Ooooohh neeeeee katje!!!! Jemig, ik was gewoon zenuwachtig voor je!! Wat doet dat pijn zeg! I know!!! :x Is je mannetje wel lief voor je en steunt hij je een beetje? Pff wat heb ik een geluk met mijn man zeg! Het enige voordeel van dit alles is dat onze relatie echt sterker en sterker word! Goh... Wat hou ik van die vent. Ik hoop dat je, je snel weer kunt her-pakken! Maar.. Bij mij duurde het ook echt paar dagen! Pfff ik begin nu ook weer beetje bij te komen. Ook begin ik weer uit te kijken naar volgende ronde, ik had er ffe he-le-maal geen zin meer in! Maar het is weer een beetje terug! Dus bij jou komt dat ook weer meis, weet ik zeker! Ik denk aan je...! Stefenenlaura: Ooo wat snap ik dat je onrustig bent zeg!! Hoop dat deze dag en maandag beetje snel voor je gaan! Succes met de echo! We gaan er gewoon vanuit dat je een mooi knipperend hartslagje gaat zien! Lala en miszy: laten jullie dan please wel het goeie voorbeeld zijn? Kom op: we hadden afgesproken dat het er tenminste 1 zou zijn!! We horen het wel! Dikke kus voor jullie!
Katje wat k*t zeg, had het zo gehoopt geef jezelf gewoon de tijd om er een beetje aan te "wennen" en dan weer vol frisse moed verder. Positieve is wel dat je een goede ronde hebt gehad, dus vrij grote kans dat deze maand weer zo gaat & dan ben je misschien gewoon zwanger!!
😪 jammer Katje! We (her)kennen het allemaal denk ik ook. Ik ben zo bang voor deze week. Wat een gedoe, toch. Wat ben ik jaloers op die vrouwen bij wie het gewoon lukt zonder de hele mmm.
Hebben jullie dat ook.. Dat je denkt; mm het kan wel eens raak zijn deze ronde? En dan lees ik hier bij wie het allemaal niet lukt en dan denk ik; waarom zou het bij ons wel raak zijn dan?.. Zo uitzichtloos
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het gaat al ietsje beter maar jongens toch, wat ben ik droevig. Veel droeviger dan in januari toen het niet gelukt was. Ja, hoor Lizz, heb enorm veel steun van men vriend. Gisteren zijn we gewoon na het slechte nieuws even met twee weg van alles gereden en heerlijk dagje op terrasjes en wandelingen gedaan. Weliswaar veel tranen gerold maar hij was superlief, en ons etentje van die avond ook gewoon afgezegd, het ging niet. Maar het dagje heeft me deugd gedaan. We hebben geklinkt met een glaasje wijn op een nieuwe ronde. In mijn hoofd nog niet klaar voor, maar de nieuwe ronde is wel degelijk begonnen als ik vanmorgen naar het toilet ging...... Woensdag controle om opnieuw te kunnen starten met Clomid150mg. Stefanenlaura: sorry dat ik gisteren niet gereageerd had, was even met mezelf bezig denk ik. Wat verschrikkelijk om de tijd nu te zien wegtikken - moeten bange uren zijn maar ik hoop dat gewoon alles ok is. Ik duim voor je. Meiden, Lizz & ik wij gaan er weer voor - en Wij rekenen op jullie dat dit toch nog voor iemand een vruchtbare ronde is geworden ! Up to the next......
Katje: wat fijn dat je nog even bent weggeweest! En dat je vriend er voor je is! Logisch dat je het etentje heb afgezegd, zou ik ook doen!Ik weet echt precies hoe het voelt! Deze keer had ik ook echt gedacht dat het gelukt was! Ik had ook zoveel kwaaltjes. Zo gemeen dat je dat voor een deel van de pregnyl krijgt maar ook je lichaam houd je zo voor de gek. Mijn man had ook goeie hoop omdat ik al die kwaaltjes had dus ik denk dat ik nu deze ronde maar zo weinig mogenlijk zeg tegen mijn man over hoe ik me voel. Dan geef ik hem ook niet zoveel hoop. Ik hoop dat ik er deze ronde wat minder IN zit! Dat ik het wat meer los kan laten, ook zo raar dat, dat de ene maand meer is dan de andere. De zwangerschapsaankondigingen vliegen om m'n oren! Hardstikke leuk maar goh!wat ben ik jaloers op die mensen die het zo "floep floep" ffe doen. Katje: we gaan ervoor!!! Het gaat ons deze aankomende ronde lukken! en denk eraan: straks met een dikke buik, zijn we al deze sh*t vergeten. Ik ben alweer begonnen met de clomid! Vandaag de derde dag! Ben altijd blij als ik klaar ben met die pillen slikken! En inderdaad lala en miszy: laten jullie nou even het goeie voorbeeld zien aan ons.
