Lala, Miszy,.... BEN SUPER BENIEUWD, vandaag jullie NOD... Komaan meiden goed nieuws goed nieuws goed nieuws....
Hee meiden, Goshie! Wat ik nu allemaal weer heb meegemaakt joh Zoals jullie weten had ik vorige week woensdag met 5 weken zwangerschap een bloeding. Daarmee ben ik naar het ziekenhuis gegaan en daar konden ze toen nog niks zien. Ik heb toen een afspraak gemaakt voor over een week om dan nog is te kijken. Die avond heb ik ongelooflijke buikpijn gehad! Zo'n vreselijke pijnen en de dag erna nog veel last en vanaf toen nam de pijn een beetje af! Ik bleef me beroerd voelen! Misselijk, flauw vallen, pijn in m'n billen (soort drang om naar de wc te gaan, verschrikkelijk moe! Maar ik dacht: nou, zal er wel bijhoren bij die miskraam. Vrijdag heb ik echt een groot iets verloren dus ik dacht dat, dat het vruchtzakje was! Ik dacht nu is het wel klaar. Toen maandag nacht kreeg ik weer vreselijke buikpijn! Ik dacht huh? Krijg ik nu weer een miskraam? Had ik dan een tweeling? Halve nacht wakker geweest van de pijn! Wel gewoon gaan werken! Wat voelde ik me lamlendig! Maar gewoon doorzetten en de dag was gelukkig om en ik kon naar huis. Eenmaal thuis was douchen zelfs teveel! Ik was zo moe! Voelde me zo niet lekker! Misselijk bah! De volgende dag had ik die afspraak in het ziekenhuis om te kijken hoe of wat! Ik wist dat het fout wAs! Ik had niet voor niks zoveel pijn gehad! Ik had een miskraam gehad dacht ik! Eerst nog wezen werken en daarna naar het ziekenhuis gegaan maar wat voelde ik me nog steeds rot zeg! Ik snapte er niet vAn!Dag ervoor heel vroeg naar bed gegaan en alsnog gesloopt! Eenmaal in het ziekenhuis bleek met de echo dat ik allemaal bloed in m'n buik had! Vanaf toen ging het zo snel: ik moest acuut bloed prikken! Bloedwaardes waren dus echt niet goed en ik had waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat is levensbedreigend! Ik moest met spoed geopereerd worden gisteren. De embryo bleek in mijn eileider te zitten en die was al zo opgezwollen dat hij op klappen stond en de snee in mijn buik moest groter om mijn eileider eruit te krijgen! Daarbij is er veel bloed uit mijn buik gehaald! Eierstokken, baarmoeder en nog 1 eileider zagen er gelukkog mooi uit! Als ik niet naar het ziekenhuis had gegaan, had ik gewoon dood kunnen gaan! Binnen een paar minuten! Ik voelde me slecht ja... Maar doodgaan?? Pff nu zit ik hier.... Lamlendig en met nog maar 1 eileider!! Houd het dan nooit op??
Pff Lizz wat heftig. Hele dikke knuffel. Fijn dat ze er op tijd bij waren. Heel veel sterkte met het herstel en het verwerken van je miskraam Dikke knuffel meid. Moet je nu nog terug naar de gyneacoloog voor controle?
howly shit Lizz... Hier wordt je triestig en boos tegelijk van. Waarom moest je dit nou ook nog meemaken.... Blij dat er inderdaad geen 'nog ergere' consequenties waren zoals je schrijft omdat het erger had kunnen zijn, maar toch meid, waar moet je nu weer door... Brengt dit je reis nu ook in gedrang? Of wanneer zouden jullie vertrekken? Heel veel sterkte om dit weeral te verwerken... Knuffel !
Jezus Lizz, dat meen je niet! Wat ontzettend heftig! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik je heel veel sterkte wil wensen! En wat een geluk dat je er op tijd bij was.. Ik hoop dat je je snel beter voelt! (negatieve test hier, maar niet ongesteld nog)..
Ja, laatste tijd zit het niet echt mee met mij! Ik ga pas in september op vakantie naar Bali! Dus wel gelukkig dat het nu is gebeurd en niet op vakantie of net ervoor! Ik was al bang door die curretage maar door die buitenbaarmoederlijke zwangerschap ben ik echt beetje panisch geworden geloof ik! Toch echt een eng idee dat het zo kritisch is en je hebt het niet eens door! Ik ga echt voorlopig even niks meer klooien aan mijn lichaam! Ik durf het niet en wil het allemaal even niet! Ik moet over 3 weken weer naar het ziekenhuis, dan gaan ze weer kijken of het mooi geheeld is. Opt moment loop ik als een ouwe vrouw en heb ook echt pijn. En val flauw als ik te snel opsta! Maar ik hoop dat, dat wel snel afneemt. Pff het komt wel weer goed.... Spannend voor jullie miszy en lala! Ik hoop inderdaad dat het goed nieuws is voor jullie! Fijn dat het ook met jullie (duna en stefanenlaura) zo goed gaat! Geniet maar lekker van jullie zwangerschap! Jullie doen mij echt geen pijn met zwangerschaps verhalen hoor! Geeft me juist hoop dat het ook goed kan gaan dus ga lekker jullie gang met vertellen! :d Katje: spannend vrijdag de fm meting! Wat zou het fijn zijn als je eindelijk van die mooie follikels gaat zien! Een goeie kans is je dan ook echt gegund!
