Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad miszy!! We gaan er weer voor met z'n allen! Bizar eigenlijk he!! Zitten we hier met z'n allen, en gewoon geen 1 zwanger!! Pfff!! Magoed... Missvhien deze poging wel!

Lala, zo vervelend voor je! Ik snap dat je hebt gedacht: laat dat bloed prikken maar als ze dat zelf ook niet nodig vind! Misschien kan je je deze cyclus echt volledig laten volgen! En pregnyl krijgen! Krijg je tenminste een eerlijke kans om zwanger te worden. Bij mij moet ik ook echt zelf met dingen aankomen, anders had ik ook nog geen pregnyl gehAd! Echt een nummer ben je in zo'n ziekenhuis. Msja... Ik weet het... Daar heb je nu niet veel aan! Hoop dat je alsnog snel ongesteld wordt! Of zwanger...!

Stefenenlaura: gaat het een beetje met jou? Ik hoop dat je fijne afleiding hebt gehad!! En ik ga uit van goed nieuws morgen!! Succes!!

2. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Oké. Eindelijk ongesteld geworden deze ochtend. Ook gelijk de gyn gebeld en kan daar morgenvroeg terecht.

Ik duim voor je @stefanenlaura!

3. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Doen we 'm weer? De NOD-lijst...

♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥

♥ -- Lala; 4 augustus (schatting)
    ♥ --
    ♥ --
    ♥ --
    ♥ --

♥ pauze ♥
    ♥ -- Duna

♥ ZWANGER ♥
    ♥ -- stefanenlaura

Lijst aanpassen quote het bericht.
    En verwijder de quote vooraan en achteraan.

4. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    @lala: hmmm had nog stiekem gehoopt voor je dat het misschien toch positief zou kunnen eindigen. Niet dus :( Sterkte !
    En goed dat je zo snel terecht kunt ! even duidelijkheid vragen en leg je vragen allemaal maar voor hé.

@Stefanenlaura: weet niet meer hoelaat je afspraak was ! ik denk aan je !!!! Duimen omhoog.....!!!!!

@Lizz, had jij ook folikelmetingen? Weet het niet meer.

@Hier gisteren laatste clomidpilletjes genomen. Zaterdag de eerste meting.

5. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28

♥ -- Katje; 29 juli (schatting)
    ♥ --
    ♥ --
    ♥ --

♥ pauze ♥
    ♥ -- Duna

♥ ZWANGER ♥
    ♥ -- stefanenlaura

Lijst aanpassen quote het bericht.
    En verwijder de quote vooraan en achteraan.

6. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Nou dames mijn verlossing was er vanmorgen!
    Nu een fijn gesprek gehad en een erg vriendelijke man.

Het hartje klopte 😍😍!!!

Ik ben zelfs 3 dagen vooruit gezet.
    Volgende week vrijdag weer een echo en daarna waarschijnlijk door naar de vk. Om dan met 36 wkn weer terug te komen in het zkh.

De afspraak van vorige week is echt slecht geweest en ben blij dat ik nu iemand anders had.

Ik hoop zo dat jullie ook snel mogen volgen ik gun het jullie zo. 😙
    Zet hem op eitjes en zaadjes er wachten een stel ouders op jullie.

Bijgevoegde bestanden:

7. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Geweldig nieuws @stefanenlaura. Echt geweldig nieuws! Ben zo blij voor jullie 😘❤️❤️❤️

8. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fijn dat bij jou je menstruatie er eindelijk is

9. Bijtje89

Bijtje89 Lid

25 sep 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Super gefeliciteerd stefanlaura!! Wat zal dat een opluchting zijn geweest vanmorgen. Nu lekker genieten van je zwangerschap.

Ik duim voor iedereen hier dat ze snel zwanger zullen raken!! Ik gun het jullie allemaal!

10. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhh wat heeeeeerlijk Stefenenlaura! Wat een opluchting zeg!! Super goed nieuws!! Ben echt super blij voor je!!! Geweldig!!

11. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Bedankt Bijtje en stefanenlaura ! :)

Wauw GOED NIEUWS SUPERRRRRRR blij voor jou !!
    Ga er maar gauw van genieten nu :)

12. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL

♥ -- Lizz; 22 juli (schatting)
    ♥ --
    ♥ --

♥ pauze ♥
    ♥ -- Duna

♥ ZWANGER ♥
    ♥ -- stefanenlaura

13. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb follikelmeting! Aanstaande vrijdag! Dat is dag 16 van mijn cyclus! Wel beetje spijt van dat ik niet eerder heb afgesproken! Heb het eigenlijk gedaan voor m'n werk! Vrijdag is m'n vrije dag!Op mijn werk gaat het allemaal moeilijk, moeilijk als ik weg moet.Vorige cyclus kon ik al pregnyl spuiten op cyclus dag 14! Heb wel besloten dat ik het volgende keer gewoon op dag 14 doe! Ik doe het ook niet voor m'n lol allemaal! En elke keer je cyclus langer laten zijn voor je werk, vind ik eigenlijk beetje onnodig!

14. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Super goed nieuws stefanenlaura, geniet er lekker van!!

15. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38

♥ -- Lizz; 22 juli (schatting)
    ♥ -- Miszy; 5 augustus
    ♥ --

♥ pauze ♥
    ♥ -- Duna

♥ ZWANGER ♥
    ♥ -- stefanenlaura

16. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hey Lizz, goh heel mooi van je voor je werk (ik weet ook niet hoe moeilijk het is misschien op het werk) maar ik zou inderdaad echt gewoon naar jezelf kijken. Het is al allemaal zo moeilijk, laat staan dat je het voor je werk allemaal nog langer laat duren...Maar toch, knap hoor.
    Als je op dag 14 mocht prikken kun je dan dag 16 nog niet te laat zijn dan? Niet dat ik je schrik wil aanjagen maar zou het mezelf gewoon afvragen. Hier eerste meting dag 13, maar normaal altijd vroeger maar gezien trage groei iets later genomen.

17. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, je hebt gelijk hoor! Volgende keer doe ik dat ook niet meer! Het is inderdaad al lastig genoeg allemaal! Ik vind het alleen zo vervelend altijd dat m'n collega's ook weer last hebben ervan! Zou graag niemand tot last willen zijn, daarom dacht ik toen: dag 16 ken nog wel! Maar nee, volgende keer gewoon dag 14! :D

Maar dag 16 is inderdaad aan de late kant maar gezien m'n vorige cyclussen springt m'n eitje toch niet uit zichzelf en heb ik zoiezo pregnyl nodig! (1 cyclus zonder pregnyl gehad! Eitje sprong pas op dag 29! Terwijl hij op dag 15 al 18mm was) maar ik ga wel mijn temperatuur in de gaten houden en regelmatig knuffelen deze week!! Hihi Alsssss tie dan alsnog springt, zit ik altijd nog goed!! Haha!

18. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Dat is waar Lizz :)

19. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Vanochtend vroeg de gynaecoloog wat ik wilde, aangezien ik zei niet blij te zijn met een cyclus van 37 dagen. Ik heb gezegd nog een keer volledig gevolgd te willen worden met de huidige behandeling (dus zonder pregnyl). Dit keer gaan we pas vanaf dag 15 kijken, ik heb immers nog nooit eerder dan dag 15 een eisprong gehad met clomid. Daarna wil ik dit keer wel mijn progesteron waarde laten meten en als ik weer bruinverlies heb meekijken wat er van binnen gebeurd. Of het bms dik blijft of al afbrokkelt (wat niet mag).

Ik heb iig geen cystes en klaar om morgen weer met clomid te beginnen. Ben blij dat ik vandaag mijn frustratie heb kunnen uitten. Lucht toch wel op. En ik heb geleerd standvastiger te zijn, want nu voelt afgelopen maand als een verloren maand. Ondanks dat dat natuurlijk een onzin gedachte is.

20. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed van je Lala! Ik snap heel goed dat je denkt dat het een verloren maand is maar je moet maar zo denken: anders was je nu niet gekomen waar je nu bent! Je gaat nu volledig gevolgd worden! Zo kom je steeds dichter bij waar je wilt zijn---> een zwangerschap. :D wie weet gebeurd het deze ronde! Goed van je dat je zo standvastig bent geweest! Ik weet het hoor, dat blijft moeilijk! Goed gedaan!!! Ik wens je een hele goeie ronde!

Deel Deze Pagina