♥ ♥ ♥ ♥ NOD lijst ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ -- Lala; 4 september ♥ -- Katje; 11 september ♥ -- Miszy; 4 september ♥ -- Lizz; 9 september
Ja, dat ALLES wat je NIET wil zijn... Nu bent, dat herken ik echt!! Gatferedarrie! Baal er ook vaak van! Maar toch zijn er ook wat goeie dingen uit voortgekomen hoor. Ik had altijd al een goeie relatie met mijn man maar die is nu nog beter geworden! We zijn zo sterk samen! En hij heeft zo laten zien dat hij er altijd... Maar dan ook altijd voor mij is en zal zijn. Daar ben ik hm echt eeuwig dankbaar voor! Hij doet zo z'n best voor mij! Het is echt een lieverd! Buiten dat, herken ik wel die kussentjes /dekens onder je billen (uitleg voor katje: dan liggen je bekken wat hoger! Zodat het magische spul beter z'n weg vind!!! ) hahahaha! Ja, zulke dingen ga je gewoon doen als je wens zo groot is! Herkenbaar! Zo spannend voor jullie lala en Miszy! Nog een paar dagen. Wat heerlijk he katje.. Jij ook gewoon een geweldige kans deze keer! Ik hoop echt dat het raak is! Maar jou vooruitzicht is goed... Stel dat het niet raak is dan heb je wellicht volgende maand weer een goeie kans! Dussssssss Yeahhh!! You go girl! Duna: gelukkig gaat het goed met je met die medicijnen!! K ga volgende week zondag op vakantie naar Bali! 23 daagjes! Voor die tijd nog testen maar het maakt me niet veel uit nu wat de uitkomst is! Zwanger is goed, niet zwanger ook! Zoiezo genieten van de vakantie en als ik zwanger ben komt de angst denk ik ook tevoorschijn! Niet echt fijn op vakantie maar ik wilde deze kans toch niet laten lopen. Dus vandaar: zwanger zou super zijn (alleen de angst niet) en niet zwanger: coctailsssssss present!!! Kusjes meisjes!!!
Voor mij houdt het alweer op 😞 Bruine afscheiding en dat heeft nog nooit betekend zwanger, wel dat ik ongesteld ga worden.
Duna, goed om te horen dat de medicatie helpt tegen de misselijkheid! Alweer 9 weken zeg.. Ik vind het ontzettend snel gaan, ervaar jij dat ook zo of duurt het voor je gevoel juist allemaal heel lang? Katje, ik bedoelde idd onder de billen zodat je hoger ligt.. maar hoe kan je dan zeker weten dat de streep op je NOD dan niet vd Pregnyl is? Of begrijp ik je nu verkeerd.. Ik zit nu pas 10dpo dus 12 dagen na Pregnyl. Lizz, waar ga je naar toe in Bali? ik duim gewoon dat je zwanger bent hoor, maar ik snap wat je bedoelt dat het misschien relaxter is op de vakantie als je gewoon er even niet mee bezig hoeft te zijn! Lekker cocktails en eten whateverr je wil! Lala, neeeee geen bloed Alleen.. Vet cliché, bruin bloed kan wel alle kanten nog op he. Je zit nu 11dpo toch? Heb je dan altijd al wat verlies?
Idd lala! Alles kan nog! Blijf hoop houden! Maar wat is dit zenuwslopend!ik hoop echt met je mee! Ik ga naar verschillende plekjes in Bali: kuta, sanur, ubud, gili t, nusa lembongan en nusa dua! Ik ben echt benieuwd! Ik hoop natuurlijk ook wel dat ik zwanger ben deze hele natuurlijke manier maar... Ja, tis een beetje dubbel! Ik denk dat ik alsnog teleurgesteld zal zijn als het niet raak is! Maja op vakantie stap je daar wel makkelijker overheen (denk ik) met al dat lekkere eten, zon en cocktails! Miszy jij was daar ook geweest toch? Miszy ik hoop ook zo dat die streep dikker en dikker wordt! Wat ontzettend spannend weer! Hoe voel jij je katje? Ken je het een beetje van ne afzetten? Xxx
Ja, wij zijn hier heen geweest; Booking.com: Hotel Mercure Bali Legian - Legian, Indonesië Ik vond het ontzettend leuk, maar ook zó warm daar.. We zijn naar het apenbos geweest, brutale beesten joh (echt aanrader zo leuk!) en onder andere gaan snorkelen; was ook héél erg vet. We hadden zo'n onderwater cameraatje mee, dus echt mooie beelden aan over gehouden! Heb je al bepaalde activiteiten in de planning staan?
