te veel bijwerkingen van de clomid. Hopelijk groeit er een mooi eitje.

19. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Hier vanmorgen zoals verwacht vanmorgen een omowitte test. Nu wachten op het gesprek vanmiddag en op de aankomende menstruatie

20. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Vanmiddag bij de gyn geweest. Er waren geen anti stoffen voor chlamydia aangetroffen dus dat is goed. Toen kregen we een heel praatje over verschillende werkstijlen binnen de zkh in nl.
    In ons zkh doen ze na 3x iui een hsg maar als mijn lichaam een beetje meewerkt kan ik hem de komende ronde al krijgen. Dat betekent dat ik maandag pas ongesteld mag worden. Anders word het de 4 iui ronde pas de hsg. Dit omdat dag 8 en 9 in het weekend vallen (pinksteren :\ ) en dag 10 is bij mij te laat. Als ik maandag ongesteld word kan het op dag 9 wel. Dus dat betekent dat ik mijn utrogestan nog even door slik dit weekend in de hoop dat ik het kan rekken tot maandag.

Wat is het stil hier.... vind het jammer dat er bijna niemand meer mee kletst

Share This Page