Hey Meiden, Heb sinds vanmorgen al heel zwaar gevoel in baarmoeder, gisteren spuit gezet 23h en inseminatie dan zondagvoormiddag; Maar hebben jullie ook zo'n gevoel na de pregnyll? Want heb schrik dat de eisprong nu misschien te vroeg is, doordat eitje op einde zo snel groeide misschien? Ben gewoon wat onzeker. ik wil vertrouwen op hun kunnen, maar tegelijkertijd hoop ik dat het nu niet vandaag is, want vandaag moesten we 'onthouden'....
Ik had afgelopen keer op vrijdag ook erg veel last van mijn buik en zaterdag pas mijn eisprong en iui. Ik was ook bang dat ik te laat was maar dat was niet. De hormonen doen veel met je lichaam, gewoon even afwachten.
Stefanenlaura, wat een heerlijk gevoel lijkt me dat! Zo'n positieve ClearBlue test. Ben echt heel blij voor je. Katje, echt goed dat je ei is doorgegroeid! Ik ken je gevoel wel af en toe mbt je vriend. Soms zijn het gewoon echt mannen he.. en dat gevoel dat je beschrijft over die Pregnyl dat heb ik vorige keer niet gehad. Misschien juist wel positief teken? Lala, spannend! Mag je weer op het wachtbankje de dagen gaan aftellen haha! Hierooooo, maandag de echo voor follikelmeting. Ik vind t toch wel spannend.. Heeft het überhaupt wel gewerkt? Vorige keer gebeurde er ook ineens niks meer met de 100mg. Ik hoop dat ze maandag de Pregnyl kunnen zetten, heb ik eindelijk een cyclus van 28 dagen
♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ -- Miszy ; niet bekend (Clomid + Pregnyl) ♥ -- ♥ -- ♥ -- ♥ -- ♥ ZWANGER ♥ ♥ -- stefanenlaura Willen jullie m voor even aanvullen? Vind ik leuk
♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ -- Miszy ; niet bekend (Clomid + Pregnyl) ♥ -- Lala ; 28 juni (Clomid 100mg, HSG) ♥ -- ♥ -- ♥ -- ♥ ZWANGER ♥ ♥ -- stefanenlaura
♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ -- Miszy ; niet bekend (Clomid + Pregnyl) ♥ -- Lala ; 28 juni (Clomid 100mg, HSG) ♥ -- Katje ; 26 juni (Clomid 150mg + Pregnyl + IUI) ♥ -- ♥ -- ♥ Pauze ♥ ♥ -- Duna ♥ ZWANGER ♥ ♥ -- stefanenlaura
Hey Merci voor jullie reacties Miszy en StefenenLaura, leuk dat je trouwens nog meeschrijft Mja, hopelijk goed teken maar blijft toch spannend. Zou zo fout zijn dat het vandaag zou zijn terwijl net niet mogen klussen vandaag. Maar ik moet wat meer vertrouwen krijgen in de dokters. Ooh, en Miszy, ik dacht deze week net hetzelfde; (ok ben ook echt wel een doemdenkertje en hoef daar nu nog niet over te piekeren) maar dacht ook de volgende ronde met 150mg dat die maar goed komt want tweede ronde 100mg indd bij mij ook plots geen reactie meer. Ik hoop dat we beide ongelijk krijgen. Heb Duna mee op het lijstje gezet. Hopelijk gaat het met jou? Weet niet of je nog mee leest, maar in elk geval hoop ik dat je snel nieuws hebt...
