Bedankt meiden !! Ik probeer mezelf wat in te dekken en er van uit te gaan dat het niets is deze ronde, hoewel ik stiekem hoop van wel natuurlijk. Miszy, neen daar heeft hij niets van gezegd, vorige keer sprak hij wel van 12mm dus gezien hij dit nu niet deed neem ik aan dat ze allemaal kleiner dan 10mm zullen zijn.. Maar heb zo'n schrik dat als ze met spuitjes beginnen dit meteen teveel reactie gaat geven. Omdat ik zo'n hevige pco's heb blijkbaar. ergens hoop ik dat ik gewoon over mag gaan op spuiten, ook owv de emotionele schommelingen maar ook om dan gewoon te kunnen verhogen en geen verloren ronde te hebben. Maar ja wat als dit ook niet helpt, of teveel eitjes gaan groeien pfff mijn hoofd draait weer overuren en weer veel traantjes hier vandaag. Sorry dat ik er niets positief uitkrijg voor de moment. X
Ohhh katje! Vind zo vervelend voor je! Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Volgens mij heeft iedereen wel eens zo'n periode dat je alleen negatief kunt denken! (Ik wel tenminste) als je er maar weer voor zorgt dat je eruit klimt he! Je moest aanstaande woensdag weer terug naar het ziekenhuis toch? Wie weet wat er dan weer te zien is en wat ze gaan besluiten! Niks is zo veranderlijk als een vrouwelijk lichaam! Ik duim voor je!! En kop op meis!!! Xxx
@ Katje: Met IUI weet ik niet of een orgasme nog invloed zou hebben, want dan worden de zaadcellen al tot in de baarmoeder gebracht. Dus ze slaan een stukje over zeg maar. Dus denk dat het niet uitmaakt. Als je er echt over twijfelt, dan moet je het gewoon voorleggen aan je arts Ik zou ook zeker niet de hoop op geven voor wat betreft je eitjes. Wie weet gaat er nog een goede groeien! En als het niet is, misschien reageer je dan veel beter op spuiten. Kunnen ze veel beter op je aanpassen en eventueel bijstellen waar nodig. Dus wie weet geeft dat meer kansen als het nu niet zo zou zijn. Hoop wel dat je je snel weer een beetje beter voelt. @ Lizz: Een ei van 26mm Weten ze zeker dat ie dan uit zichzelf gaat springen? @ Miszy: Ben het even kwijt... waar zit jij nu in je cyclus? @ Hier: Was vrijdag zéér aangenaam verrast. Ik ging naar het zh voor een follikel meting, met het idee dat er toch niks zou groeien en ik dus gewoon na het weekend weer terug moest voor een nieuwe meting. Vonden ze gewoon een ei van 14,5mm Ik was écht enorm verbaasd. Het ophogen heeft dus gewoon geholpen. Ze wist niet precies wat ze dan moest doen, want eigenlijk wilde ze me graag nog een keer zien, maar omdat het weekend was ging dat niet en ze dacht dat vandaag te laat zou zijn omdat het in 2 dagen van niks naar 14,5mm gegroeid was. Dus nu hebben ze maar gewoon advies gegeven om gisteren avond de pregnyl te zetten (wat overigens niet normaal zeer deed, begin me echt een watje te voelen voor wat betreft pijn ) en dus morgen ochtend de IUI. Ik ben er nog steeds verbaasd over, maar in ieder geval dus nog wel een kans voor de zomerstop! Ben zooooo blij!! Vriendlief had het trouwens ook niet aan zien komen, want ik belde hem vrijdag met de mededeling dat hij moest regelen dat hij dinsdag ochtend vrij zou zijn (hij wil altijd heel graag mee voor de IUI), maar hij snapte in eerste instantie dus echt niet waarvoor. Was leuk
Super leuk nieuws Duna !! Het mag al eens meezitten hé ! En ja Lizz, je hebt wel gelijk, je kan er geen klok op zetten hé dat vrouwenlichaam van ons.... En als het woensdag inderdaad niets is (klopt woensdagochtend FM), dan zal ik het proberen positief te bekijken dat we weer door kunnen met wat anders. Hopelijk laten ze me dan niet meer aanklooien met clomid... Miszy, jij zult nu ook ongeveer weer aan dag 10 zijn zeker?
