Hi Lala wat fijn en bijzonder......!! Duimen dat het perfect mag blijven gaan. Miszy, jij al weer op de wachtbank, phoeh wat gaat dat hard zeg ! Hopelijk de laatste wachtbank... Lizz, hoe gaat het nog in Bali, kun je het ook wat loslaten of is het moeilijk? Bedankt hoor Stefanenlaura Hier niets bijzonder. Had het ook niet verwacht op CD11, maar ja je hoopt natuurlijk wel. Bloed geprikt en straks weet ik wel dosis aan te houden vanaf vanavond. Nog geen dominante follikels gespot, wel een aantal van 8mm ofzo (heeft niet gemeten was een schatting) en voor de rest zoals altijd héél veel kleine... Nu hopen dat een volgende ophoging mag werken. Weet nog niet wanneer ik terug moet.
Hi Hier 50 prikken komende dagen en zaterdagmiddag controle ! Hopelijk valt er iets te zien en duurt het niet weer 4 weken... Duimen omhoog!
Lala, wat een super goed nieuws!! Gefeliciteerd & ga zover als dat kan er van genieten! Katje, jammer dat er nog geen dominante follikels zijn, maar als ik één ding heb geleerd is dat er in enkele dagen heeeel veel kan veranderen dus ik duim met je mee dat je zaterdag een goede echo hebt!
Spannend StefanenLaura. Krijgen jullie dan ook het geslacht te horen. Of willen jullie dat niet weten/delen?
Hey Girls, Helaas nog niets gegroeid gisteren. Hoewel ik het ergens verwacht had, toch weer even aangeslagen. Maar vandaag ga ik er weer voor... Woensdag terug controle, en ophogen nu naar 62.50 ipv 50. Wish me luck ! Miszy, hoe gaat het op de wachtbank? stefanenlaura spannend zeg !!!! Ben super benieuwd? Misschien een rare vraag, maar heb je een voorkeur van geslacht? Of deel je dit niet graag? En Lala, hoe voel jij je nog?
Hoi meiden! Stefanenlaura, ik snap dat je zin hebt in de 20 weken echo! Ben ook wel benieuwd of je een (lichte) voorkeur hebt. Ik zou het zo ontzettend leuk vinden als ik zwanger ben van een meisje & m'n vriend een jongen.. Maar als het een jongetje is zou ik helemaal gek worden van blijdschap Katje, jammer dat er niks is gegroeid. Is er geen enkel groter dan de 8mm van de vorige keer? Kunnen ze niet ff flink ophogen haha Nou woensdag maar weer duimen dan.. Ik denk niet dat het gelukt is deze maand. Begin de moed wel te verliezen en ik heb echt zoiets van; we maken deze paar keer Clomid wel af en dan kunnen we weer stap verder.. Elke maand dacht ik, nouuuu nu zou het wel eens kunnen lukken. Deze maand heb ik dat totaal niet. We wachten t af...
Hoiii meiden!! Lala wat superrrrrrr!!!!! Yes yes!!! Ben zo blij voor je joh!!!! Altijd fijn om te horen zo'n kloppend hartje!!! Heerlijk meis! Katje: hoop dat er voor jou nu wat sneller een mooi follikeltje komt! Zou fijn zijn als het sneller gaat dan de vorige keer! Miszy: spannend voor jou weer het wachtbankje! Misschien wel een goed teken dat je het nu niet verwacht. Wie weet is het gewoon zo! Hoor je best vaak! Ik hoop het voor je meis! Stefanenlaura: gaaf joh de 20 weken! Spannend!! jaaaaa boy or a girl!!!? Spannend hoor! Ik zit nu in een open woonkamer met uitzicht op zee!! (Geweldig) Prachtig hier! Volop genieten met natuurlijk altijd in ons achterhoofd de beebjes! Ik zit nog in totaal 6 nachten op Bali! Dan zijn de 23 dagen alweer voorbij! Ook ik zit inmiddels op het wachtbankje! Op dag 17 van m'n cyclus eisprong gehad en zit nu op dag 21! Zal niet raak zijn hoor met die ene eileider die ik nog heb!! Pffff 😂 Zal toch geen superrrrrr wonder ding zijn, dat na 2 maanden weer volledig werkt! Denk dat daar wat meer tijd voor nodig is helaas! Heb dan ook echt van m'n cocktailtjes genoten hoor! Drink er wel maar 1 op een dag na m'n eisprong! Jekkes! Je blijft er toch mee bezig maarrrrr tis een super vakantie hoor! Moet wel beetje bekennen: bang om weer naar huis te gaan! Bang wat voor ellende we nu weer gaan meemaken! Bah, toch wel beetje angstig geworden na alles! Magoed.... Positief blijven! Zal ooit wel keertje goed komen! ---> if iT doesn't kill you, iT makes you Stronger! tjakkkaaaaaa!!!!!! 😂 Groetjessss en kusjes!!!
