Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Wat een knaller en niet eens op je NOD!! Wauw! Geniet er lekker van, we gunnen t je zo erg!

2. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hey Lizz, en al bekomen van het nieuws?? :) Is het al doorgedrongen?
    En je man helemaal mee in de wolken? Wanneer gaan jullie het thuis vertellen? Nu of nog even wachten...
    Geniet ervan!

Fijn dat je vriend verder onderzoek krijgt Duna... Kun je toch snel gerustgesteld worden hoop ik voor je. Altijd fijner dan te blijven denken zonder wat te weten.

Hopelijk vliegen de wachtweken voor jullie !! En hopelijk allemaal zo'n positief nieuws als bij Lizz, dat zou pas veel moed geven !! :-D

@hier: maandag prikinstructies (ik weet nog wel niet welke spuiten ik ga moeten zetten :( )
    Vanavond laatste pilletje duphaston dus ik verwacht ergens woensdag/donderdag menstruatie, en dan hopelijk vrijdag ten laatste mijn aanvraag van het ziekenfonds in de bus...

3. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor de super leuke reacties!

Katje: nou, het is nog zo onwerkelijk. Vrijdag voelde ik me weer zo normaal dat ik maar weer een testje heb gedaan. Haha zo stom: een streep is een streep maar ik ging me dan weer soort zorgen maken van: dalijk ist weer gestopt in ontwikkeling. Maar de streep was nog steeds een dikke streep gelukkig. Het blijft spannend allemaal. Ik ben alleen woensdag en donderdag echt super misselijk geweest maar vanaf vrijdag voel ik me zo goed. Ik heb energie voor 10! Ben hier als een malle gaan schoonmaken. Toen ik in maart zwanger was, had ik echt verschrikkelijke buikpijnen, nu helemaal niks! Pfff en dan denk je weer: is dat goed? Of gaat het niet goed daarbinnen? Tis afwachten tot de eerste echo! Ik weet nu al dat ik met die echo zooooo zenuwachtig ga zijn. Mijn ouders weten het nu! Mijn moeder is ernstig ziek en heeft niet zo lang meer te leven! En ze maakte zich altijd zo'n zorgen om mij! Dus hoe sneller zij dit wist dat ik zwanger was, hoe beter het ook met haar gaat. Ze ging zo huilen van blijdschap! Haar reactie was super!

Katje zo spannend nu jou nieuwe behandeling! Ik ben echt benieuwd! Je kan nu eindelijk verder gaan kijken meid! Je gaat nu waarschijnlijk wel kansen krijgen! Ik ga echt zo voor je duimen! Alleen met kansjes, zal je zien dat je, je al een stuk beter voelt. Laat je weer weten hoe het morgrn is gegaan?

Lala: veel succes met het wachten. Groot gelijk dat je gaat genieten enz! Hoop dat we van jou ook goed nieuws krijgen!

Miszy: hoeist met jou?

Xxx

4. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Ik kom even onder mijn steen vandaan.

Wauw Lizz!!!!! Super gefeliciteerd!! Nu het lange wachten tot de eerste echo. Hoop en duim voor je dat alles goed mag gaan.

Katje balen dat de clomid weer niets heeft gedaan. Wel super fijn dat je nu over mag op spuiten. Hoop dat daarbij een mooie eisprong komt.

Miszy en lala succes op de wachtbank. Hoop echt zo dat het nu bij jullie ook is gelukt😚

Duna fijn dat ze het toch even uitzoeken bij je vriend. Spannend komende week je nod.

Hier volledig gesloopt. Ben erg blij dat ik eindelijk vakantie heb. Ik heb de hele tijd proberen mee te lezen maar het reageren zat er gewoon echt niet in. Hopelijk gaat mijn energie niveau komende tijd weer omhoog want dit is niks. Ik heb nu 3 echo's gehad waarvan de laatste 2 met kloppend hartje. Komende week heb ik weer 2 echo's :) 1 gratis bij een echo bureau die op zoek waren naar dames tussen week 10 en 12. En vrijdag heb ik de intake bij de vk en dan krijg ik als het goed is ook een echo.

5. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Fijn dat je zoveel echo's krijgt Stefanenlaura ! Zal een hele geruststelling zijn telkens. Hoop voor je dat het zo positief als nu blijft, en ook dat je snel meer energie krijgt !!!

Wauw Lizz heftig van je moeder... Je geeft haar het mooiste geschenk dat ze nog zou wensen waarschijnlijk, dus moet ook een heel fijn gevoel geven voor jullie beide. Veel sterkte om hier ook mee om te gaan. Ik zie dat je je banner hebt aangepast, jongens daar kijk ik ook naar uit dit op dit forum te kunnen gaan doen :)

Duna wanneer was jou NOD? Ik dacht zoals Miszy begin augustus? Nog goede moed bij het wachten !! En heb je al nieuws van je vriend? Of misschien ook enkele dagen wachten op resultaten? Mja, ik zou het ook niet zo best aankunnen mocht nu een goede vriendin zwanger worden. Anderzijds heb ik momenteel niet echt veel vriendinnen die in die fase zitten wegens enkele breuken, en twee vriendinnen beginnen binnnen een halfjaartje... Dus ik heb nog tijd :D haha

Mijn broer zei gisteren; zusje vanaf het raak is bij u beginnen wij er ook aan. Vond het zo lief, maar zei ook van 'neen je moet op ons niet wachten hé', uiteraard zo simpel is het allemaal niet, maar vond het toch lief dat hij het zo zei.

Hier prikinstructie gehad, zal dan toch GonalF worden ! :D Blij ! Hopelijk werkt dit voor mij en kunnen we inderdaad gaan genieten van enkele (of wie weet 1 slechts nodig) goede ronde(s) !! Nu nog wachten op menstruatie en goedkeuring en we gaan er weer voor !
    Oh, en mijn vriend stond daarnet als verrassing mee aan de afspraak, zo lief.

6. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Katje: Wat lief inderdaad van je broer dat hij die opmerking maakte! Zeker heel aardig van hem gedacht. Fijn om te horen dat je er weer vol voor gaat! Ik hoop dat je snel mag starten met deze behandeling. Wat een lieve verassing ook van je vriend dat hij meeging naar je afspraak. Wat kunnen deze kleine dingentjes je goed doen he!

Stefenenlaura: ik hoop dat je snel je energie weer een beetje terug krijgt! Maar wat een goed nieuws ook die 2 echo's met hartslag!! Wat fijn! Geniet van de aankomende echo's en geniet van je vakantie! Lekker uitrusten!

Nou voor duna, miszy en lala ook weer spannende tijden! Ik ben zo benieuwd!

Xxx

7. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    ♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥

♥ -- Lala; 4 augustus (schatting)
    ♥ -- Katje; ?
    ♥ -- Miszy; 4 augustus
    ♥ -- Duna; onbekend (FM 8-7)

♥ pauze ♥
    ♥ --

♥ ZWANGER ♥
    ♥ -- stefanenlaura
    ♥ -- lizz

8. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Hoi dames! Hoe is het met jullie? Nog nieuws?:)

9. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi

Hier geen nieuws. Nog steeds 'in wacht' op menstruatie & goedkeuring papieren.

Ik hoop dat die beide morgenvroeg op de proppen komen :D Kan ik eindelijk weer verder !

Voel me nu toch al 1,5 week goed. Weekje vakantie deed deugd, en waarschijnlijk ook omdat er geen rotzooi in m'n lijf zit nu :)
    De dame bij prikinstructie zei dat ik toch veel minder of niets last ga hebben tov de clomid. Dus dat is fijn.

Lala, Miszy, Duna, lukt het wachten wat? Nog een week... Duna, wanneer is je NOD? ben benieuwd.
    Lizz, jij nog kwaaltjes bij gekregen?
    Zou tof zijn moesten er nog enkele dames mee komen schrijven om ons groepje weer wat aan te vullen ! :)

10. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffff wat verschrikkelijk hier :(

Vanmorgen werd ik wakker, ik ging niks vermoedend naar het toilet en zag dus dat ik best veel bloed verloor! Ik helemaal in de stress natuurlijk!! (Neeeeee geen miskraam pleaseeee!!!) dus naar het ziekenhuis gegaan vandaag! Ze konden me helaas niks vertellen! Ik had wel een hele dikke baarmoederslijmvlies, wat dus duidelijk duid op een zwangerschap maar ze konden nog niks zien in mijn baarmoeder omdat het nog te klein is. Nu moet ik volgende week woensdag weer een inwendige echo krijgen en dan kunnen ze meer zien. Dus het is afwachten! :(

Inmiddels is mijn bloedverlies wel al een stuk minder geworden! Bijna niks meer met afvegen maar ik heb wel echt zeurende rugpijn! Buikpijn heb ik niet! Pfff wat een hel dit! Blijft het bij me... Of wordt het mijn 2de sterretje... :(

11. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Lala: Hoop dat het loslaten een beetje lukt, wel fijn dat je op het wachtbankje zit in ieder geval!

