Spannend miszy! Hoeveel dagen na pregnyl zit je nu? Hij is duidelijk op beide. Hoeveel dpo zit je? Hoop het zo voor je.
He balen zeg. Hopelijk blijft de menstruatie toch uit en is het gewoon alleen oud bloed. Je kunt het inderdaad aankaarten. Ik slik idd utrogestan omdat mijn progesteron waardes te laag waren en ik een week na ovulatie al ongesteld werd. Nu begin ik nog een aantal dagen voor mijn nod met rood vloeien maar de echte doorbraak is pas op/na nod. Hopelijk is dat deze ronde niet het geval.
Ik zit nu 10dpo, 12 dagen na Pregnyl.. Echt zenuwslopend is dit zeg. Hoop dat ik morgen meer weet. Of een goede positieve test of gewoon negatief. Dan weet ik het tenminste
Spannend!!! Dan zou de pregnyl er uit moeten zijn. Heb je eerder getest om te kijken of hij uit je lichaam was? Hoop het zo voor je.
Ik juig niet te snel.. M'n vriend wilt er ook absoluut niet aan geloven dus wacht de test van morgenochtend maar af. Heb ook serieus nergens last van..
2 positief testen, lijkt me sterk dat ze alle beide vals zijn. Hoop het echt voor je. Klachten Hoeven ook niet perse. Spannend
En wat zei de test vanochtend? Als ik dat rijtje zie dan gaat het hier wel kriebelen om te testen. Maar ik wacht nog zeker tot woensdag. Als ik nog verlies heb. Dan test ik. Dan 13 dagen na pregnyl en 11dpo.
Streepje staat er nog duidelijk, ongeveer tzeldfde als gisteravond maar wel duidelijker dan de vorige dagen. Lekker irritant dit ik test elke keer in de avond ook donkerder, dus gooi er vanavond ook nog een test tegen aan
Spannend Miszy. Hopelijk loopt hij mooi op de komende dagen. Hij is ieder geval positief dus je ben nu gewoon zwanger !!!! Hopelijk mag alles goed gaan en heb je begin 2017 je eigen kleine hummeltje ♡
@Miszy Ik test niet meer (tenzij het een week na mijn NOD is en ik niet zou menstrueren). Te vaak teleurgesteld en ik herken de menstruatie symptomen nu zo goed dat ik niet eens meer hoop dat het stiekem oud bloed is. Helaas.
Ow nee....... Stom stom stom Ik kon vanmiddag de verleiding niet weerstaan . Nu staat er een streepje en ik weet niet of het nog van de pregnyl komt of dat hij gewoon al positief is. 11 dagen na pregnyl en 9 dpo. Woensdag nog een keer testen en kijken wat hij doet. De strip is een ovulatietest en de zwangerschapstest is kruidvat
Miszy en??? Lala fijn dat jezelf lichaam zo goed kent. Balen dat het weer niet gelukt is Katje Hoe gaat het bij jou?
Wow!! Echt wel een duidelijke streep.. Spannend, ik ga echt duimen!! Hier is ie lichter geworden helaas
Misschien woensdag nog een keer testen. Hoop zo dat hij alsnog oploopt. Aan het rijtje te zien kan het nog wel. Gun het je echt.
Hoop het voor jullie meiden. Knap dat jullie durven testen. Ik ga donderdag naar de gyn. Eens kijken hoe we dit traject gaan vervolgen. Ik duim voor jullie!