Uhm...vanochtend een positieve test in mijn handen. Ik kan het niet geloven. Ik moet het nog even laten doordringen. Nu vooral bang dat het weer misgaat. Jeetje ik word alleen maar zwanger in augustus.
Whaaaaaaaaaa soooo lala wat goeddddddd!!!!! Gefeliciteerd meid!!! Het wachten wordt beloond!!!! Jou magische maand is idd augustus!!! Hihi super blij voor je meid!!!!!! Genietuhhhhhh!!!!
OMG Lala !!!!!!!! Zo goed !!!!!!!!! Dat had je niet zien aankomen hé Snap dat je bang bent, maar hoop dat je er toch enorm van geniet, maar daar twijfel ik niet aan :-D Proficiat !!!!!!!!!!
@Lizz, zo zo , dat is inderdaad bizar. Hopelijk een goed teken hé meid. Toch ook een mooi teken dat jullie echt wel 'liefde' uitstralen hé @Miszy; snap je wel... 3 folikels, en toch lukt het niet. Hoewel je natuurlijk niet 3 keer zoveel kansen hebt. Tegen ons zeiden ze bij 2 follikes 20% ipv 15%, dus bij 3 misschien tussen 20 en 25% ? Echt rot, ik zou zelf ook zo iets hebben van bij 3 kan het niet anders dan lukken... Had het zeker voor je gehoopt. @Duna en Stefanenlaura; hoe gaat het nog bij jullie? Volop aan het voorbereiden? Geniet ervan hé. En kom hier nog wat extra 'babyzout' strooien in het voorbij-lezen @Hier, gisteren mega hard gewerkt, had geen 5min pauze op 7u tijd. Goede afleiding, en goed geamuseerd etc., maar nu ben ik weer aan het denken; ik heb toch niet te hard gewerkt, zou ik iets verkeerd gedaan hebben, etc.... Pfff kun je echt wat verkeerd doen? Behalve een bad of sauna ofzo die eerste dagen na ovulatie, maar verder? Ik weet het niet. Kus ! Fijne zondag hé !
Dankjewel meiden! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Denk nog steeds dat ik ongesteld word. Heel gek. Ook omdat het gewoon exact een jaar geleden was dat ik zwanger raakte de eerste keer en nu de tweede keer dus precies een jaar later. Raar. Allerlei gedachten gaan door m'n hoofd.
En Miszy, gaat het een beetje met jou? Nog steeds in de goede-moed vibe? Ik hoop het voor je. En Lizz, lukt het wachten ? @Hier, zaterdag pregnyl gezet, en sinds gisteren weer kleine kwaaltjes hé, gisteren redelijk emotioneel en sinds gisteravond zere borsten, terwijl dit net twee dagen ervoor gestopt was. Dus nu weer een week voor de gek worden gehouden door de pregnyl O ja, en mijn vriend wil zondag (onze NOD) niet testen, gezien het dan vals positief kan zijn... Ik weet niet wat ik het ergste/beste vind, vals positief testen met dat in achterhoofd, of maandag op mijn werk de rode duivels doorkrijgen, ik denk dat ik dan niet meer van de pot weggeraak Wat zouden jullie doen?