@Miszy: Echt hé, ik heb het ook al gedacht; "kerel, geef me nou gewoon weer die 75, en klaaaaar" Helaas, zo werkt het niet... Oh, en heb 2 dokters; De ene (die ik het liefste heb) tovert telkens een nieuwe pen voor me tevoorschijn, omdat mijn cyclussen zo tergend lang zijn en ik dus niet voldoende voorraad heb. Maar die andere kakker laat me telkens voor 1 stomme doos lopen naar het ziekenhuis, om 5 dagen later weer met een lege pen te zitten en wéér te mogen lopen naar het ziekenhuis grrr. Maar goed, alles voor het kleintje hé. En neen, niets groter dan dezelfde ontelbare kleintjes van vorige keer... BMS ben ik vergeten vragen, volgende keer aan proberen denken, want de ene zegt dat nooit uit zichzelf, en de andere dus wel. @Lizz, als er nu niets gegroeid is woensdag, zal mijn cyclus ongeveer even lang zijn vrees ik ! maar we zien wel. Oooh wat gaat dat snel zeg, nog 6 nachten en je vakantie zit er weer op ! Wel heel fijn dat we je nog gehoord hebben ! Lief !! En snap het van die coctails, maar ik zou zeggen hou er niet teveel rekening mee meid, je bent maar even op vakantie en het vruchtje hangt die eerste week/2 weken nog niet echt aan je lichaam vast, toch?? Maar goed, ik weet dat er andere dames een andere mening over kunnen hebben, en ik let er ook meer op in de wachtweken, maar het is allemaal al zo verschrikkelijk kut dat ik denk dat je die ontspanning wel kunt gebruiken om eens een heerlijk cocktail te drinken. Geniet er nog van !!!!!!!!! Oh en ik hoop echt dat het raak is, ik denk niet dat je lichaam moet 'wennen' ofzo aan de verandering van de eileider, maar ken er ook niets van; Knuffel ! @hier: paar moeilijke dagen met ventje gehad, paar ruziemomentjes, maar ach. We gaan er samen voor, no mather what.
Hee meiden. Leuk om weer even van (bijna) iedereen te horen. Klinkt ontzettend lekker die vakantie van jou Lizz! En je hebt maar een eileider nodig hoor! Ik had het idee dat het bij mij altijd dezelfde was waar de eisprong plaatsvond. We duimen voor je. En balen Katje, maar blijf hoop houden. Wel vervelend dat je niet een voorraadje medicijnen meekrijgt. En af en toe is het ook stressvol voor de relatie, maar blijf praten en open over je emoties. Hier hadden we ook nog een zeer heftige discussie een paar dagen voor mijn NOD toen ik de hoop alweer opgegeven had. Nu lachen we erom. Verder ontzettend moe. Ik word ook steeds misselijker. Ik ben zo bang dat ik moet gaan overgeven op mijn werk, gelukkig houd ik het nog steeds binnen. Maar het valt me deze keer een stuk zwaarder qua vermoeidheid en misselijk. Nu de spannende weken ingegaan. Ben nu 7 weken en ze vermoeden dat het vruchtje de vorige keer bij 8 weken is gestopt met leven. Volgende week woensdag bij ruim 8 weken een echo. Ik weer niet of ik de spanning vol kan houden.
Oooh Lala moet verschrikkelijk spannende periode zijn Ik duim echt héél erg voor je dat het deze keer goed blijft gaan !! De symptomen zijn alvast volop aanwezig dus daar zal het niet aan liggen !! Hopelijk kun je er snel van gaan genieten ! Duna, hoe gaat het nog met jou?
Miszy, ik zat te denken wanneer is jou NOD? En heb je je al kunnen inhouden om te testen? Is nog wat vroeg waarschijnlijk.
Grrrr niets niets niets... Bloed laten nemen en hoor dan straks welke dosis nu... Ik wist het gewoon hopelijk gaat nu 75 snel wat doen.
@katje wat ontzettend vervelend. Heb niet echt een beeld hoe dat spuiten bij jou gaat. Maar als ze vorige keer een juiste dosis hadden ontdekt, gebruiken ze dat nu dan niet opnieuw?
Ja, maar ze durven niet meteen met die dosis te beginnen omdat ze schrik hebben van overreactie bij mij, gezien de hevige pcos blijkbaar. Dus altijd hele kleine stapjes en duurt allemaal daarom veel langer. Gisteren nog telefoon gekregen en moet nog tot maandag 62.5 blijven spuiten :x jongens toch wat graag zou ik 75 zetten maar goed, ik zal maar braaf luisteren zeker....
Lizz, dat uitzicht klinkt echt belachelijk..... MOOI!!! Waar zit je ergens? Was het er erg warm? Ik vond het zelf echt soms wel beetje extreem warm daar Ik snap het wel hoor, dat je "bang" bent om weer terug te komen & weer serieus verder te gaan.. Is het trouwens echt zo dat je eileider tijd nodig heeft om alles van die ander over te nemen? Ik dacht dat dat vanzelf ging. Weet jij dus niet eens zeker of je wel een eisprong heb gehad deze maand? Lala, nog iets minder dan een week tot je echo!! Spannend hoor meis.. Moet je daarna wachten tot 12 weken of heb je daartussen nog een echo? He Katjeeeeee, wat kl*te -)/);&$\>%[% Het word nu wel eens tijd dat je lichaam mee gaat werken hoor. Geef ze een schop onder de kont, die luie eitjes.. Hoeveel CD zit je nu? Hoeveel had je vorige keer dan gespoten? Mijn NOD is 5 oktober, vandaag 8DPO.. Ga zaterdag maar eens een testje wagen, maar qua gevoel denk ik; nahhh niet gelukt
Hey Vandaag CD19, dus we gaan weer dezelfde toer op als vorige keer. Toen was er bij 75 pas reactie dus ik verwacht niet dat er maandag opeens een ei gaat klaarzitten.