Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Spannend Miszy voor zaterdag... Ik hoop het toch heel hard voor je, en dat is écht gemeend !!!!! (voor ons allemaal natuurlijk) Maar kom, als je ziet dat we nog maar met een paar dames overschieten moet het gewoon lukken voor ons ook hé.

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Kan je dan niet na deze ronde afdwingen dat ze gewoon starten met 75? Ik vind ze wel beetje makkelijk als ik t zo hoor. Hou oud ben je? En idd, het moet ons ook lukken. Ik heb dit forum gestart vorig jaar & soms lees ik bepaalde dingen nog wel eens terug. En dan zie ik reacties van oude leden die gewoon al kindjes hebben van 0-9 maanden of al bijna bevallen zijn.. Zo bizar hoe snel de tijd gaat !

3. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Ik ben 28, en jij?
    Mja, anderzijds als ik met 75 start en ze verwachten overstimulatie sta ik nog verder van huis en heb ik verloren ronde, dus het is wel afwegen, ofwel lange ronde met hopelijk 1 eitje nog, ofwel verloren eventueel dus vind het heel moeilijk. Ik volg hen voorlopig; zolang er nog een ei komt is het goed :D anders ga ik het hen inderdaad eens vertellen!

4. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ik ben 26, maar merk wel dat ze makkelijk zijn ook door de leeftijd en minder snel vervolgstappen maken. Maar dat zou dus betekenen dat je elke ronde zo rustig moet beginnen en dus lange cyclussen hebt?

5. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Ik vrees het wel ja.. :) Maar ja, dat zien we dan dan weer.
    Als ik straks overstimulatie heb ga ik misschien jammeren dat ik liever een lange cyclus had gehad, dus het zal altijd wat zijn hé :)

Hoe gaat het met je? Lukt het wachten een beetje (stomme vraag :D )
    En indd, jij hebt dit groepje opgericht. Ik lees ook wel eens terug. Vreemd om sommige berichten van mezelf te lezen.
    Sinds wanneer zijn jullie echt 'begonnen'? en beide klaar op hetzelfde moment? Wij echt begonnen in september vorig jaar, maar ik wou een jaar ervoor al wel beginnen.

6. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Hmm @Katje lastig hoor. Ik snap dat ze niet met 75 willen starten, maar zit er niets tussen waar ze nu mee starten en dat in? Maar om eerlijk te zijn ging ik ook nooit echt in tegen de adviezen van de gyn.

Wij zijn 'echt' begonnen in september 2014. Dus hopelijk nu na twee jaar dat het een positieve afloop heeft. Nog een klein weekje tot de echo en het weekend gaat gelukkig altijd wel snel. Maar ik ben echt heel bang 😞

7. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Lala als je nu een goede echo hebt, ben je dan even ver, of verder als vorig jaar?
    IK hoop het echt zo voor je dat het een perfecte echo wordt !! Het moet gewoon !!

8. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    De vk zei dat het waarschijnlijk bij 8 wkn is gestopt met leven. De conclusie dat ik een stille miskraam had gehad was bij ruim 10 á 11 wkn. Ik had daarvoor een echo bij 7.2 weken gehad waarbij het hartje nog klopte.

Dus het blijft heel erg spannend. Volgende week moet ik ruim 8 wkn zijn.

9. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    #2849 Miszy, 1 okt 2016
    Laatst bewerkt: 1 okt 2016
    Ik heb vanochtend een testje gaan.. DOM!! 10dpo / 12 dagen na Pregnyl. Zoals je misschien wel weet begin ik altijd veelste vroeg met testen zoals 6dpo (super kansloos) 😆 Maar nu heb ik netjes gewacht tot vandaag.. en ik heb best een duidelijke streep.. PLEASEEEE LAAT DIT GEEN PREGNYL ZIJNNNNNN 😭😭😭

Bijgevoegde bestanden:

10. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    SPAM.. zo is ie opgedroogd

Bijgevoegde bestanden:

11. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhh WoW miszy! Dat hoop ik ook zo voor je joh! Word echt spannend zeg!Ik zit nu ook 10dpo dus we lopen precies tegelijk! Ik heb inieder geval zeker een eisprong gehad! Om even op je vraag terug te komen miszy: bij sommige mensen heeft het wat tijd nodig dat je lichaam weet dat er maar 1 eileider nog zit maar bij sommige werkt het meteen! Een eisprong is dus geen probleem (met clomid dan) en na de eisprong moeten normaal gesproken 1 van je eileiders het eitje begeleiden naar je baarmoeder. (Als je eitje links springt, pakt je linker eileider het en rechts idem dito) maar als er dus 1 weg is, dan moeten je hersenen een seintje geven zodat die ene eileider van beide kanten alles oppikt. Zodoende maakt de kans op een zwangerschap iets kleiner! Maar gelukkig niet veel is me verteld. Dus Fingers crossed!!! Ik Crosss ze ook voor jou!!! Hihihi!!! De zon hier in Bali is inderdaad heeeeel warm maar ik hou er wel van hoor! Ik ben wel een zo'n mens! Heerlijk! Morgen vliegen we weer terug naar Nederland!