Goede spirit Lizz !! Hier nog even een lastige dag maar ik ga er vanaf morgen ook proberen in te vliegen met frisse moed. Ik hoop woensdag terug te starten met clomid. Ja, mijn vriend had het ook echt gedacht; omdat ik de laatste week enorm geïriteerd was voor het minste op hem... Zo erg ! Maar kon er gewoon niet aan doen. Ben dan gisteren ook heel erg lief voor hem geweest omdat ik ook dat heel erg vond... Oooh ik ben ook zo jaloers op al die aankondigen van mensen waarbij het vanzelf gaat. Ik heb me zonet ook afgemeld voor een babyshower, kan het even niet aan... Niet nu. Dames, hou de moed erin.
Ja, die spirit gaat ook op en neer hoor!! Haha maar gaat wel wat beter nu het weer paar dagen verder is! Dat gaat bij jou ook wel gebeuren hoor! Heeft alleen paar daagjes nodig. Lief van je dat je extra lief bent geweest voor je man! Die mannen krijgen het ook best te verduren met ons. Haha ik herken dat ook wel hoor. Maja aan de andere kant: "wij hoeven niet alleen alles te verdragen, hun moeten ook hun steentje bijdragen" hahaha! Soms denk ik weleens: pff ga jij het nu maar is een ronde doen! Pillen slikken, echo's krijgen, op en neer gaan in emoties, pijn in je buik, injectie erin enz! Haha maar helaas alleen de vrouwen kunnen dit! Goed dat je aan jezelf heb gedacht met die babyshower! Ik zit ook nog met een babyshower in m'n maag! Die van m'n beste vriendin!! Het is in augustus dus ik hoop dat het bij mij dan gelukt is, dan is het wat minder zwaar. Dat is die vriendin die precies gelijk liep met mijn zwangerschap! Dus tis beetje extra beladen! Zo ver had ik dus nu ook al geweest, als het goed had gezeten. Ik gun het haar echt hoor, maar dat steekt gewoon enorm! Maja even afwachten wat er allemaal gebeurd.
Hoi Ja, moet zeker steken, en moeilijk om af te zeggen hé, maar toch vind ik dat je naar jezelf moet kijken. Zij zal het heus wel begrijpen, en als ze het niet begrijpt is dat haar probleem. Is dat die vriendin waar je opeens niets meer van hoorde omdat zij niet weet hoe ze ermee om moest met jou verdriet? Of was dat iemand anders? hoe gaat het intussen tussen die relatie? Ja, denk ik ook wel vaak hoor, van nieuwe ronde is allemaal mooi en wel gezegd, maar ik moet het wel doen hé Heb dan nog een schoonmoeder die best wel lief is, en me wel begrijpt etc, maar er dan nog met haar neus iets te veel komt tussenzitten heb ik het idee... Maar daar gaan we deze week wel even mee praten
Ja precies! Dat is die vriendin! Gaat helemaal niet goed! Ze negeert me eigenlijk nog steeds! En ook al vraag ik naar haar zwangerschap, echo, kleertjes, kinderwagen! Dan reageert ze er nog steeds heel kort op! Daar heeft ze me zoveel pijn mee gedaan (en nog steeds) Ik weet helemaal niet meer hoe het gaat, geen idee of ze al aan de kinderkamer is begonnen!Ik kan ernaar blijven vragen maar als ze toch geen antwoord geeft, heeft het ook geen zin. Ik heb nu besloten dat ik het een beetje laat gaan! Ik ga niet meer achter haar aan zitten maar een vriendschap van 15 jaar kan ik niet makkelijk zo even uit m'n hoofd zetten! Ik had het echt fijn gevonden als ik haar blijdschap kon delen met haar en mijn verdriet kon delen met haar!Ze heeft me nu echt laten stikken, dus of het echt zo'n goeie vriendin is, ben ik nu niet zo zeker meer van! Ook een extra moeilijk iets om daar op die bsbyshower leuk te gaan zitten doen. Oei ja... Als je schoonmoeder zich er teveel mee gaat bemoeien, is dat zeker heel vervelend. Je gaat dus al met haar praten begrijp ik? Misschien afspreken dat wanneer jullie erover beginnen het goed is.. en zo niet.. Dat ze maar even moet afwachten? Goed je grenzen aangeven wat je juist wel wil en wat niet. Ik weet helaas wel dat daar ook niet altijd naar geluisterd wordt (mijn vriendin dus) Ja, zulke dingen krijg je er dan ook nog "gratis" bij.