Katje, ik voel me nog steeds prima hoor! Vandaag ziekenhuis bellen voor m'n nieuwe opvlieger-pilletjes Ik zou als ik jou was niet testen, maar ik weet dat ik het als mezelf niet zou kunnen laten maar ALS je het kan laten, dan zou ik het niet doen want geeft je alleen maar onzekerheid.. Bij lichte streep weet je nog niks eigenlijk (vaak genoeg meegemaakt)
Hmm ja lastig! Ik zou denk ik niet testen zondag! Want dikke dikke kans dat tie vals positief is. Dus je hebt er eigenlijk niks aan. En de rode duivels komen (als je niet zwanger bent) hoe dan ook. Al hoop ik natuuuurlijk dat dat niet zover komt voor je. Ik had vandaag een vroege test gedaan. Helaas niet zwanger :x M'n Nod dag is vrijdag maar met zo'n vroege test kan dat 6 dagen van te voren. Ik doe dat normaal nooit maar nu bewust gedaan want stel dat ik zwanger zou zijn dan wil ik echt nog voor dat ik op vakantie ga, dat ze me onderzoeken of het op de goede plek zit! Anders zit ik dalijk in Bali met hetzelfde probleem als een maand terug! En in Bali vind ik dat helemaaaaaal niet fijn! Ik had dan wel een week terug gezegd dat het me niet zoveel uitmaakte... Zwanger of niet... Maar ben toch nu wel weer teleur gesteld. Vooral ook omdat ik zoveel rare dingen voel in m'n buik--> wat gebeurd er allemaal daar!!! Pff!! Lizz bewandeld wel weer het pad van de pillen, deze natuurlijk manier was niet voor mij weggelegd! Helaas!!!!
Hey Miszy, vind het knap dat je je niet zo laat meeslepen in de teleurstelling, ik kan nog veel van je leren !! heb het toch steeds enkele dagen heel moeilijk na een mislukking. Krijg je geen uitgangsecho? Of mag je gewoon starten met clomid in je nieuwe ronde? Mja, ik volg je, het enige voordeel aan wel testen op zondag is, wanneer deze negatief is ik me tegen maandag wat beter kan 'vermannen', maar als ik maandag op mijn werk ongesteld wordt, niet wetende of ik zwanger ben, gaat het veel moeilijker zijn voor me... Maar we zien wel, ik ga gewoon proberen niet te testen. Lekker spannend. Hmm Lizz, ik zou er zomaar niet vanuit gaan hoor, zo'n test 6 dagen voor je NOD... is écht vroeg, hoe vroeg je ook mag testen met zo'n test, betrouwbaarheid is redelijk laag in percentage hé, wat staat er op die test van betrouwbaarheid? Vaak maar 99% bij 14 dagen, toch? Ik duim toch nog even verder voor je hoor.
Lizz, dat gevoel is altijd dubbel he! Je wilt heel graag zwanger zijn de ene dag en de andere dag slaat de angst toe. Na wat jij hebt meegemaakt kan ik dat begrijpen dat het bij jou nog een tikkeltje erger is dan bij ons. Hou je sterk meid! Katje, ik zou gewoon wachten of je ongesteld wordt of niet. Dat is de beste test die er is 😉 Hier gaat alles goed. Gisteren weer begonnen met werken na mijn vakantie en ik heb al heel wat moeten liegen. Iedereen die van mijn situatie weet hoopte natuurlijk dat ik na de vakantie met goed nieuws zou komen. Maar ik wil dit keer echt wachten tot na de 8 weken voordat ik het een paar mensen (inclusief mijn ouders) ga vertellen. Ik ben gewoon erg voorzichtig omdat de kans zo groot is dat het weer mis kan gaan.
Lizz, 6 dagen voor je NOD zegt écht nog niks of het deze maand gelukt is hoor. Geef de moed nog niet op! Katje, ik mag gewoon starten met de Clomid zonder echo oid. Ga er vanavond mee beginnen. Hoeveel ie moet je spuiten vd Pregnyl? En waarvoor is die injectie precies? Lala, fijn dat alles goed gaat. Kan me voorstellen dat dat liegen ook niet makkelijk is maar je hebt hele goede redenen om te wachten tot 8 weken. Heb je de gynaecoloog al gebeld? Al een echo ingepland staan?
Ik ga morgenvroeg bellen. Ik gok dat ik de eerste echo over 2 weken heb dan. Maar ik hou jullie wel op de hoogte hoor.
gewoon 5000, zoals voor de eisprong. Om de lf extra te ondersteunen... Maar heb dit eigenlijk nog niet nodig gehad, bij mij is deze altijd mooi 14 à 15 dagen geweest. Andere dokters zeggen dat dit de innesteling bevordert, maar daar is eigenlijk niets over bewezen zeiden ze in mijn ziekenhuis, maar het kon zeker geen kwaad dus doe het toch maar hebben ze aangeraden. heb sinds gisteren heel zere borsten, ik wist dat de pregnyl me GEK ging maken
En lala hou ons zeker maar op de hoogte hé Wij gaan net zolang door met dit groepje tot iedereen zwanger is en zwanger blijft !!!!