Duna: fijn zeg zulk goed nieuws! heel veel succes morgen ochtend! En katje natuurlijk ook veel succes woensdag! Ik hoop dat er voor jou ook nog een goeie kans inzit. En wat betreft mijn ei: de gynaecoloog zei dat ik geen pregnyl meer hoefde te spuiten omdat ik mijn eigen pregnyl piek al had aangemaakt. (?) en ze zei: als een eitje al uit zichzelf zo mooi groot is geworden dan moet je er niks meer aan doen en het natuurlijk zijn gang laten gaan. Ik heb mijn temp bijgehouden en mijn temperatuur is weer omhoog geschoten dus ik denk dat tie zaterdag is gesprongen. Mijn wachtweken zijn dus weer begonnen.
Spannend Lizz !!! Lala, welke dag ben jij intussen? Ga je nu deze ronde nauwlettender worden opgevolgd?
@ katje: succes morgen met de echo! @ Lizz: Wat fijn dat ie waarschijnlijk in het weekend gewoon gesprongen is. Kunnen we samen op de lange wachtbank aanschuiven @ Hier: vandaag IUI gehad, het lange wachten is begonnen. Vriendlief had 15 mlj zaadcellen na opwerking, waarvan 34% beweeglijk. Dus uiteindelijk bleven er nog 5 mlj over. Dat zou voldoende moeten zijn. Nu echt rete spannend of het gaat werken Hij had wel zéér veel (zo stond het op het blaadje wat we af moesten geven aan de arts) erytrocyten in zijn semen zitten. Dat betekend dus bloed in het semen. Iemand enige ervaring hiermee? Arts zei dat het kon komen door een blaasontsteking of schimmelinfectie of zo... maar op internet lees ik de meest enge dingen... Moesten aan het eind van de week nog maar eens bellen om er wat meer informatie over te krijgen. De arts van vandaag was erg jong, net wel of net niet afgestudeerd denk ik. Dus ik denk dat ze niet zo goed wist wat ze er mee moest doen.
Ik ben er niet mee bekend in ieder geval. Nu in ieder geval duimen of het succesvol zal zijn. Hoop het! Hier zit ik pas op dag 9, dus ik heb nog een lange wacht te gaan. Ik ga uit van eisprong tussen dag 17 en dag 22 😑 Dus ik moet nog even.
@Duna; spannend hé...! Veel succes en goede moed gewenst ! Neen, ook geen ervaring mee. En de raad die nu komt zou ik zelf beter ook opvolgen, maar lees maar niet teveel horrorstories op het internet bel inderdaad maar snel een arts. Hopelijk kunnen die je geruststellen. Succes ook lala met wachten...
Meiden, Ik heb nog een vraagje voor morgen ivm mijn afspraak: Stel dat er weer niets te zien is, morgen cd17, zou ik dan al kunnen voorstellen direct te mogen overstappen op spuitjes? Ik bedoel dus in deze ronde nog? (zou ik zo fijn vinden niet weer duphaston te moeten en weer 4 weken weggooien minstens) Maar 1: is dit fysiek mogelijk, doet men dit? en 2: of moet je hier ook weer een hele papierwinkel voor regelen voor je hieraan kunt geraken? Bedankt ! Dan weet ik misschien al beter hoe ik het morgen kan aanpakken bij een negatief resultaat (ik hoop van niet!!!!!!)
Ik weet niet of je direct over kan stappen... is misschien van meerdere factoren afhankelijk, maar je kunt het altijd vragen natuurlijk. In NL is er weinig rompslomp voor wat betreft papierwerk. Tenminste... bij mij niet. Ik denk dus eerder dat het fysiek niet mogelijk zou kunnen zijn. Maar wie niet vraagt, wie niet wint!! Succes morgen!
Hier vanmorgen zoals verwacht geen reactie te zien... Nadien dus traantjes alom, en zit intussen weer achter mijn pc op het werk... Vandaag zal een baaldag worden, maar vanaf morgen gaan we het positief proberen benaderen dat ik nu wel over kan op spuiten (Fostimon normaalgezien, iemand ervaring mee?). Vroeg om voor de zekerheid zondag nog een keer terug te komen, voor de zekerheid, maar we verwachten niet dat er nog iets groeit maar je weet nooit... Ik vroeg dan maandag gezien we een nachtje weg wilden zaterdag en was ook prima, gezien het waarschijnlijk toch niets is. Ik neem aan dat ik dan maandag mag beginnen met Duphaston. Nu heb ik nog enkele vragen: - Zou ik meteen maandag mogen starten met duphaston, of denken jullie dat ik ook hier weer een week moet wachten om bv een cyclus van 28 dagen te hebben gehad, of maakt dat niet uit als er toch niets gegroeid heeft... - Wanneer begin je met spuitjes? CD1 of ook pas 3 zoals clomid? Arts zei dat je normaalgezien op deze manier nu geen verloren rondes meer zult hebben, dus daarom dat ik het positief vind. Ik ben nu sinds december in behandeling en slechts 2 eisprongen gehad, dus ben het wel grondig beu de tussentijdse aanmodderpogingen. Ik hoop dat deze ronde voor jullie wel vruchtbaar mag worden ! Veel liefs.
♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ -- Lala; 4 augustus (schatting) ♥ -- Lizz; 22 juli (schatting) ♥ -- Miszy; 5 augustus ♥ -- Duna; onbekend (FM 8-7) ♥-- Katje; Augustus - Wachten om te starten met Fostimon + IUI ♥ pauze ♥ ♥ -- ♥ ZWANGER ♥ ♥ -- stefanenlaura
Hoi lieve meisjes Duna, wat een goed nieuws!! En top dat de IUI geweest is. Bloed in de semen kan ik je helaas niet mee helpen. Succes met wachten deze dagen.. Lala, bij jou ook alweer de eisprong geweest, wat gaat de tijd toch snel hè.. Mijn duimen draaien weer, t gaat ons lukken Katje, wat ontzettend balen dat er weer niks gebeurd is deze ronde. Vandaag even een baaldag maar dan inderdaad gewoon blij zijn dat ze wel weer de volgende stap gaan zetten en dan ben je er toch weer een stapje dichterbij! Duphaston mag je in mijn ogen gewoon meteen mee beginnen. Ik had dan Primolut maar zodra het bleek dat het niet werkte kon ik daar mee beginnen. En welke dagen spuiten durf ik je niet te zeggen. Succes maandag en veel plezier met je weekendje weg Hier; niks bijzonders. Zit nu op cyclusdag 10 en ik mag vrijdagochtend voor de follikelmeting!
Nee joh, ik zit ook pas op dag 10 😉 Omdat mijn laatste cyclus zo lang was, vind ik het allemaal maar lang duren. Probeer mij te focussen op vakantie, maar lukt nog niet helemaal. Ik hoop Katje dat je een wat succesvollere periode in gaat met het spuiten. Ik ben er niet bekend mee, dus kan ook geen vragen van jou beantwoorden.
♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ -- Lala; 4 augustus (schatting) ♥ -- Lizz; 23 juli ♥ -- Miszy; 5 augustus ♥ -- Duna; onbekend (FM 8-7) ♥-- Katje; Augustus - Wachten om te starten met Fostimon + IUI ♥ pauze ♥ ♥ -- ♥ ZWANGER ♥ ♥ -- stefanenlaura
Owww jammer zeg katje!! Pff!! Maar inderdaad wat gaat het fijn zijn als je dalijk elke maand een kans gaan krijgen. Wie weet hoe snel het dan bij jou gaat. Wie weet heb je maar 1 of 2 kansjes nodig! ik hoop het echt voor jou! Op naar een volgend hoofdstuk meis!! Lala en miszy: ik hoop op goeie follikeltjes voor jullie deze ronde!! Succes!! Duna: geen idee wat betreft dat bloed in het semen! Einde deze week kreeg je daar weer wat over te horen? Spannend! Hou je de wachtdagen nog een beetje vol? Ik vind het weer voorbij kruipen! Wel is het voor mij een verademing zonder pregnyl! Beetje meer het gevoel wat langer echt mezelf te zijn! Wel fijn!! Succes meisjesssss!!!!
Hoi meisjes Hoe is het met jullie? Hier geen bijzonder nieuws. Bij de follikelmeting waren ze allemaal 11/12mm. Ze zei wel waarschijnlijk dinsdag de Pregnyl dus ben benieuwd wat er dinsdag zit. Ze begon uit zichzelf erover dat ik volgende keer wel hormonen kan gaan spuiten. Dus of de ronde hierna of nog één ronde na deze Clomid & daarna starten met injecties. Spannend wel dus Ben wel blij dat ze zelf ermee komen Stefanenlaura, hoe is het met jou? Voel je je nog steeds goed? Alweer 10 weken he