Hoi dametjes Estrella, jammer dat al 2 rondes Clomid mislukt zijn.. Mijn eitje was op dag 10 ook 12mm, vanochtend de echo gehad op dag 13 en vandaag was m'n eitje gemiddeld 18mm, 16 x 21mm dus het kan écht, ben er zelf ook echt verbaasd over! En firstgirl, wat spannend dus zeg! Ik ga voor je duimen. Laat je de uitslag van maandag weten? Wij hebben nu dus klusadvies gehad moet donderdag weer terug. Ben op eigen initiatief bezig met ovulatietesten, gewoon om te kijken hoe dat gaat. Ik heb ze gekocht via ebay, 20 stuks voor 2,- en voor nu lijkt het alsof ze het doen, zal fotootje bij voegen als het lukt
Van vanochtend lijkt bijna positief op de foto maar hij is wel lichter in het echt, wat vinden jullie? Is trouwens niet van ochtend urine. Geen geld he, 20st voor 2 😋
Heej Miszy dat is idd geen geld haha, ik heb er gisteren en vandaag ook een gedaan gewoon omdat ik er nog had liggen en wel benieuwd was naar het resultaat, mijn vriendin zei dat ik het niet moest doen maar ben te nieuwschierig wat het resultaat daarvan was en ik heb ze toch liggen dusja.. het is allemaal wel heeel onverwacht had dit nog niet durven dromen om gelijk op dag 10 al zo'n eitje te hebben. de bovenste is van gisteren daarop zie je op de foto niet echt n streepje maar die was ook heeeeel licht. en de onderste van vandaag.. spreekt voor zich denk ik haha.. en miszy een streepje is een streepje toch zoals de onderste bij jou! Het is zeker een spannend weekend Annelaa, het het er de hele tijd over met men vriend, hij is er heeeel nuchter over maar vind het nu wel spannend, kan gewoon niet geloven dat het in een keer zou gaan lukken... maarja over 2 weken dan weten we het pas haha. Estrella en miszy dan zitten we dicht bij elkaar zeg, miszy dag 13, Estrella dag 12 en ik op dag 11 ik ben benieuwd naar jullie resultaten... Wij hebben ons klusadvies al opgevolgd moet wel zeggen dat het dan wel heel raar is, omdat het eigenlijk een moetje is toen het was gebeurt hadden we allebei zoiets van nou.. dat was leuk.... hahaha volgende keer iets anders aanpakken ;P
Ja jouwe is wel positief volgens mij! Mijn onderste nog niet, de streep moet net zo donker zijn als de controlestreep! Heb net nog een ovulatietestje gedaan en die was wat lichter? Kan me niet voorstellen dat ie al gesprongen is Wel leuk dat we gelijk lopen!!
En wel fijn dat je eitje al zo is op dag 10, heb je een kortere cyclus; oftewel als deze ronde niet raak is, sneller een nieuwe ronde
Hoi ladies! Net weer mijn echo gehad en ik heb men eisprong gehad. Vrijdag bloed prikken om te kijken of het een goede was, volgende week vrijdag krijg ik daar de uitslag van. Ben echt reuze benieuwd. Heb wel een gek onderbuik gevoel nu. Heb nu wel een erg korte cyclus nogmaals zit ik rond de 50 dagen. Dat is dus gewoon het dubbele van mij. Hoe is het met jou miszy is je eisprong al geweest?
Hoi firstgirl, ik hoef vrijdag pas terug helaas, kon ook niet eerder maar volgende week vrijdag is al bijna je NOD toch? Wie weet heb je dan zelfs al een positieve test!
Heej miszy, ja klopt Zaterdag is mijn nod is, maar mijn gyn zei dat ik beter maandags kan testen. Ik weet het nog niet haha heb nu wel een aantal tests gekocht via sensitest. Gewone en extra gevoelige maar weet nog niet of ik het aandurf... Ik ga donderdags ook n weekendje weg met de familie dus misschien beter gewoon maandag testen anders ben ik dadelijk super blij terwijl we het pas na 12 weken wil vertellen haha... Ow dat is wel laat idd maar t gaat ook wel erg snel nu met een cyclus van 25 dagen...
