Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Ooohh Lizz vind het zo droevig te lezen... Dit had je echt niet hoeven meemaken, zeker omdat je je portie ook al gehad had... Dit wil je dan echt niet nog 'ns.
    Verdorie, wat is het oneerlijk hé. Ik hoop dat je kunt genieten van je reis in Bali (ga je alleen, of met je vriend of vriendin?) en dat je toch even alles kunt loslaten... Misschien even proberen terugdenken aan die onbezorgde tijd om dan nadien hopelijk weer volle moed te hebben, maar wil je nu nog niet aan denken natuurlijk.
    Heel veel sterkte !!!

@Hier: morgenvroeg afspraak, weer lekker vroeg om 7u :$ maar ach, alles voor het goede doel. Secretaresse gaat voor me navragen of ze het voor mij niet enkele dagen later in orde kunnen brengen zodat ik het niet allemaal zelf hoef te betalen. Krijg straks telefoon. Mijn vriend zei al, en zo neen kom ik me morgen eens goed kwaad maken :)

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Ahh nee Lizz :(
    Wat ongelofelijk k*t en oneerlijk. Dikke knuffel en veel sterkte. Hopelijk is de pijn snel minder. Gvd niet eerlijk!
    Hoopte het zo voor je :(
    Hopelijk kun je het bij je reis naar balie een plekje geven en toch even genieten.
    Heel veel sterkte meid voor jou en je vriend.

Katje nou lkkr al die stomme administratie altijd werkt voor geen meter. Hopelijk kunnen ze het achteraf ook nog regelen en anders gewoon eisen dat ze het meteen doen. tis goed ze hebben je al lang genoeg aan het lijntje gehouden.

Ik klets hier nu bijna een jaar dan krijg je mij niet zomaar weg. ;) maar als het voor jullie moeilijk is dan word ik een stille lezer.

3. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Lizz, wat een ontzettend vreselijk k*t nieuws. We hadden je het allemaal zo ontzettend gegund meis.. Veel sterkte voor jullie en geniet lekker in Bali, inderdaad lekker eten & drinken wat je wil! Wij zijn een paar maanden geleden ook naar Bali geweest, ik geloof wel echt dat je daar tot rust kan komen.. :) Nogmaals sterkte.. Als je erover wilt praten of whatever mag je altijd PB'en hoor..

Duna, zwanger.. Wauw gefeliciteerd!! :) heb je een foto van je mooie testje :) ? Ik hou van positieve testen!

Katje, fijn dat je morgenvroeg terecht kan! Zou wel belachelijk zijn als je het zelf moet betalen? Succes deze ronde!

Stefanenlaura, bijna 12 weken, WOW?! De tijd gaat (voor mij) zo snel..

Hier ben ik gewoon aan het wachten, de dagen aftellen.. Nu CD8 volgens FF.. :)

4. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    hier nog goed nieuws gehad; ik krijg van het ziekenhuis enkele voorradige spuiten mee, en kom ze inwisselen als mijn aanvraag binnen is.
    Oef, toch eens goed nieuws tussendoor.

Lizz, zit zo erg met je in. Ben heel triest voor je. Hopelijk vind je snel weer energie om er samen met ons weer voor te gaan, maar ga eerst maar even lekker LOS op reis met vettig eten & voldoende alcohol :)
    Knuffel !

5. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hier vroeg op controle geweest: Geen cystes en gonal F meegekregen (niet dat de arts het van plan was hoor, dat kon ik van zijn gezicht aflezen) maar goed nieuws dus en start dan morgen met spuiten.
    Nooit gedacht dat ik ooit blij zou zijn met het 'mezelf mogen injecteren van rommel' :) . Zijn jullie ochtend, middag, of avondprikkers?
    Goede moed nog allemaal !

6. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Succes Katje! Ff snel een update hier. Heb weer bloed laten prikken om te controleren of ik echt een eisprong had en m'n progesteron-waarde goed zou zijn en die is dus goed. Eisprong is bevestigd en geen bijzonderheden. Nu een weekje wachten. Succes iedereen met alles!

7. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Goed Lala !! ;)

8. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Katje, hoe is het prikken gegaan? Heb je er moeite mee of gaat het je makkelijk af? :) Ik kan niet mee praten over het prikken!

Lala, goed nieuws. Hou je het wachten nog vol? Ik heb al een testje gisteren & vandaag gedaan, maar nog geen 'concrete' uitslag :p ook echt te vroeg getest, morgenochtend doe ik er weer een.

9. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Mangotoetjes, ik had nog helemaal niet gereageerd op je reactie, maar leuk dat je meeschrijft (al is de reden waarom natuurlijk een stuk minder leuk). Zoals je ziet is het geen heel groot groepje meer, dus het is alleen maar gezellig als er nog een paar bij komen. :) Ben je inmiddels al weer terug gegaan voor een nieuwe echo? Het kost inderdaad wat tijd, ook om goed ingesteld te worden op de medicatie. Maar het gaat zeker weten lukken hoor!! :)

10. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Spannend Miszy !!! Hopelijk lopen de testjes mooi op...

Hier nog niet geprikt. Heb besloten tussen 22h en 23h te prikken elke dag. Geeft me meer marge 's avonds iets te plannen, en als ik dosis moet verhogen of verlagen kan ik het dezelfde dag nog doen...

Spannend.

11. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Katje wat fijn dat je nu toch gewoon kunt starten. Hoe is je eerste spuit gegaan?

Lala super fijn. Nu het lange wachten.

Miszy en de pregnyl er al uit? Of geen pregnyl gezet deze ronde?

Hier gister intake bij de vk gehad. Alles was goed en heb weer even mogen spieken. Over 3 wkn weer terug dan genoeg echo's en de 8ste hebben we de nekplooimeting.

12. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Gisteren om 22h30 gespoten en ging goed ! Redelijk gemakkelijk zo'n prikpen natuurlijk. Deed ook zeker geen pijn, je voelt slechts een klein prikje. Hopelijk heb ik het goed gedaan.

Miszy en lala jullie NOD nadert, spannend.
    Miszy nog een testje gedaan?
    Duna, jij nog kwaaltjes gehad? Hoop echt dat het goed blijft gaan en dat het wachten je loont.
    Lizz, wanneer vertrek je op reis? Moet je misschien nog langs de dokter ter controle? Mocht je al vertrokken zijn wens ik je veel plezier & ontspanning !
    Stefanenlaura fijn dat je zo goed wordt gevolgd !! Die nekplooimeting moet ook gewoon goed zijn ! Ook spannend allemaal.

13. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Katje, top dat je er geen last van heb gehad! Maakt het toch een stukje makkelijker. Ik vind de Pregnyp altijd nog best pijnlijk :p

Ik heb nog getest (loser :D) en een lichter streepje dan gisteren maar 12 dagen na Pregnyl en 10/11dpo. Dus kan nog alle kanten op en heb wel het idee dat dit nog vd Pregnyl.

14. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hey Miszy, ja pregnyl is veel lastiger hoor. Eerst en vooral het mengen, en nadien het zetten is pijnlijker.

15. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Mangotoetjes: Welkom! Hopelijk toch snel een goed eitje!

@ Stefanenlaura: klinkt wel als een goede echo! Super leuk! :D Hoop dat het zo goed blijft gaan bij jullie :)

@ Katje: Wat spannend dat je nu met prikken een nieuwe ronde bent gestart! Fijn dat het ook goed ging met prikken. Ik prikte ook altijd in de avond zodat ik het nog eventueel dezelfde dag nog aan kon passen als er iets verandert moest worden. Ik hoop op een succesvolle ronde voor je!
    Ik heb eigenlijk nauwelijks kwaaltjes. Heel af en toe een steek onderin mijn buik en ben moe... in het begin van deze week had ik hoofdpijn, maar dat is nu ook nagenoeg weer weg. Dus mag tot nu toe niet mopperen.

@ Lala: succes met wachten deze week! Ik duim!

@ miszy: ik hoop heel erg met je mee! Super spannend!

@ Lizz: Wat ongelooflijk klote :( Vind het echt heel erg voor je! Weten ze in het ziekenhuis was de reden kan zijn? Maar wat ontzettend verdrietig
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen... ik denk in ieder geval aan je!
    Hoop dat je ondanks alles toch een beetje kunt genieten op vakantie, even je hoofd helemaal leeg maken!

Allemaal super bedankt voor de felicitaties. Zal zometeen nog even mijn testen hier plaatsen :) (al vind ik dat ook wel moeilijk, want wil niemand kwetsen...)

16. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Dit is de test van dinsdag
    IMG-20160727-WA0000.jpg

Dit zijn de testen van woensdag en donderdag.
    20160728_070601.jpg

Afgelopen weekend ook nog een test gedaan en die ziet er nog hetzelfde uit, dezelfde dikke streep.
    De testen liggen nog steeds in het zicht hier en blijf er zo nu en dan verwonderd naar kijken. Zo ontzettend verwacht, maar uiteindelijk alsnog zo ontzettend onverwacht... Nu hopen dat het goed blijft gaan :)

17. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Dat zijn mooie streepjes :D
    Hoe voel je je?

Katje Hoe gaat het spuiten nu?

Lizz Hoe gaat het nu met je? Dikke knuffel.

18. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Hier gaat het goed. Nauwelijks kwaaltjes gelukkig.

Ook benieuwd naar hoe het met jou gaat Lizz. Knuffel vanaf deze kant in ieder geval.

19. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Hartstikke mooi meid!! Gefeliciteerd!

20. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hi

En miszy nog getest??
    En lala hoe gaat het met jou?

@hier nu 3 dagen geprikt, waarvan 2 goed gingen en 1 minder, verkeerd geprikt ofzo en deed zeer en kwam wat bloed mee; had misschien ook net eentje teveel gedronken -oops- :)

Vrijdag eerste FM maar verwacht er niet teveel van...

Deel Deze Pagina