Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ah nee! Meissie toch. Met wat een onzekerheid ben je naar huis gestuurd. Godver wat een nieuws. Had op iets positiefs gehoopt, maar als de gyn denkt dat het aan de apparatuur ligt dan moet je daar toch maar in proberen te geloven zolang je niks zeker weet. Gyn's zijn altijd wat medischer ingesteld dan een vk, dat kan idd erg vervelend zijn.

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Maar je banner klopt dus niet? En bedoel je aankomende woensdag of die daarop?

3. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Volgende week

De kleinheid ligt niet aan de apparatuur helaas. Hopelijk volgende week gewoon goed nieuws. Anders wordan de verjaardag van mijn dochter erg zwaar denk ik.
    Volgende week zaterdag is ze jarig en hebben zaterdag en zondag visite. Vrijdags nog een bruiloft dus word een druk weekend.

4. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    We blijven duimen!

5. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jemig wat k*t zeg! Snap dat je nu heel erg verdrietig bent! Zoiezo die onzekerheid is al zo erg! Ik hoop echt dat je volgende week nog goed nieuws krijgt! Heel veel sterkte in deze onzekere dagen! :( en ik hoop dat je nog steeds met een fijn gevoel je dochters verjaardag kan vieren.

Sterkte!! Knuffel!!!

6. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Jeetje wat een lange tijd om dan af te wachten zeg.. :( ik denk aan jullie!

7. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Dankje dames.

Pff en nou moet ik nog proberen in slaap te komen lig al een uur in bed :(

8. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hey stefanenlaura ook ik had goed nieuws verwacht. Wat k*ut zeg en wat onmedelevend.... grrrr zo'n mensen moeten toch soms eens wat meer hun hart tonen !!
    Je banner wil dus zeggen 7 + 2 weken dan? (dus eerste 2 weken van je cyclus erbij) waardoor dan nu 9 weken zou moeten zijn ipv de 8 die men nu zag dan? Begrijp het ook niet zo goed, maar wil je er nu ook niet mee lastig vallen dus leg het maar eens uit op een rustig momentje als je er behoefte aan hebt.
    Ik hoop echt dat alles ok is volgende week. Ik heb er echt nog vertrouwen in en hoop dat m'n gevoel me niet in de steek laat voor je.
    Dikke knuffel.

ja sm's, toch vaak wat bemoeierig als ik het zo hoor, ook bij vriendinnen hoor. Maar ach ze bedoelt het goed, maar kan er niet goed tegen dat ondanks dit 'onze' belevenis nu is, ze toch alles naar zich toe weet te trekken door iets teveel 'goede' bedoelingen die eigenlijk meer kopzorgen brengen dan goeds :x

Hier nog rotte dag gehad qua emoties, maar vanavond toch deugddoende babbel gehad nog. Voel me ietsiepietsie beter en ik hoop morgen met een frisse kop een nieuwe ronde in te duiken. Vond het al pijnlijk mijn handtekening hier weer aan te passen :( jullie kennen het wel

9. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Oh en Lizz; wil me echt niet moeien maar indd... 1: wat is er moeilijk voor haar dat voor jou makkelijker of minder moeilijk zou zijn? NIETS
    en 2: als je je moet inhouden om je vriendschap er niet onder te laten lijden lijkt me het geen echte vriendschap.

Ik weet het heel makkelijk praten, ik heb momenteel ook een vriendin waar ik momenteel echt niet eerlijk tegen kan zijn, het gaat heel slecht met haar vriend en ze wil zelf heel graag kindjes. Ze gaat me doodbliksemen moest ze weten waarmee we bezig zijn. Vind het ook heel moeilijk, enerzijds goede vriendin, anderzijds weet ik niet of ze het mij compleet zou gunnen omdat zij ouder is als mij en het zelf niet 'kan' hebben nu... Maar goed, ik weet het natuurlijk niet, maar durf ook niks vertellen en zij denkt dat ik het wel zou zeggen als we aan kinderen beginnen...

10. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Wij zouden een stel goede vriendinnen zijn :D

11. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Das ok een lastig pakket katje. Als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik het niet zeggen.

Ik ben nu 7.3 hier zitten de bonus weken al bij. De vruchtzak heeft hij gemeten op 8 wkn. Dit zag er goed en mooi rond uit. maar het vruchtje was nog klein en naar mijn mening niet wat het bij 7.2 moest zijn. Eerder 6 wkn maar dit hoeft niet perse te betekenen dat het slecht is. Het kan gewoon zijn dat die een pauze heeft gepakt. Nu weer wat rustiger en heb besloten dat ik straks naar het zkh bel voor een afspraak op maandag bij een andere gyn. Ik moet er een goed gevoel bij hebben en dat is nu gewoon helemaal weg.

12. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi StefanenLaura; groot gelijk, en moet je vooral doen. Verlost je ook van 2 dagen extra wachten... Hopelijk kun je terecht.

13. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Goed besluit @stefanenlaura. Nogmaals we blijven duimen.

Hier ook super slecht geslapen. Ik word gewoon gek van wachten. Het ene uur denk ik dat ik zwanger ben en het andere uur denk ik dat ik ongesteld word. Ik blijf echt piekeren. Ik voel zoveel dingen die weer anders zijn dan de andere maanden, maar tegelijkertijd ben ik bang dat ik mijzelf voor de gek houd.

14. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Lala en Miszy ik denk aan jullie....
    Goede moed.
    Vervelend hé, ik had het ook het ene uur 'ja! zou het?' en het andere 'neen, zal niet' :(

Duna, ben ook heel benieuwd hoe het met jou inmiddels gaat, waar in je cyclus je zit etc. Als je behoefte aan hebt kun je altijd weer fijn meeschrijven :) We zijn er voor elkaar !

15. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Zou ik ook doen Stefanenlaura! Gewoon om een andere vragen, anders zit je volgende week misschien met hetzelfde gevoel.. Ik ben ook aan het aftellen hoor. Heb gisteren testen besteld en ga morgenochtend beginnen.. Kan t niet laten :D dit is nu m'n tempkaartje, hoop dat die morgen omhoog schiet

16. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miszy: ziet er goed uit dat temp kaartje! Ik hoop ook dat je temp hoger en hoger wordt!!

Lala: pff tis vreselijk he die onzekerheid en dat "gedenk" de hele tijd! Dat zou ik nou is graag helemaal uit willen zetten!! Je hoofd!! Pff word je altijd gek van!

Misschien is het gelukt bij jullie! Zou fantastisch zijn!

Volgens mijn was het gister de: "ik kan niet slapen" nacht want ik heb ook zo wakker gelegen de hele tijd! Komt denk ik door die clomid! Ik merk nu dat ik dat de keren hiervoor ook al had. Nou, volgende keer kunnen we beter een bakkie bij elkaar gaan doen dan allemaal 1 voor 1 naart plafond te gaan zitten staren! :D

Stefenenlaura goed van je!! Kan je snel terrecht in het ziekenhuis? Hoop dat je hier een wat betere ervaring krijgt met goed nieuws natuurlijk!

Katje: ja, je hebt ook wel gelijk over m'n vriendin! Het is ook echt heel raar hoe het nu gaat maja... Toch mis ik haar. Ik hoop dat het nog goed komt. Dat van jou vriendin is inderdaad ook lastig! Pff ja, vrouwen.... Pffff!!

17. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Spannend lala en miszy. Hopelijk loopt hij morgen weer op miszy.

Hier vandaag gebeld en heb voor maandag een afspraak bij een andere gyn. Deze heb ik nog niet gehad dus ben benieuwd. Dit keer gelukkig al om 10 voor half 11. Niet de hele dag in spanning.
    Ik heb ook mijn gevoel bij de afspraak van gister vertelt en dat ik hierdoor heel de avond heb gehuild.

18. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Heel moedig van je stefanenlaura !

Miszy, zo'n tempkaartje heb ik nooit gedaan, weet ook niet goed hoe het in elkaar steekt. Dus als je zwanger bent moet je temp sowieso stijgen na het gedaald is na de eisprong? en als je niet zwanger bent gaat die niet stijgen tegen het einde? En bestaan daar dan ook weer uitzonderingen op, of is dit zo goed als een 'sluitende' methode?

19. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Meiden, wat ik me nog afvroeg.
    Laatste cyclus bij 150mg had ik op dag 18 uiteindelijke eisprong en inseminatie.
    Blijft dit normaalgezien nagenoeg hetzelfde qua cycluslenge (ALS het aanslaagt natuurlijk), of kan dit cyclus per cyclus met dezelfde dosis alsnog langer of korter duren?
    Ik hoop natuurlijk niet langer maar korter, maar weet niet of het kan...
    Slaapwel !

20. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je hebt een basale temperatuur! Dat is ongeveer je gemiddelde temperatuur tot aan je eisprong. Net voor de eisprong kan je temperatuur iets dalen en na je eisprong stijgt je temperatuur! Dat blijft zo... Tot aan je menstruatie! Op de dag van je menstruatie of 1 dAg na je menstruatie zakt je temperatuur weer tot je basale temperatuur. Maar als je zwanger bent, zakt je temperatuur niet meer, het gaat alleen maar hoger.

Ik weet altijd nog voordat ik ongesteld ben, dat het diezelfde dag nog komt omdat mijn temperatuur dan zo erg is gezakt. Je kan er wel veel op aflezen! Maar het duurt wel even voordat je inzicht krijgt in je temperatuur hoor! Maar ik heb er toch een paar keer baat bij gehad.

Deel Deze Pagina