@ katje: Spannend nog even of de aanvraag goed in de bus valt. Hoop dat je op tijd bericht krijgt van je verzekering. Wat fijn dat de prikinstructies goed zijn gegaan :)

@ Lizz: ik hoop dat het goed blijft gaan! Het lijkt me ook best wel eng om bloed te verliezen. Ik duim heel hard voor je!

@ Stefanenlaura: Wat fijn dat je zwangerschap op zich goed gaat. Jammer dat je zo moe bent...

Hier: ik denk dat ik zwanger ben! Mijn test liet een duidelijke streep zien gisteren :$ Ik zou vandaag ongesteld zijn geworden, maar dat is dus (nog) niet gebeurd. Ik ben nog vol ongeloof, want 22 maanden gebeurd er niets en dan toch ergens onverwacht (maar ergens ook verwacht) ineens een positieve test en zwanger. Zo raar! Heb nog niet echt kwaaltjes, denk ik. Mijn buik voelt een beetje opgeblazen en heb wat krampjes onderin. Verder voel ik er niet heel veel van. Ben moe en heb hoofdpijn, maar dat kan ook aan andere dingen liggen.
    Nu hopen dat het goed blijft gaan! :D
    Oh en vriend heeft een prostaatontsteking. Dus heeft nu een antibioticakuur daarvoor. Heeft ook bloed af laten nemen om zijn hormoonwaardes te laten bepalen. Daar krijgen we ook nog de uitslag van, maar dat is nu dan toch weer iets minder belangrijk geworden.

12. Mangotoetjes

Mangotoetjes Actief lid

27 jul 2016
    155
    26
    28
    Duna gefeliciteerd!

Heb vandaag mn verhaal in een andere topic geplaatst en zag net deze topic. Ik hoor ook bij dit groepje thuis denk ik.

Ik ben in mei verwezen naar de gyn i.v.m PCOS. Ik ben 29jr en heb nog geen kinderen.
    Op 16 juli was mijn eerste cyclusdag (opgewekt na microgynon 30 omdat duphaston geen onttrekkingsbloeding gaf). Vanaf cyclusdag 3 tm 7 heb ik clomid 50 geslikt en afgelopen maandag (CD 10) mocht ik voor een echo. De echoscopiste gaf aan een follikel van circa 10.5 mm te zien met goed gegroeid BMS. Ik moest vandaag weer voor een echo om te kijken of de follikel ook verder gegroeid is. Vandaag was er weer een andere echoscopiste en die zei dat ze die ene grotere folikkel niet kon zien en wel hierbij vertelde dat ze uberhaupt moeite had met mijn eierstokken in beeld te krijgen. Dus zij concludeerde dat zij alleen drietal kleine follikels van net geen centimeter zag en geen enkele boven 1 cm met wel een notititie erbij dat ze t moeilijk te beoordelen vond. Ik baalde zo enorm hiervan! Ik moet nu over een paar dagen terugkomen om te zien of er dan wel een eitje te zien is. Eerlijk gezegd betwijfel ik dit enorm
    Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben, ben net begonnen maar ik vind de toekomst gewoon enorm onzeker.

13. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik ga zo hard voor je duimen Lizz! Wat een onzekerheid. Ik denk aan je!!!!

14. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @Duna Wat! Echt waar? Wow. Wat lijkt het ineens allemaal snel te gaan. Bij een positieve test ben je zwanger. Gefeliciteerd.

15. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    ♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥

♥ -- Lala; 4 augustus
    ♥ -- Katje; ?
    ♥ -- Miszy; 4 augustus
    ♥ -- Duna; onbekend (FM 8-7)

♥ pauze ♥
    ♥ --

♥ ZWANGER ♥
    ♥ -- StefanenLaura
    ♥ -- Lizz

16. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Katje fijn even zonder al die hormonen. Hopelijk komt je menstruatie snel. Zou wel fijn zijn niet allemaal die bijwerkingen.