Klinkt echt super gaaf Lizz. Leuke afleiding om je mee bezig te houden denk ik zo. Thanks meiden, maar ik ken m'n lichaam nu wel. Bijma iedere maand zo'n 4-5 dagen voor ongesteld worden steeds donker wordende afscheiding. Alleen in december en juli geen last van gehad. Maargoed, het is nu ff heel heftig in mijn hoofd omdat ik vorig jaar in augustus zwanger ben geworden, dus ik had ergens hoop. Ben nu een beetje hopeloos. Weet niet meer wat ik kan doen 😢 Ik duim voor jullie 😘
Voor mij is het ook voorbij denk ik. Negatieve test en inmiddels 11dpo.. Zelfs met drie follikels is het niet mogelijk?
Hee meiden, Neeee Lala pfff dikke knuffel... Had het zo gehoopt dat jullie de ronde zo goed zouden starten... Pff hoop echt dat je het verkeerd hebt... Miszy, voor jou hetzelfde meid. En 11DPO wil in principe zeggen dat je 3 dagen te vroeg bent met testen hé, ik hoop dat ook bij jou alsnog positief mag utdraaien meid... FF kort berichtje héél drukke dagen met veel ziekenhuisbezoekjes aan kraamaangelegenheden en minder leuke bezoekjes in ziekenhuis maar alles in orde, maar heel moe... Ik merk dat ik veel sneller moe ben door alle hormonen. Verder hier geen nieuws, nog maar 3 a 4 dpo dus nog niet meteen iets te melden. Heb ook geen idee wat ik moet voelen en hoe ik me voel. X
Getferederrie lieve meiden!! Wat kut zeg!! Echt zo jammer. Ik snap je wel precies hoor lala! Dat het nu een jaar geleden is, dat je zwanger was dat is ook gewoon echt niet leuk! Het is ook zo'n heftige ervaring om het ook weer kwijt te raken. Ik heb dat heel erg met mijn uitgerekende datum! Ik was 30 september uitgerekend! Bah! Hoe dichter bij dat komt, hoe zwaarder het word. Ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt. Ook voor jou komt er echt een dag, dat het raak zal zijn. Miszyff wat balen weer! ik weet dat het nu even uitzichtloos lijkt, zeker nu je 3 mooie follikels had. Het mooie eraan is dat je wel heel goed reageert op de medicijnen. Je hebt maar een klein zetje nodig. Ook voor jou hoop ik dat je, je snel weer wat beter voelt en zal het op een dag net zoals bij ons allemaal raak zijn! En wat zullen wij prachtige goeie ouders zijn met pareltjes van kindjes. Ik denk aan jullie 2 meiden! --> dikke kus! Katje: hou je, je wel een beetje rustig jij!! Rust maar lekker uit! Succes met de wachtdaagjes meis. Kussssss!!!
@Lizz die datum is heftig. Was mijn uitgerekende week echt heel depri. Vooral toen er in de buurt ineens allemaal baby's die week waren geboren. Wat vond ik dat erg. Ik misgun het ze niet, maar je gunt het jezelf zo. Hou je sterk aankomende maand. Hopelijk vind je de juiste afleiding in Bali! Dikke knuffel alvast.
