Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Spannend @miszy. Bij mij groeien ze ook, volgens mij voornamelijk rechts. Bsv was nu wel dik genoeg en goed gegroeid; 7 mm dikte vanochtend. Ze verwachten dus de eisprong op korte termijn. Ik heb nog ovulatietesten liggen, dus misschien dat ik die nog even doe. Donderdag terug omdat ze verwachten dat ik dan de eisprong gehad zal hebben. Ik ben allang blij dat het bsv genoeg gegroeid is 🙂 Nog ff klussen en dan weer wachten. Dat wachten is toch echt het ergste, of niet soms.

2. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Klopt Lala dat wachten is echt zenuwslopend. Hier nu slechts 1 DPO en lijkt nog een eeuwigheid :D

Miszy; Top Miszy blij voor jou !! Geeft mij ook gelijk moed voor volgende ronde :)
    Ik stelde hen zondag ook nog de vraag wat ze eigenlijk doen bij twee of drie eitjes of meer (omdat ik dat nog niet gehad heb). Bij 2 gaat het gewoon door, maar vanaf 3 prikken ze deze aan omdat ze het risico niet willen lopen. Blijkbaar worden zij er als ziekenhuis ook op gequoteerd niet teveel meerlingen te mogen hebben (klinkt logisch). Dus hier niet het risico bij 3 etjes.
    Ooh, hij hij zei ook kans slagen IUI is 15% en bij twee eitjes 20%. Wat zijn jullie ervaringen hiermee, zelfde cijfers of anders?

3. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Katje, fijn dat je IUI erop zit en dat de zwemmertjes zo goed waren!! Kan je het een beetje vergeten nu je op het wachtbankje zit? Ik heb daar persoonlijk best wat moeite mee.

Lizz, ik herken wel een beetje dat sommige mensen niet weten hoe ze moeten reageren maar ik probeer er zelf juist heel open over te zijn waardoor ze ook meer durven te vragen. En ik ben juist super enthousiast als andere zwanger zijn/oma worden etc. Ik zou ook nooit iemand willen zijn die niet blij kan zijn voor een ander en verdriet heb ik thuis wel..

En meisjes wat hebben we allemaal een goede ronde deze maand!! Straks zijn we allemaal tegelijk zwanger. Dan gaan we wel even meeten in t echte leven hoor!

4. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Haha. Ja begin stiekem ook wel benieuwd te worden naar jullie. Ik deel hier meer dan in het echte leven. Ik heb nu echt megabuikpijn. Of dat nu komt door de HSG in combinatie met de naderende eisprong... Ik moet eigenlijk nog weg vanavond, maar denk dat ik ga afbellen.

5. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Ja Miszy goh, wat moet ik zeggen, het spookt toch serieus de hele dag in mijn hoofd. ;)

Ja, ben ook wel benieuwd naar jullie hoor :) Heb er ook echt veel aan om hier regelmatig te komen pennen. Ook toen ik in pauze zat heb ik bijna dagelijks komen kijken. Vind het wel fijn. Bedankt !

Succes allemaal deze ronde ! Inderdaad tot hiertoe ziet het er voor iedereen een ronde uit vol kansen, met dichte NOD's. En ook al worden we deze ronde niet allemaal zwanger, gaan we vanaf nu voor minstens elke ronde 1 zwangere ;) !

6. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Ai lala, hopelijk heb je er snel geen last meer van... Kun je wat van pijnstillers nemen?
    Zou ook geneigd zijn af te bellen hoewel het weer een avond met extra afleiding kan zijn als je toch gaat.

Hier vanavond acupunctuur op aanraden van acupuncturist dag van of dag na inseminatie... Niet dat ik er zelf zo erg in geloof maar baat het niet dan schaadt het niet hé

7. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Lizz vervelend dat je vriendin nu niets meer met je deelt.
    Ik heb toen ik hoog zwanger was van mijn dochter een vriendin gehad die een ma had. 8+3 hartje gestopt en daar kwamen ze bij 12 wkn pas achter. Ze heeft toen een curretage ondergaan. Ik zat die zelfde avond nog bij haar om te troosten. We hebben juist alles samen gedeeld. Nu was zij eerder zwanger dan ik. We hebben allebei rekening gehouden met de ander. Vreugde van de een en verdriet van de ander is gewoon besproken en gevierd.

Katje wauw 26 miljoen. Hier moet toch een goede tussen zitten. Wie weet heeft het effect.

Miszy jeej 1 goed ei!! hopelijk groeit er nog 1 meer verder.

Lala Veel plezier deze week. Pff die wachtbank is vreselijk. Als je de eerste wachtbank voorbij bent is de tweede net zo erg. Moet nog 2 wkn wachten tot de eerste echo.
    Die buikpijn idd de hsg combi net eisprong zijn. Had ik deze keer ook meer last van.

Hier vandaag mvm binnen gehad.
    De test streep was al zichtbaar voor de controle steep.dus vanaf nu ga ik voor jullie plassen ;) Verder gaat het nog steeds allemaal goed.

8. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Nog even de foto:)

Bijgevoegde bestanden:

9. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, Stefenenlaura dat had me nou zo goed gedaan als het ongeveer hetzelfde was verlopen als bij jullie. Had ik echt enorm fijn gevonden!ze is nooit bij me langs gekomen, omdat ze het niet durfde!Ik heb het al meerdere keren met haar besproken maar ik heb het nu eigenlijk een beetje opgegeven. Ik hoop dat als ik ooit nog een keer zwanger word, dat het weer een beetje beter gaat. Voor nu denk ik dat het beter is voor mij om het van me af te zetten en er niet zoveel meer mee bezig te zijn.

Ik was juist heel open ook tegen mensen maar als bepaalde vriendschappen er zo onder lijden ben ik geneigd om bij anderen het voor me te houden omdat ik niet wil dat er nog meer mensen niet weten wat ze met mij aanmoeten. Dus jullie zijn gewoon mijn aanspreekpunt! En idd wat katje zegt: Dat is gewoon echt fijn.

Erg he katje dat je hoofd zich continu zit af te vragen: "zou het nu gelukt zijn? Ieder pijntje denk je:" heeeeeeee"!!! Om moe van te worden hahaa

Lala vervelend van die buikpijn! Ik heb het ook gehad met mijn eisprong! Ik heb het maar ervaren als een goed teken! Het eitje springt! Yes! Maja dan nog doet het verdomde pijn!

10. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn joh dat moeders voor moeders stefenenlaura! Wat een gave foto he!! Hihi!! Fijn hoor voor je! Toen ik zwanger was heb ik ook een aantal weken meegedaan! Ik dacht: "die meiden moet ik echt helpen"
    Als ik nu zwanger word, dan weet ik niet of ik meteen weer mee doe of wacht tot ik verder ben in de zwangerschap. Mijn buren was het namelijk opgevallen! En niet 1 buurvrouw! Meerdere zelfs! Waardoor ik uitbundig gefeliciteerd werd met m'n zwangerschap 1 dag na m'n curretage!! Auu!! Ik weet dus niet of ik dat weer durf!

11. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Dat is idd wel erg confronterend.
    Ik breng ze de eerste weken weg. Omdat de tuin erg open is.

12. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooo kan dat ook! Goed om te weten!

13. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Hier in ieder geval wel. Dacht dat het niet meer kon maar kan nog wel gelukkig

14. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Oh zo lief van jullie.
    Wist eerst niet goed wat jullie bedoelden, maar ben gaan opzoeken wat de organisatie doet, maar percies in belgie anders. Had er nog niet van gehoord, zeer mooi initiatief.

Wauw Lizz dat moet indd heel confronterend zijn zeg :(
    Maar laat de moed niet zakken. Het gaat ons ooit lukken. Het moet gewoon lukken.

15. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Stefanenlaura, super mooie test! Ben echt blij voor je

16. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Wauw, wat gaat de tijd traag zeg. Had gedacht; oh zal wel meevallen en eindelijk op 2 weken tijd nu eens geen doktersbezoeken die je de hele stad doen doorkruisen om de 2 dagen. Maar pff :)

Probeer mezelf deze keer vooral niks wijs te maken en ervan uit te gaan dat het niets is. Gewoon om mezelf wat te beschermen voor een mogelijke teleurstelling. Hoe gaan jullie hiermee om? Voor mij is het nog wat zoeken gezien het nu nog maar de 2e kans is op bijna een jaar.

Zelfs van de Pregnyll heb ik amper 'verschijnselen' tov in december/januari. Toen had ik echt gevoelige borsten etc maar valt nu allemaal prima mee. Heb heel gevoelige nagels wel... Moest dat al iets betekenen van de pregnyll misschien.

Succes allemaal op de wachtbank.

17. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Miszy hoe was de meting vandaag? Hopelijk mag je snel Pregnyll zetten !! :D

18. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Heb er nog steeds drie :D 13mm 14mm en 15mm.. Spannend! Zaterdag terug hihiiii

19. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauwww miszy 3!!! Wat goed zeg!! Super spannend!! Leukkkk! Ben benieuwd hoor!

Erg he katje! Ik snap echt helemaal wat je bedoeld! Ieder steekje in je buik denk je: heeeeeeeee zou het zou het? Pff verschrikkelijk. Duurt echt zoooooo lang!!! Ik kijk naar die datum uit maar ik ben ook bang voor die datum! Bang voor de teleurstelling! Bah bah!!

Meiden kom op!!! Het moet er MINIMAAL 1 zijn deze ronde bij wie het is gelukt!! Ik gun het jullie!!!

Xxx

20. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Miszy spannend hopelijk groeien ze goed door. En mag je zaterdag spuiten.

Ik ben het helemaal met Lizz eens. Hopelijk mag iemand deze maand zwanger worden. Succes op de wachtbank voor de dames die er al zitten,.

Deel Deze Pagina