Hee meiden, Hier ben ik dan weer! Ben er altijd wel geweest, heb jullie altijd in de gaten gehouden maar niet echt meegeschreven. Nadat ik gehoord had dat het hartje niet meer klopte ben ik in een nare periode beland. De curretage, het verdriet dat je niet meer zwanger bent (het 'lege' gevoel) en de onzekerheid (wanneer weer zo'n kans) is best wel zwaar geweest. Ik ben inmiddels met de tweede ronde clomid en pregnyl bezig na mijn missed Abortion en zit nu op het wachtbankje. Woensdag had ik follikelmeting op cyclusdag 14 en had gelijk een eitje Van 21 mm dus kreeg direct in het ziekenhuis een pregnyl spuit en afgelopen donderdag zou ik dan m'n eisprong moeten hebben! Dus maar weer flink geklust!! Gaat nu wel stukken beter gelukkig met mij en heb het wel een beetje een plekje kunnen geven inmiddels. Maar ohhhh wat hou je al gelijk van dat inie mini mensje! Maja... Óp naar weer een volgend inie mini mensje wat wel blijft plakken. Wat fijn zeg stefenenlaura dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!! Echt super! Katje wat goed dat je nu een goeie kans gaat krijgen!! Want dat is het: een goeie kans!!!! Miszy hoop dat jij ook een goed doorgegroeid eitje gaat krijgen zodat we allemaal weer fijn kunnen gaan af zitten wachten! Lala ja zo'n onderzoek is geen pretje, ik heb het vorig jaar gehad! Vond het echt ontzettend pijnlijk en was zo blij dat het voorbij was. Moest echt ffe huilen toen ik me weer kon aankleden. Maar hoop dat je,je alweer wat beter voelt. Hihi wat kruipen de dagen dan voorbij hè als je ergens op zit te wachten en de teleurstelling Alst niet gelukt is! Bah bah! Meiden: fingers crossed voor allemaal! We nemen een voorbeeld aan stefenenlaura!
♥ -- Miszy ; niet bekend (Clomid + Pregnyl) ♥ -- Lala ; 28 juni (Clomid 100mg, HSG) ♥ -- Katje ; 26 juni (Clomid 150mg + Pregnyl + IUI) ♥ --lizz86 ; 23 juni (clomid 50mg + pregnyl) ♥ -- ♥ Pauze ♥ ♥ -- Duna ♥ ZWANGER ♥ ♥ -- stefanenlaura[/QUOTE]
♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ -- Miszy ; niet bekend (Clomid + Pregnyl) ♥ -- Lala ; 28 juni (Clomid 100mg, HSG) ♥ -- Katje ; 26 juni (Clomid 150mg + Pregnyl + IUI) ♥ --lizz86 ; 23 juni (clomid 50mg + pregnyl) ♥ -- ♥ pauze ♥ ♥ -- Duna ♥ ZWANGER ♥ ♥ -- stefanenlaura Lijst aanpassen quote het bericht. En verwijder de quote vooraan en achteraan.
Lizz dikke knuffel. Is ook niet niks een ma. Wel fijn dat je nu weer een stuk beter met je gaat. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en dan een goede zwangerschap.
Hee @lizz. Ik heb het helemaal gemist dat je een miskraam hebt gehad in maart 😢 Je verhaal is zo herkenbaar. Ik had ook een missed abortion (okt 2015), maar pas in week 11 ontdekt en pas in week 12 heeft mijn lichaam het afgestoten. Ik heb mij dus een trimester zwanger gevoeld, terwijl het vruchtje dus bij 8 weken is gestopt met groeien. Ook ik heb een hartje zien kloppen. Bij 6 weken en bij 8 weken, maar toen zei de verloskundige dat ik pas 7 weken was. Dat kon gewoon niet, want ik wist precies wanneer ik m'n eisprong had gehad en het was twee weken nadat ze mij zeiden dat het vruchtje 6 weken oud was. Achteraf gezien hadden toen de alarmbellen af moeten gaan, maar je denkt dat de deskundigen het wel weten. Ik ben blij dat jij je weer wat beter voelt. En ik hoop dat het voor ons allemaal snel (weer) raak mag zijn.
Lizz, wat een heftige periode is het voor jou geweest zeg.. Ik hoop/gun t je echt dat je deze ronde gewoon plak beebietje hebt!
@Miszy: Veel succes morgen tijdens de follikelmeting. Hopelijk een eicelletje die aan het groeien is !! @Lizz: Welcome Back. Vind het heel erg voor je als ik je verhaal lees, vorige keer ook al. Wel heel blij te lezen dat het intussen beter gaat met je en er terug met volle moed tegenaan kunt. Ik denk ook wel dat dat belangrijk is om terug de 'zin' te hebben er tegenaan te kunnen gaan. Gemakkelijk is anders. Ik hoop dat je dit nooit meer moet doormaken. Niemand van ons trouwens. Veel succes bij deze nieuwe ronde ! Fijn dat onze NOD's een beetje gelijklopen. Hier vanmorgen eerste iui gehad. Goed meegevallen. 26mlj zwemmers (het beste staal van die ochtend zei de arts ) Wij heel trots natuurlijk... haha Nu afwachten.........
Dankjewel meiden voor jullie reacties! Ik was precies tegelijk zwanger met mijn beste vriendin! Zij was 7 dagen vroeger dan ik. Bij haar gaat het gelukkig allemaal wel goed maar ze weet nu niet meer hoe ze met mij om moet gaan. Had haar 2 dagen nadat ik gehoord had dat het hartje niet meer klopte nog zo gevraagd: "please, hou me wel op de hoogte van alles! Ik wil echt je kinderwagen zien en je kinderkamer en ik wil op de hoogte gehouden worden over je echo's" enz. Ze had me gezegd dat dat wel goed zou komen en dat ze dat zeker zou doen maar het tegenovergestelde is waar. Ze is me eerder gaan negeren dan dat ze me wat vertelde. Ook als ik ernaar vroeg gaf ze hele korte antwoorden, ik moest alles eruit trekken terwijl ze normaal een flap uit is, heel enthousiast enz.(wat me dan weer extra confronteerde met wat er met mij gebeurd was) Dat heeft me ook zo'n pijn gedaan! Je verwacht ook dat je vriendin je bijstaat maar helaas totaal niet. Ik snap dat het lastig is voor haar maar hierdoor had ik een nog lastigere periode. Herkennen jullie dit ook dat sommige mensen niet weten hoe ze tegen je moeten doen en je daardoor maar links laten liggen? Het ene moment kan ik het beter van me afzetten dan het andere moment. Als ik clomid heb geslikt dan kan ik het totaal niet van me af zetten en ben ik vaak verdrietig en als ik pregnyl heb gespoten, ben ik blij en voel ik me bijna hetzelfde als toen ik zwanger was! Ohhhh wat was ik toen blij!!! Pff wat een achtbaan van emoties. Je wordt gewoon geleefd door deze troep. Ben ik nou echt verdrietig of komt het door die hormonen? Is het nu allemaal wel zo erg of word het versterk daardoor? Pffff hahaha soms denk ik weleens waar ben ik aan begonnen? Maja de wens voor zo'n kleintje blijft en als het eenmaal zover is, ben je dit denk ik allemaal vergeten. En doe je het waarschijnlijk nog een keer voor een 2de haha! Lala jeetje vervelend zeg dat ze het niet eerder hadden opgemerkt. Ik heb ook nog een week gewacht voor de curretage. Bizar dat met een dood kindje in je lijf je nog zoooo zwanger bent hè. Miszy weet jij al wat inmiddels?
Oohh miszy ik lees net via katje dat je morgen een follikelmeting hebt! Spannend!!! Succes!!!! Whaaaaa katje 26 miljoen!!!! Wauw!!!! Goed joh!!! Nou, hopen dat ze elkaar kunnen vinden!!! Word echt spannend einde van de maand meiden!
Bedankt Lizz Ik ben ook enthousiast. Maar probeer er toch niet teveel van te verwachten. Clomid 100mg heeft me 3 keer volledig uit m'n lood geslagen en begrijp volledig wat je schrijft. Ik had verwacht bij 150mg dat het nog erger zou worden, maar vreemd genoeg heb ik deze ronde (nog) amper of geen last gehad van hormonen (denk ik?), heel raar dat het ondanks een zwaardere dosis, toch een heel ander gevoel was. Maar denk ook dat ik nu gewoon heel blij was dat de pauze voorbij was, en dat er uiteraard ook eindelijk nog eens een follikel groeide dus zal er ook wel mee te maken hebben. En Lala, uiteraard ook voor jou dezelfde wens als voor Lizz, en als voor iedereen hier..
Oh @Lizz wat vervelend van die vriendin 😕 Mijn vriendin was 6 maanden voor mij zwanger en heeft alles altijd met mij gedeeld. Ook ik had dat haar gevraagd. Dat maakt het dragelijker dan negeren. Jammer. Heb je het er al met haar over gehad?
Ik zal straks even op de rest reageren. Net follikelmeting gehad en eentje groeit sowieso door (15mm) er waren nog 2 andere van 11mm en eentje 12mm. Dus als ze alle drie doorgroeien is het nog wel medisch verantwoord om het te proberen, maar wel met risico op een meerling. Dat word nog even spannend dus. Woensdag terug