De schoonmoeder. Dat herken ik wel, ja. Na mijn MK heb ik haar nogal abrupt gezegd dat ik het niet meer met haar wil bespreken. Als we iets te melden hebben komt het van ons. Ze vroeg echt iedere dag bijn of ik n echo had gehad en wat de gynacaeloog zei. Dan is het ook geen verrassing meer als het raak is. De situatie is nu van tijd tot tijd ongemakkelijk. Maar ook dat gaat wel weer over. Rot van die vriendin. Ik denk nog steeds dat je eens goed met haar moet praten en aangeven hoe jij je voelt door haar gedrag. Na 15 jaar vriendschap zou dit toch gewoon moeten kunnen.
Ja dat is inderdaad heel erg vervelend als ze je zo blijft volgen en op je nek zit, dan is de verassing er echt helemaal vanaf. Geloof me... Ik heb het nu al zo vaak besproken! Het enige wat ze blijft roepen is: "ik kan het niet, het is te moeilijk voor mij" Meerdere gesprekken gehad zonder resultaat! Ik geef het echt niet zomaar op want ik ga door het vuur voor m'n vriendinnen! Maar op gegeven moment is het gewoon klaar. Ik kan haar ook niet dwingen. Dus ik heb het een beetje van me afgezet! Komt ze dan later naar me toe, ook prima maar ik durf nooit meer tegen haar te zeggen hoe ik me voel of vertellen wat er is gebeurd want blijkt dat onze vriendschap daaronder lijd. Ze weet niet hoe ze dan op mij moet reageren. Magoed.. Misschien is het over een tijdje allemaal beter
Sorry dames dat ik er even tussen kom MAAR STEFANENLAURA, hoe was je echo? Weet niet meer precies hoe laat je m had!
Hahaha Lala goeie vraag!!! Snap je nu wat ik bedoel! Laat maar ffe gaan! Ik heb aan haar niks, inieder geval niks positiefs! Miszy geeft niks hoor! Volgens mij had stefenenlaura de echo om half 5! Ik ben ook echt benieuwd hoe het is gegaan!!
Ow fijn zo'n sm. Zou er knettergek van worden. Hier ook een sm die op alle vlakken zo is maar ik heb in augustus heel duidelijk gezegd dat ze het wel hoort als het zover is. En nu vraagt ze er eigenlijk nooit naar. Gelukkig. Lizz lastig zo'n vriendin. Hopelijk komt er nog verandering in. Katje goed dat je even voor jezelf kiest. Miszy lief dat je aan me denkt Hier vandaag voor een echo geweest. De vruchtzak heeft de gyn gemeten deze kwam uit op 8 wkn. Het vruchtje was klein en hierbij nog geen hartactie te zien. De gyn gaf aan dat dit rond dit termijn niet altijd te zien is. We hebben geen echo meegekregen. Het was ook geen goed beeld er zat een witte waas in het beeld waarschijnlijk Door lucht onder het condoom. Volgende week woensdag weer terug. Het kan nog allebei de kanten op. Ik heb geen fijne afspraak gehad en heb er ook geen goed gevoel bij. hopelijk is dat volgende keer de afspraak beter anders wil ik een andere gyn. Hij heeft niet eens gevraagd hoe het met mij was? Het was net of ik voor fm meting kwam. En hij nog niet rijp genoeg was. :'( ben nu dus net zo emotioneel als bij de eerste tekenen van een menstruatie. :'(
Jeetje wat heftig meis en wat k*t dat je zo'n ongeïnteresseerde gynaecoloog had. Maar een hartactie hoeft dus niet persé met 7 weken? Wat verwachten ze woensdag dan? Dat er dan wel hartactie is te zien? Spannend zeg
Dan moet het gegroeid zijn en er moet dan wel hartactie zijn. Dan ben ik 8.4 wkn. Maar het kan zijn dat het vruchtje even heeft stil gestaan.