Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Heb je nog getest?? :D

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Nee jij?

3. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ja.. Bij mij is het voorbij :( helaaaas

4. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Ahh nee meid :( hele dikke knuffel.
    Had het je zo gunt en ook echt voor je geduimd :(
    Waarom gaat het nou altijd mis bij de mensen die het zo verdienen :(
    Het is niet eerlijk. Sterkte meid!

5. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    😔 Jammer Miszy. Had echt gedacht dat het nu raak zou zijn voor jou. En wat jij zegt @stefanenlaura. Op naar de volgende ronde dan maar.

6. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Voelt nu heel dubbel. Dikke knuffel miszy

Hier begin van de avond toch nog getest.
    Hij is iets donkerder.
    Hopelijk morgen ochtend met ochtend urine nog donkerder.

Bijgevoegde bestanden:

7. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Wow dat ziet er hartstikke goed uit!!! Ik ga zo voor je duimen. Ik gun het jou net zo hard meis!!

8. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ennnnnn?? :D

9. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Vanmorgen was hij iets lichter :(
    maar ik heb gisteravond erg veel gedronken.
    Hierdoor was het erg veel en de nacht was ook erg kort dus daardoor minder geconcentreerd. Dus hoop erg dat dat de reden is.
    Ik probeer nu niet meer te testen tot zaterdag. Maar dat zal waarschijnlijk niet lukken.
    Als ik vandaag of morgen al begin met vloeien dan zal het waarschijnlijk niet goed zijn.

10. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Het zegt inderdaad nog niks en zeker niet als je veel hebt gedronken! Ik denk aan je hoor en ga duimen voor je!! Hou je ons op de hoogte?

11. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Lala is er bij jou al iets bekend? Jou NOD was gisteren toch?

12. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik was zondag al gaan menstrueren. Zo net bij de gynaecoloog geweest en in principe heb ik voor komende maand weer clomid mee. Maar ze gaat overleggen hoe nu verder en dan belt ze mij vanmiddag.

13. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi heb enkele dagen geen PC gehad en komende ook niet dus kort berichtje van op GSM.

Wauw wat heb ik hier allemaal gemist zeg. Miszy en lala balen...... Zoals ik al las en zoals ik deze week nog iemand zei , het leven is soms indd heel oneerlijk!!!! Ik kan er zo kwaad van worden dat sommige marginalen kinderen baren die ze niet eens kunnen opvoeden... Mar het brengt je geen stap vooruit en probeer me er bij neer te leggen en te denken dat er een reden voor is dat het zo moet lopen.

Dikke knuffel aan alle teleurgestelde meiden.

Wauw stefanenlaura geweldig nieuws...!!!!! Heel blij hopelijk loopt alles zoals het moet en kun je mss toch nog gebruik maken van die duobuggy ;)

14. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Oh en hier gisteren laatste clomid genomen... 5d 2pilletjes sochtends en 1 savonds.
    Tot nu toe weinig last gehad van bijwerkingen. Maandag controle op cyclus dag 12.

Zika controle vorige week was weer chaos want volgens de arts was dat te vroeg terwijl we die afspraak net zo gepland hadden vlak voor mogelijke inseminatie... Dus ook dat staat maandag nog gepland allemaal voor ik moet beginnen met werken. Ik durf niet meer hopen op een groeiend eitje maar toch, ik hoop het zo.......

15. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Wat kut Lala.. Ik ben vandaag ook gaan menstrueren, dus start zaterdag weer met de Clomid. Ben benieuwd wat ze je gaat zeggen vanmiddag, laat je het weten? Waar hoop je zelf op?

Katje, ik duim voor je op een groeiend eitje, dat moet gewoon goed komen!!

Leuk dat jullie ff wat laten horen. :) stefanenlaura als nieuws?

16. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @Miszy zeker kut 🙄 Maar ben het al bijna gewend.

Kwam er vandaag een collega vertellen dat ze zwanger is. Ik had al een vermoeden dat het bij haar niet lang zou duren. Ze had mij even alleen genomen, omdat ze weet van mijn situatie en ze wilde het mij persoonlijk zeggen voordat iedereen het wist. Ik gun het haar enorm, maar je wordt er wel weer aan herinnerd dat het bij mij niet zo snel gaat als bij anderen.

Ik krijg volgende week een HSG en ze gaan mij weer een cyclus volgen. Ook na de eisprong als ik weer bloedingen krijg voor de menstruatie. De molen draait weer 😒

Gelukkig wordt het rustiger op het werk.

17. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Dikke knuffel lala en miszy. Tis niet eerlijk.

Lala hopelijk is bij de hsg alles goed. Fijn dat je collega je even apart heeft genomen. Hopelijk een goede groei. Op welke dag word je steeds ongesteld?

Katje wat vervelend dat het met het zika onderzoek zo'n chaos was. Hopelijk is alles gewoon goed. En slaat de clomid gewoon aan.

Hier vandaag hard gewerkt. En nog harder aan het niet vertellen.
    Gister aan het eind van de ochtend nog een test gedaan en deze was donkerder dan dinsdag. Ook is er nog geen bloed dus het is echt raak :)
    Zaterdag nog een keer testen met kruidvat en dan maandag bellen naar de gyn.

Hebben jullie er problemen mee als ik nog mee blijf schrijven?

18. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Nee @stefanenlaura. Ik vind goed nieuws juist fijn. Heel benieuwd hoe het nu allemaal loopt. Super gefeliciteerd 😘😘👪

19. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Dus je bent officieel zwanger? GEFELICITEERD!! Ik vind het ook alleen maar leuk, eindelijk eens goed nieuws in dit topic!! :D dus blijf lekker meeschrijven, ben ook heel benieuwd hoe alles met je gaat 😘

PS.. Wel even je testen showen he!!

20. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Dankjewel dames.:D:D:D Nu hopen dat alles goed gaat.

Fijn dat ik nog mee mag blijven schrijven. Ik vond het zelf altijd jammer dat de zwangere niet meer meeschreven. Ben een nieuwsgierig persoon:)

Hier mijn rijtje testen. Ik heb die van de gisterochtend eruit gehaald omdat deze beschadigd is. Van links naar rechts :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina