Suprise Surpise, niks te zien... Dacht het wel. Niks ophogen en dan verschieten dat er niks gegroeid is Duuuh daar hoef ik niet voor gestudeerd te hebben... Wederom bloed laten trekken en nu wachten op telefoon voor verhogen en wanneer afspraak. Zijn het grondig beu. Cyclussen van 45 dagen, dubbel zoveel afspraken voor controles, dubbel zoveel centen voor controles, dubbel zo lang hormonen in mijn lijf krijgen.... Ik ga het volgende keer eens goed zeggen; ik wil hoger beginnen, 50 volledig, en elke 4 a 5 dagen verhogen, minstens. Arm zag nog blauw van vorige week (vinden mijn aders nooit), dus ben nu wel helemaal lekgeprikt. :x
Katje, weer niks aarghhhhh %*£{>|!!. Je moet het echt aangeven hoor, zo is het toch ook geen doen. Is er geen ander hormoon dat je kan spuiten waar je beter op reageert? Ik heb getest nog.. dit is m'n lijstje van zaterdag tm vandaag. Stefanenlaura heeft ze netjes onder elkaar gezet Ik durf niet heel blij te zijn, kan nog alle kanten op maar het begin is er.
OOoh Miszy !!! Wat geweldig !! Lopen echt super goed op !!!!! Een hele voorzichtige maar welgemeende DIKKE PROFICIAT !!!! Ik hoop dat Lizz en ik jullie snel volgen... Ja, ga het zeker aangeven, dit kan niet de bedoeling zijn dat het telkens zo lang gaat duren.
Katje dikke knuffel. Zo oneerlijk... Ik zou ook echt gaan aangeven dat je hoger wilt starten. Dan maar de kans op overstimulatie. Dan weet je wel waar je staat. Maar nu eerst maar eens zorgen dat er nu een ei gaat groeien. Op dag hoeveel zit je nu? Miszy mooie banner! Lizz weer veilig thuis?
Ja, inderdaad, dan heb ik misschien kans op overstimulatie maar dan weet ik inderdaad dat ze gelijk hebben en dan volgende cyclussen weet dat het telkens 45 dagen zal zijn... Ach, we zien wel. Nu cyclusdag 23 !!! :x
Jeetje Katja! Je bent echt een bikkel dat je het volhoudt. Persoonlijk zou ik ook eisen om hoger in te zetten de volgende keer, dit is toch ook 20x niks 😕 Miszy wat lopen ze mooi op. Hoop dat jouw droom nu ook echt werkelijkheid gaat worden. Er zit natuurlijk altijd een risico aan te vroeg testen, maar dit is hoopvol. Ik had met ruim 4 wkn nog eenz wak streepje (vond ik), dus ik duim voor je dat het gewoon echt raak is 😘
Thanks ladies... Snap het soms ook niet hoe we het allemaal volhouden. Tot ik weer jullie positieve berichtjes lees. Dan besef je dat het opeens wel eens jou beurt kan zijn volgende keer...Maar de schrik zit er ook gewoon ergens in dat het nooit zal lukken. Ups and downs, jullie kennen het ook als geen ander hé. Komaan Lizz, nu wij...!
Nou, miszy WoW!!! Dat ziet er echt top uit! Wat zou dat fijn zijn zeg voor je!!! Echt super! spannend zeg...!! Al ziet het er nu echt super uit voor je hoor moet ik zeggen! Katje voor jou echt balen man dit! Dat het steeds zolang duurt! Maar hou vol!! Wij gaan het ook ffe flikken! Als iedereen het kan hier, dan wij ook katje! Ik ben inmiddels weer veilig terug!! Terug op m'n bankje met m'n eigen bedje! Ook wel weer lekker hoor! Ik ga morgen of overmorgen maar even testen! Ben benieuwd!
Hey meiden.. Als eerst bedankt voor jullie lieve reacties Het doet me goed dat jullie zo enthousiast reageren ondanks dat het natuurlijk voor niemand hier makkelijk is.. Katje, alweer cyclusdag 23.. Tjeetje schiet zo niet op. Al heb je natuurlijk maar een kans nodig.. Heb je al een telefoontje gehad hoeveel je mag verhogen? Ben het eens met Lala, BIKKEL (hihi).. Lizz, fijn dat je weer veilig thuis bent en lekker in je eigen bedje.. Ik duim zooooo dat jij ook een mooie test heb!! Tzelfde geld natuurlijk voor Katje over pak 'm beet 20 dagen.. Ik heb zoveel steun aan jullie gehad en ik weet zeker dat mocht dit niet goed gaan ik ook echt steun ga vinden bij jullie. Ik kan en durf nog niet blij te zijn. Wat ik wel echt bizar vind is dat dit de eerste ronde is waarin ik er minder mee bezig was.. Ik dacht na de laatste keer met 3 follikels echt; dit is kansloos.. Zo bizar dat het dan ineens wel zo is... Ik vind jullie gewoon super lief !!