Katje: wat een eigenwijze rot eitjes zeg! Jemig!! Als ik ze en pak op hun donder had kunnen geven, had ik het gedaan voor je! Pfff!!! Maar toch... Ik denk beter langzaam aan ophogen , dan een verloren ronde! Dat is helemaal zonde! Misschien straks nog een mooie katje!!!! hou vol! Al snap ik dat jou geduld enorm op de proef wordt gesteld! Dikke kussss!!!

Lala: ja, jou verhaal over je eerste zwangerschap is helaas precies hetzelfde als mijn eerste zwangerschap!! Pff echt verschrikkelijk om mee te maken maar hou in gedachte dat de meeste zwangerschappen toch goed gaan! al snap ik precies jou angst!Succes met de echo! Ik denk aan je!
    Gisteren was mijn "beval" datum! Was best een lastige dag! Mijn man is vreselijk lief voor me geweest! Heeft als verassing zonder dat ik het door had een heel mooi kettinkje voor me gekocht. Dat lag ineens op bed met allemaal mooie Bali- bloemen eromheen en een romantisch muziekje toen ik binnen kwam in de hotelkamer! "Om je vandaag toch nog een beetje op te vrolijken" zei hij! Wat een lieverd he!

Nou doeiii!!! Tot snel meisjes!

12. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Lizz, heb jij nog geen testsdrang?! Duidelijk verhaal over je eisprong.. Ik duim voor jou ook echt.. En morgen alweer terug naar Nederland, wel beetje zin in om weer lekker naar huis te gaan of zou je liever nog een maand :)D) willen blijven?

13. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop het voor je Miszy.

14. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Ooh spannend Miszy...
    Morgen weer een testje?? :)
    hihi

Goede reis Lizz !!!!
    straks er weer volledig tegenaan (of is het zelfs niet meer nodig, stel je voor) zou het mooiste souvenir voor je zijn...
    En indd duidelijk verhaal van je eileider, ik hoop dat het voor jou in ieder geval geen 'mindere kansen' oplevert maar laat ons daar gewoon vanuit gaan!!

Dikke kus

15. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wauw miszy.
    Hoe lang duurde het bij je andere cyclussen voor de pregnyl er uit was?
    Hoop het zo voor je!!!!!

Lizz veilige reis. Wat lief van je man!
    Hopelijk goed nieuws als je thuis bent. En anders weer met goede moet op naar een nieuwe ronde.

Lala hopelijk over 7/8 maandag een prachtig babytje in je armen.

Katje wat k*t. Niet eerlijk waarom kan het nou niet gewoon goed gaan. Hopelijk snel een eitje.
    Ik zelf zou de volgende ronde wel meteen met 75 beginnen. Liever een keer een weggegooide ronde en weten waar je staat dan telkens een super lange cyclus. Dat lijkt me veel frustrerender steeds de hoop dat er iets groeit en dan weer teleurgesteld naar huis gaan.

Hier inmiddels over de helft. 21wkn nog 21 tegaan.
    Dl is bij 42 wkn uiteindelijk gehaald omdat ze niet kwam. Verwacht dat het nu weer lang zal duren.

16. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Stefanenlaura, wat gaat de tijd hard zeg. Alweer 21 weken.. Normaal is de Pregnyl er al wel uit, ja heleee lichte streepjes maar dit.. Vanochtend weer getest en hij is donkerder! Even showen :D

Bijgevoegde bestanden:

17. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Hoop het zo voor je.
    Leg de testen is onder elkaar en maakt dan nog een een foto:)

18. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Die ander is natuurlijk opgedroogd dus niet helemaal goed om mee te vergelijken

Bijgevoegde bestanden:

19. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    OMG Miszy....!!!! Dit geeft hoop zeg....!!!!!!! :D Please let it beeee !!!

20. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Oh en Lizz, ik denk niet dat ik al gereageerd had op je verhaal van je man. Wat een S U P E R lieverd zeg... Die van mij is niet zo creatief ingesteld haha, maar die verwent me de laatste tijd ook meer met een etentje, een aperitiefje etc. en is wel fijn.
    Meestal begin ik gelijk te janken haha

Deel Deze Pagina