Hoi meiden! Lala, vind het zo fijn en leuk voor je! Die angst is alleen erg vervelend he! Probeer nog te genieten! Je hebt gelijk inderdaad dat je het na 8 weken aan sommige mensen gaat vertellen. Dat had ik me ook voorgenomen de 2de zwangerschap Maja dat ging niet echt door! Ik baalde dat ik het op mijn werk moest vertellen. Daar ontkom je niet aan als je even tussen het werk naar het ziekenhuis gaat en eigenlijk ineens niet meer terug kan naar je werk en vervolgens 3 weken out of running bent! Magoed!!! shit happends! Lekker genieten Lala en jij zal vast niet zo'n rare muts zijn als ik!!! bij jou gaat het gewoon allemaal goed!!! Punt! Ik ben vandaag ongesteld geworden! Ben toch wel een beetje teleurgesteld maar ik ken me er wel bij neer leggen! Lekker vakantie vieren zonder enge gedachtes! Ik ga wel meteen door met clomid slikken. Dus wanneer ik terug kom van vakantie, kan ik weer testen! Hoop dat dat vele rijst wat ik daar ga eten me extra vruchtbaar maakt!!! Vruchtbare rijst!! Hihihi!!! Nou, katje.... Nu jij nog met je goeie nieuws!! Ik hoop het!! Miszy.... Wij gaan gewoon weer vol goeie moed beginnen!! We can do this!!! Xxxx
Hoi dames, Wauw lala !!!! Gefeliciteerd. Wat spannend nu. Hopelijk kun je snel terecht. Katje super dat er een eisprong geweest is. Ow en die pregnyl is idd killen in deze periode. Ik zou ook niet testen omdat de kans dat de test positief is heel groot zal zijn. Misschien wordt maandag ook nog niet ongesteld. Omdat de kans dat er nog hormonen inzitten groot is. Miszy balen dat je nu weer ongesteld bent. Hopelijk ook voor jou snel een zwangerschap. Lizz fijn die eigen eisprong al zo snel. Jammer dat hij niet tot een nieuwe zwangerschap heeft geleid. Alvast een fijne vakantie en geniet met zijn tweetjes. Hier gaat alles goed. Weer begonnen met werken. De scholen zijn weer begonnen. Erg druk geweest de laatste weken. Mijn buik is al flink gegroeid en de kleine voel ik ook al een tijdje. De 26 ste heb ik een guo (een uitgebreide 20wkn echo) ivm hartafwijking schoonvader. Daarna gaan we pas echt dingen aanschaffen. We hebben namelijk al een hele kamer, wieg, wandelwagen, box en autostoel van dochter staan. Alle basis is er al. Zelfs de kleren maar weet niet of meisjes kleding bij een eventuele jongen ook geschikt is
Lizz, alvast een hele fijne reis. Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar dan zorgeloos op vakantie en lekker genieten. Veel plezier! StefanenLaura, ook deze week pas weer begonnen? Ik ben de vakantie alweer vergeten 😉 Wel fijn dat alles goed gaat.
Ik heb vorige week 3 dagen gewerkt aan alle voorbereidingen en gister met de kids. Was leuk om gister alle guppies te zien. Nu dagje vrij en dan morgen en overmorgen weer werken. Ik heb echt een heerlijke vakantie gehad en heb dit jaar wat moeite om eruit te komen. Maar dat zal volgende week wel over zijn.
Haha, kan ik ook wel begrijpen hoor! Vakantie is altijd zo heerlijk. Vooral de lange zomervakantie. Ik heb over twee weken de eerste echo. Duimen dat alles goed verloopt tot dan.