Miszy, ik meen het ook echt dat jullie het voor mij meer 'draaglijk' maken, en geen klein beetje.. Kijk soms zo uit naar jullie berichtjes.. Uiteraard kun je terug hier terecht mocht het mislopen maar laat ons er allen van uitgaan dat het helemaal goed zal lopen..!!!!!! Het moet gewoon, je hebt lang genoeg gewacht. Punt. Lizz, geniet van je eigen bedje !!! Veel succes voor de tests !!!!!! spannend ! Thanks allemaal voor de lieve berichtjes... Hier telefoon gehad op mijn voicemail; 75 ophogen want waardes stagneren, en pas zaterdag terug what the hell. Eerst MAG ik niet ophogen want ik zou gaan overstimuleren, laten ze me lekker 11 dagen aanrommelen met dosis die niks doet. Dan mag ik naar de dosis die vorige keer heeft gewerkt, en mag ik 6 dagen wachten!??? Grrr ik ga proberen vrijdag al een afspraak te krijgen en morgen mijn behandeld arts aan de lijn te krijgen voor meer info hoor. Ik geloof echt in hun kunde, maar dat mijn cyclus nu even lang of langer zelfs gaat worden slaagt echt alles voor mij.
Wat een ellende Katje! Hier op en top zenuwachtig voor morgen. Maar heb heel sterk het gevoel dat het weer is. Ik weet het niet meer. De stress kan ook niet goed zijn natuurlijk. Zucht. Nog een dagje werken, maar wil eigenlijk echt niet. Voel me nu ook ff heel slecht.
Ohhh lala lieverd, wat vreselijk he dit!ik snap zo wat voor gevoel je heb!!! Vreselijk! En... Denk aan jezelf! Ken je niet gaan werken, ga dan gewoon ook niet! Ik heb nu ook met mezelf afgesproken dat ik echt sneller aan mezelf ga denken. Met die buitenbaarmoederlijke, was ik ook gewoon nog aan het werk terwijl ik me zo vreselijk voelde en achteraf had het een haar gescheeld of ik had daar neer gevallen. Als ik nu weer zwanger blijk dan ga ik echt zoooo op mezelf letten. Lukt het niet om te werken, dan ga k niet! Alles voor m'n mezelf en m'n kindje! Dikke kus lala!! Ik denk aan je morgen!! Katje: Nouja, das idd heel gek! Goed dat je idd je arts weer gaat bellen!! Pff jeetje meis! Zet hm op he!!! Wie weet nu eindelijk wat goed nieuws dalijk met dat ophogen! Gelukkig vind je dit groepje zo fijn! Ik heb dat ook heel erg hoor! Ik heb al vanaf het begin het gevoel gehad alsof ik er alleen voor stond! Ik ben er dan ook goed achter gekomen wie je echte vrienden zijn en wie niet! Maar met dit groepje, je voelt je gewoon begrepen! Niet alleen meer! Heel fijn!!! En dat nu bijna iedereen zwanger is, is alleen maar mooi!!!! Dus iedereen die zwanger is: no hard feelings.... Just loveeeeee!!!!!! Xxxx
uhh oke, ik ben nog steeds niet ongesteld en... Zie ik nou een heel licht streepje? Hmm.... Lang niet zo donker als de jouwe hoor miszy! Met foto nauwelijks waarneembaar!!! Miszy anders zouden we op de dag af, gelijk lopen!!! Haha!!! Afwachten...
Heee Lizz, meen je niet?!!! Hoe een topweek zou dit zijn?! Nu Lala nog goed nieuws en jullie zijn gewoon allemaal (hopelijk) van de miserie verlost...!!! Nu ik nog
Oh en inderdaad LIzz en Lala, gewoon aan jezelf denken. Heb ik ook echt moeten leren en lukt me nog steeds niet zoals ik het zou willen, maar probeer toch ook echt te doen........
Lizz, mogen we je testje zien? Hier de dokter aan de lijn gehad, hij zei dat ze me ook niet om de twee dagen kunnen laten komen omdat dat voor mij ook geen doen is, maar dat ik vrijdag mag komen als ik dat wil ipv zaterdag, zondag zou te laat zijn. Hij zei ook dat het voor hen heel moeilijk is om mij hoog te laten starten omdat mijn waardes in het begin altijd heel goed lijken te stijgen... Volgende keer mag ik wel weer iets hoger beginnen dus... Worden weer lange, bange dagen. X
Fijn dat je iets eerder mag komen katje. Lala heeft veel succes morgen. Hoe laat mag je voor de echo? Lizz spannend toch weer hoop dat je streepje mag oplopen. En je morgen niet teleurgesteld wakker wordt. Ookal ben ik alweer 21 wkn onderweg. Ik blijf terug komen. Voelt heel fijn hier en je bent dan inderdaad niet meer alleen en wordt begrepen en gesteund. Al heb ik mijn traject alweer gehad. Bouwt toch samen een band op. Hoop zo dat jullie allemaal snel mogen volgen met een goede zwangerschap 😙. Dikke knuffel voor jullie meiden.
Nou, dit is de foto!! Ik reken nog nergens op hoor! Eerst maar even afwachten en als hij donkerder word zo snel mogelijk weer naar het ziekenhuis. Bij een buitenbaarmoederlijke heb je namelijk grotere kans dat het weer gebeurd dus ziekenhuis had me verteld: wanneer je weer zwanger blijkt, maak dan zo snel mogelijk een sfspraak!! Pfff help!!!!
Katje: fijn dat je toch een dagje eerder kan komen! Hoop echt dat er wat te zien is vrijdag!! Ik duim duim duim voor jou!! Lala succes morgen Meis!!! We denken aan je hoor!! Stefanenlaura: fijn zeg dat het zo goed gaat met jou!!! Weet je nou al wat het wordt? Jongen of meisje? Of heb ik dat gemist?