Lizz dat is schrikken. Fijn dat je meteen in het zkh terecht kon ondanks dat ze niets kunnen/konden doen. Ik heb met 7 wkn bloed en alles zit nog goed. Dus het hoeft niet meteen slecht te zijn. Ookal voelt dat wel zo. Hoop echt zo dat volgende week alles goed zit bij je. Dikke knuffel meid.

Wauw Duna!! Gefeliciteerd eindelijk! Heb je een foto? Hopelijk blijven je kwaaltjes beperkt.
    Fijn dat er bij je vriend een rede gevonden is hopelijk is het snel hersteld.

Mangotoetjes welkom. Hopelijk mag er de volgende echo wel een goed einde zijn.

Hier vandaag de leerecho gehad. Wauw wat was het kleine ding druk. Ze kreeg de meting bijna niet voor elkaar. Steeds draaide hij weg en lag dan weer ongunstig. Mijn zus was mee en die heeft nog een filmpje gemaakt zo leuk ♡.
    Verder erg verkouden wat niet ten goede komt aan de vermoeidheid.

17. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Waaaaauuuw Duna !!!
    Opeens gaat het inderdaad heel snel... Na zo'n onzekere periode van zo lang proberen...
    Het is je enorm gegund....!! Wat ben ik blij voor jou :)

Lizz, jongens wat een rollercoaster hé. Zo'n onzekerheid... Jongens toch. Heb medelijden met je. Ik duim zo zo zo hard dat het gewoon een bloeding was, het vruchtje misschien nog beter aan het innestelen was of whatever, en meer niet. Hopelijk kan inderdaad het verhaal van Stefanenlaura je wat geruststellen. Misschien kun je nog ergens anders vroeger terecht??

Welkom Mangotoetjes. onze titel zegt inderdaad Mei/juni, enkel zitten de meesten onder ons al een jaar, of zoals ik dik halfjaar in het groepje :) Maar je bent hier uiteraard welkom want het is altijd fijn om extra schrijvers te krijgen. Veel succes met je behandeling. Hopelijk groeit er toch nog wat deze ronde, of slaagt op z'n minst de volgende wel aan. ikzelf ben gestart met 100mg, niet op 50mg. Maar voor iedereen is het anders hé.

Zo leuk Stefanenlaura; ik hoop dat we allemaal snel hetzelfde mogen meemaken :)
    Geniet ervan ! Leuk dat je nog meeschrijft !

18. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Oh, en hier CD1 aangebroken, en nog geen goedkeuring. Gebeld naar de instelling en ligt nog op de te behandelen stapel bij geneesheer die moet goedkeuren. :( Pff ! Was dan nog eens erg onvriendelijk :x
    Grrrr

19. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Duna: wat super zeg!!! Gefeliciteerd!!!

Mangotoetjes: welkom!!

Stefenenlaura: leuk zeg zo'n echo! Echt super!! Hoop dat je toch snel weer wat meer energie krijgt hoor!

Hier: gaat niet goed! Ik ben het vruchtje kwijt! Vannacht hele erge krampen gehad! Kon geeneens lopen van de pijn! Wat doet een miskraam een vreselijke zeer zeg! Nog steeds gebeurd er nu van alles in m'n buik! Het is nog niet klaar met de pijn. Ik ben hier zooooooo klaar mee! Nu binnen 5 maanden al 2x een vruchtje verloren! Ik heb ter echt geen zin meer in! M'n leven was veel leuker/ onbezorgder toen ik nog geen kinderwens had!! Bah bah! Ik stop er ffe mee!! Inieder geval tot na mn vakantie! Ik ga 23 dagen touren in Bali! En ga gewoon eten en drinken wat ik wil! Pfffff echt waarom????

20. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Gvd! Wat een klote nieuws Lizz. Het is jou zo gegund (ons allemaal eigenlijk), maar je snapt wat ik bedoel. Blijf positief, want het is je wel al twee keer gelukt nu. Miskramen zijn nooit leuk of pijnloos. Helaas.

Ik snap dat je even terug wilt naar dat onbezorgde leventje voor de kinderwens. volgens mij hebben we dit allemaal. Maar miskramen maken het nog even een tikkeltje erger. Probeer te genieten op Bali en hernieuwde energie te vinden. 😘😘😘😘😘

Deel Deze Pagina