Goedeavond ladies Ben gisteren weer voor een echo geweest Van de vijf eitjes is er helaas maar 1 doorgegroeid Maar 1 is nog altijd beter dan geen deze was overigens bijna 1.6mm. Nu morgenochtend weer voor een echo dus ben benieuwd denk wel dat de eisprong er aan zit te komen want ben zo moe. Hoe is het met jullie eitjes dames (miszy en firstgirl) zijn jullie nog voor een echo geweest? Miszy ziet eruit dat jullie aan de klus mogen als ik zo naar je testjes kijk Fijne avond
Hallo allemaal! Even weer bij gelezen.. weer een spannende tijd voor een aantal dames. Bij mij was het niet raak, helaas! Ik werd na 28 dagen ongesteld, dat is voor mij heel wat na al die lange cyclussen. Even balen als je onderweg naar vakantie bent en je wordt dan ongesteld..maar goed volgende ronde! Inmiddels zit ik weer op dag 12.. De vorige ronde had ik toen al een eitje van 18 mm ..maar goed deze maand geen echo's, omdat ik nog op vakantie ben.. Dus beetje gokken en afwachten!
Heej Estrella, ik had mijn eisprong al op dag 11, op de echo van afgelopen maandag konden we ook zien dat mijn eisprong is geweest. Vrijdag mag ik bloed prikken en dan hoor ik volgende week vrijdag is de waardes goed waren. Maar volgende week zaterdag is mijn nod dag al. Mijn gyn heeft gezegt dat ik beter op die maandag kan testen de 27e. Ik weet nog niet wat ik doe omdat wij donderdag tot maandag naar de camping gaan.. En miszy al flink geklust? Hoop dat we volgende week beide een mooie test in onze handen hebben. Nana, wel gewoon flink klussen he, wie weet omdat je op je vakantie er misschien minder mee bezig bdnt.. Ik hoop dat we allemaal binnekort een mooie test hebben!
Dat is snel op dag 11 al een eisprong of niet Miszy? Wel fijn dat het niet zo lang duurt! Spannend dus... Opzich wel lekker dat je naar de camping gaat.. dat klopt wel hoor ik ben er nu veel minder mee bezig op vakantie! Succes met wachten!!
Hoi damessss! Estrella, hoe is jou echo gegaan? Je hebt maar 1 eitje nodig hè dus op hoop van zegen xxnanax, misschien wel fijn even op vakantie en er niet zo mee bezig zijn. Ze zeggen dat je dan sneller zwanger raakt en op dag 11 is zeker een snelle eisprong! Ik had zaterdag een echo, op dag 13 en toen zattie er nog hoor haha! Wij hebben ons huiswerk in ieder geval gedaan, dit is ook laatste week in het ziekenhuis en dan zomerstop.. Kan ik op t wachtbankje, heb nu al amper geduld
Hoi hoi, Mag ik misschien mee kletsen hier? Ik heb al wat gelezen en zie veel meiden met PCOS vandaar de Clomid. Ik word juist veel te snel ongesteld steeds. Ik heb vaak op dag 17 of 18 (pas) een positieve ovulatietest / eisprong en wordt dan al 4 a 5 dagen daarna ongesteld. Veel te korte lf dus. Daarvoor ben ik onder behandeling. Bij mij moet de Clomid mij dus een langere lf fase geven. Ik moet vrijdag weer naar de gyn voor echo. Gister had ik 15 kleine eitjes en hopelijk is er minimaal 1 goed doorgegroeid vrijdag.
Tuurlijk MsGrey, gezellig juist! Stom dat je zo'n korte LF hebt, ik hoop dat Clomid gaat helpen. Is dit je eerste ronde met Clomid en moet je ook gewoon op dag 3 tm 7 slikken? Laat je de uitslag van de echo weten? En op welke dag zit je in je cyclus?
Ja ik word nu de eerste ronde in de gaten gehouden en hopelijk helpt het en krijg ik een langere lf. Zat dinsdag op dag 8 en vrijdag dus dag 11. Dan moet ik steeds terug tot dat het eitje gesprongen is. Dan bloedprikken en als mijn oestrogeen laag is misschien daar ook iets voor maar dat hoor ik aankomende dagen. Leul dat ik mag mee kletsen Van mijn zoontje was ik snel zwanger en niets aan de hand. Sinds de bevalling denkt mijn cyclus daar anders over helaas.
Hoi hoi Gisteren voor de echo geweest en dat was weer redelijk telleurstellend mijn eitje links was van zondag 1.55 naar 1.62 gegroeid dus heel weinig in 2 dgn tijd wel was er rechts toch nog een eitje doorgegroeid van 1.0 naar 1.4 Dus schiet mij maar lek Moest vandaag weer voor een echo nu zat links op 1.71 en rechts op 1.5 dus geloof dat we alle kanten nog op kunnen Maar zelf zie ik dit al als een verloren ronde Meestal word ik tussen dag 28-30 ongesteld zitten nu al op dag 16 en de eitjes moeten nog ff groeien. Even afwachten dus.... Msgrey welkom bij het clubje