Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Oh Lizz :( :( :( Vind het ontzettend triest voor jou...
    Ik probeer hier nog positief te zijn maar zie eigenlijk ook heel erg op naar zaterdag/zondag...

Bij mij is het mijn 2e eisprong sinds aug.. Spannend zeg.:(

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Stefanenlaura, bij jou zijn ze na de Clomid meteen overgegaan op IUI toch? Had dat met kwaliteit zaad te maken of niet? En hoeveel rondes Clomid heb jij gehad totaal incl de rondes die "niet goed" waren? En jij hebt alweer bijna je eerste echo he, wat gaat dat snel zeg!! (voor mij dan, voor jou waarschijnlijk niet haha)

Dit was mijn 6e ronde en officieel doen ze er 6. Denk zelf dat we er nog wel een aantal mogen doen (ook ivm de pauze) maar vraag me af wat er daarna komt.. Misschien hormonen spuiten ipv Clomid?

3. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ik begrijp je volkomen.. Zo spannend he. Aan de ene kant wil je het weten, aan de andere kant liever niet om jezelf te beschermen. Ik ben in ieder geval heel hard aan t duimen voor je!

4. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @miszy Ik heb ook 6x clomid en doe nu nog een keer 6x clomid. Het kan dus gewoon.

5. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Zouden ze de rondes die niet "werken" niet meetellen? Dit is het "officieel"

Als bij deze dosering geen ovulatie optreedt, mag de behandeling nog tweemaal worden herhaald; als wèl ovulatie optreedt maar niet wordt gevolgd door een zwangerschap, de behandeling eventueel herhalen. In totaal maximaal 6 keer 5 dagen behandelen.

6. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ja, klopt! Clomid kan namelijk zijn werking verliezen. Maar ik ben dit keer weer gevolgd (maand 7 aan een stuk) en het werkt nog. Omdat ik dus zwanger ben geworden met Clomid mag ik tot december proberen. Google maar eens en dan zul je zien dat je het langer kunt slikken en dit vaker wordt gedaan.

7. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Ik ben in Aug gestart en heb in totaal 8 rondes voor de iui gehad en ook nog 3x iui met clomid dus 11x.
    ze zeggen niet Langer dan een jaar gebruiken ivm bijwerkingen. Maar ik weet niet hoe dat zit met pauze. De niet werkende rondes zou ik wel meetellen. Je hebt wel al die troep in je lijf.

Katje spannend.

Hier is de tijd ook heel snel gegaan tot nu toe. Het weekend zal wel lang duren. En maandag al helemaal. Heb pas om half 5 afspraak.

8. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Katja en StefanenLaura ontzettend spannende paar dagen. Voor mij gaan ze al te langzaam. Nog een kleine week wachtbankje.

9. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Katje!!! Het is bijna zo ver! Ik hoop zo op goed nieuws voor jou! Succes! Ik ben zo benieuwd!

Stefanenlaura: bijna de echo! Snap inderdaad dat de maandag lang gaat duren! Het is ook zo spannend! Echt heel leuk!Geniet ervan.

Meiden: we horen het wel.

10. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hey Lieverds,

Mijn vriend wilde vanmorgen al testen maar kon het niet... Ben veel te bang en heb het gevoel dat ik er deze keer nog moeilijker mee om kan, waarschijnlijk omdat het nu de eerste kans is in een halfjaar...
    Grrrrr maakt me zo onzeker allemaal.
    Ik dacht ook, als ik dan morgen negatief test is niet mijn hele weekend naar de kl*te maar juist mijn zondag...

Lizz, ik hoop dat je intussen met moed aan een nieuwe ronde bent kunnen beginnen, vind het ook nog steeds heel erg...
    Stefanenlaura veel succes maandag !!!!!!! denken aan je !
    Lala ook voor jou duimen draaien voor over een weekje...
    Miszy jij nog ietsje langer wachten, hoe gaan de wachtweken?

11. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @katja begrijp ik volledig! En daarnaast kun je beter te laat testen dan te vroeg. Als ik niet ongi word, dan durf ik pas na dag 35 te testen hoor. Maar ik voel m'n benen al zwaar worden 😒 Dus ik zie het niet hoopvol in.

12. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Katje, ik begrijp hoe je je voelt en ik vind het zó knap dat je kan wachten tot morgen.. Mijn duimen draaien overuren voor jullie..

Bedankt voor de reacties op mijn vraag mbt Clomid. Ik ben wel blij als ik het iets langer mag gebruiken, heb wel het idee dat we hiermee zwanger kunnen worden. Bij mij gaat het wachten echt goed. Jullie weten inmiddels wel dat ik eigenlijk altijd veeeelste vroeg test en toen met die Pregnyl elke dag om te kijken of het eruit was. Nu 5dpo en nog geen testje gedaan en ook geen drang :D Ga op z'n vroegst volgend weekend testen, die maandag is m'n NOD. Maar heb wel het gevoel dat het niet gelukt is..? Al zegt dat nog niks natuurlijk

13. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Oeffff.. Onze NOD scheelt drie dagen. Echt zenuwslopend is het he? Ik heb allemaal afspraken gemaakt zodat ik er niet aan blijf denken

14. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @miszy Ik heb gelukkig ook allerlei leuke dingen op de planning. Moet goed komen. We blijven duimen 😌

15. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28

Bedankt !!!!!!!!

16. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
  17. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Goed bezig miszy nu volhouden dat niet testen. Hoe lang duurde het de vorige keer dat de pregnyl uit je lijf was?

Katje en?

Duna Hoe is het bij jou?

Ik ben erg onrustig op het moment. Gisterochtend bloed bij het plassen en de rest van de dag nog wat roze bij het afvegen. Vannacht wakker geworden met buikpijn maar dat zijn waarschijnlijk mijn darmen geweest want er is geen bloed meer. Maar nu lijkt ieder uur wel een eeuwigheid. Hoop zo dat morgen alles goed zit.

18. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Stefanenlaura, wat schrikken zeg.. Je leest wel heel vaak dat het niets hoeft te betekenen en als je ook geen ("ongesteld") krampen hebt. En nu geen bloed meer.. Ik denk aan je hoor :) MOET goedkomen!!!

19. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Oh nee! @stefanenlaura. Hopelijk idd gewoon wat bloedverlies dat geen kwaad kan. Je hoort dat vaak. Nog een dagje en dan is de echo! Hou vol.

20. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hier een spierwitte test :(
    Ben al heel de morgen in tranen... Had het zo gehoopt. Ook me proberen voorstellen dat het niet zou zijn, maar jullie kennen het wel. Je hoopt het toch.
    Nog geen ongi krampen ofzo te bespeuren, gisteren percies meer dan vandaag. Hopelijk komen ze snel door zodat ik naar een nieuwe ronde kan.
    Wat doet dit pijn zeg... Meer en meer.
    Bedankt dat jullie er zijn. Hopelijk is deze ronde dan toch voor iemand van jullie weggelegd @Lala of @Miszy. Ik duim voor jullie verder.
    Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Deel Deze Pagina