Hey Mja, weet niet hoe het voelt, maar moet inderdaad best heftig voor jullie zijn Lala en Lizz, zo uitkijken naar een datum en er zo van weggerukt worden... Knuffel. Miszy, nog getest? Hier net thuis van lange dag... De drukke dagen zijn wel erg vermoeiend, maar heb dan maar weinig tijd over om te piekeren dus vind het goed zo.
Lala, voel je je inmiddels iets beter? Ik kan me voorstellen dat het een kut gevoel is dat het inmiddels alweer een jaar geleden is dat je zwanger bent. Binnenkort is het echt jou tijd, dat geldt voor ons allemaal.. Lizz, ik zal niet weten hoe je je echt voelt, maar ik kan mij zo goed voorstellen dat het ontzettend confronterend en pijnlijk is dat je uitgerekende datum eraan komt.. Veel sterkte deze periode Katje, ik ken dat wel ja, dat je met drukke dagen het toch makkelijker los kan laten (ondanks dat die dagen dan zo vermoeiend zijn). Ik zie dat je NOD 11/9 is, nog een week dus. Aftellen Ik ben inmiddels ongesteld werden. Dus (alweer) nieuwe ronde met (alweer) nieuwe kansen. Ik begin me wel af te vragen waar het misgaat, zeker met drie follikels? Maar ach, het was natuurlijk ook geen garantie. Niks aan te doen Inmiddels bij mij in de omgeving wel een extreme babyboom, maar opzicht vind ik dat ook niet erg. Enige waar ik een beetje tegen opkijk zijn de kraambezoekjes, en ik voel me dan ook weer schuldig dat ik er tegen op zie ..
@miszy. Wat ontzettend jammer dat het weer niet is gelukt. Ik weet helaas hoe het voelt. Wij allemaal denk ik. Hier een beetje dubbel. Hier nog niks doorgezet, maar dinsdag dus donkerder afscheiding gehad en waterig bloedverlies. Daarna niks meer. Vanochtend weer wat donkere afscheiding. Ik weet gewoon dat ik ongesteld ga worden. Voel het in m'n benen en buik, maar mijn lichaam maakt me gek. Misschien dat de spanning het doet, maar ik heb iedere maand het gevoel alsof mijn lichaam mij in de zeik neemt. Soms helpt het als ik het uitspreek. Meestal word ik dan wel ongesteld 😂
Hee meiden! Jammer dat het niet gelukt is miszy!! Pff echt balen!Alles was toch bij jullie ook nagekeken? Hcg onderzoek? zaadkwaliteit van je man enz? Want dan moet het echt een keer raak zijn. En idd... Soms moet je totaal doort stof om te krijgen wat je wil idd!! Maar je gaat ervoor!!!! Kom op!!! Straks ben je dit allemaal vergeten meis! Hier ook echt een mega babyboom! Inclusief kraambezoekjes! (Pff ik ben inmiddels expert toneelspeelster!---> blijven lachen en net doen alsof je het helemaal geweldig vind) Voor die mensen ook helemaal geweldig natuurlijk maar voor mij wat minder! Msja! Ik heb vandaag zoiets geks meegemaakt. Ik ging naar de stad om boeken te kopen voor de vakantie. Ik was samen met mijn man. Die verkoopster gaat ineens verhalen tegen ons vertellen en maakt echt uit het niks een wiegende beweging (alsof je een baby vast hebt) en zegt tegen ons: zijn jullie al bezig?? Ik krijg zo'n warm gevoel als ik jullie zo zie!!! Ze zegt: oke, ik zeg al niks meer maar god bless you!!!! Ik was helemaal soort perplex!!!! Ik dacht wat moet ik hier nu weer mee!! Heel bijzonder! Pfff!!! Lala ik hoop nu je het hebt uitgesproken dat je snel ongesteld bent, of alsnog een mooie test krijgt! Katje: wel fijn dat je zoveel afleiding heb!! We moeten nog een weekje geduld hebben! Lieverds: fijn weekend!