Hee meiden. Helaas ben ik een dag voor mijn NOD ongesteld geworden. Gisteren dus. Flink balen, want waarom lukt het maar niet 😞 Ik ga nu genieten van mijn vakantie dus eventjes 'offline'. Even afschakelen en er echt proberen niet mee bezig te zijn. Heb alleen een alarm gezet voor start Clomid en eentje voor dag 15 voor het klussen. Ik hoop voor jou Miszy dat je beter resultaat hebt. Ik lees jullie berichtjes aan het einde van de maand weer.
Wat een k*tronde was dit voor de meesten onder ons. Miskraam, geen reactie op clomid, niet zwangeren, enkel Duna heeft mooi gescoord. Heel blij voor jou. Kop op meiden. Lala geniet van je vakantie, groot gelijk dat je even offline gaat als je je daar beter bij voelt.
Het ziet er naar uit dat dit voor mij ook een k*tronde (kan) worden... Dag 9 niets te zien, niet dat ik anders verwacht had, maar mocht weer horen dat ik wel erg veel eitjes had en daarom overstimulatie-kans te groot is om dosis nu al te verhogen, en dat het in algemeen bij mij van lange adem zal worden, "dus focus u maar niet te gauw op goede rondes want zal telkens heel moeilijk worden om een juiste dosis te vinden." Kan goed zijn dat ik binnen dit en enkele rondes al moet overgaan op IVF zei hij nog. Pfffff Waarom... Volgende donderdag terug, dan ophogen indien geen reactie...Moed zakt me weer diep weg even.
@ Lizz: Wat is dat klote zeg Echt verdrietig en mega heftig wat je hebt meegemaakt nu. Snap dat dat je onzeker maakt! Shit zeg... Hoop wel dat je snel weer opknapt. Heel veel sterke de komende tijd. @ Lala: Balen dat je ongesteld bent geworden. Snap dat je even afstand neemt. Hoop dat je een fijne vakantie hebt. @ Miszy: Jij ook al ongesteld. Klote. Had zo gehoopt dat jullie ook met blij nieuws konden komen! @ Katje: bij jou ook al zo'n rot nieuws. Hoop echt dat er toch eentje goed gaat groeien en er uit gaat springen. Zou niet fijn zijn om snel over te moeten stappen op ivf.
Pff dames wat een rot nieuws allemaal. Had het zo voor jullie gehoopt lala en Miszy. Hopelijk volgende week iets beter nieuws Katje. Dikke knuffel meiden!!!!!
@lizz Ik lees je hele verhaal nu pas. Had namelijk alleen zelf even een reactie achtergelaten en niets gelezen. Boosheid en al. Maar jeetje wat jij allemaal mee moet maken. Hele dikke knuffel en veel beterschap!
Wat een triest groepje zijn we opeens hé meiden ik hoop dat we Rosalyn, stefanenlaura & Duna snel mogen volgen.... Bonne Chance. Hier is het afwachten op donderdag maar verwacht een even deprimerende uitslag gezien ik niet mocht ophogen. Waarom zou deze lage dosis opeens wel iets doen...Ik verwacht dus dat ik vanaf donderdag wel mag gaan ophogen.
We zijn idd echt een zielig hoopje bij elkaar!pff! Echt balen zeg voor jullie: miszy en lala! Ik snap volkomen jullie teleurstelling. En katje, wat ongelooflijk balen dat je ook hier ook niet op heb gereageerd! Ik hoop dat je snel weer mag ophogen met natuurlijk een goed resultaat of dat er donderdag toch nog iets te zien is. Al met al zitten hier toch best aardig wat dames die zijn zwanger geworden dus wij moeten onze hoofdjes niet laten zakken meiden! Kom op!!! Na regen komt zonneschijn! Nu een KUT ronde, wellicht volgende ronde beter!!!
En Lizz, hoe gaat het nog met jou? heb je nog pijn?? Binnen twee weken hopelijk helemaal genezen....Dikke knuffel
Succes Katje donderdag, ik hoop echt dat het gewoon heeft gewerkt zoals het zou moeten!! Lizz, hoe is ie nu bij jou? Kan je het beetje verwerken? Ik zat in dubio of ik wel weer de Clomid wilde nemen.. Had echt de neiging om er gewoon even mee te kappen weer, maar dat is ook kansloos want het gaat alleen maar langer duren. Vraag me alleen af waarom het nog zou werken?.. Maar goed ben er toch maar aan begonnen, ook door "aandringen" van m'n vriend. Dus ja!! Nieuws ronde = Nieuwe kansen..
Goede spirit Lizz en Miszy. Miszy ik snap je wel. Anderzijds zal er zonder medicatie inderdaad ook niet veel gebeuren denk ik zelf ook. Maar snap je dat je het even beu bent. als deze ronde ook niets wordt ga ik hetzelfde gevoel hebben (heb het nu al, omdat er amper iets gebeurd in mijn eierstokken). Kijk naar Duna, die heeft ook maandenlang clomid genomen en is nu ook zwanger Goede moed !
Katje succes vandaag. Hoop zo dat er iets groeit. Lizz hoe gaat het nu met je? Lala en miszy jullie succes deze nieuwe ronde. Hier maandag de combinatie test gehad en alles zag er heel goed uit.