Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Lala, veel succes morgen!! Ik zal aan je denken..!!

Katje, super dat je volgende x al vanaf het begin mag ophopen! Al scheelt het maar enkele dagen, is toch mooi meegenomen!! Ik duim voor je hoor

Lizz, ik zie echt wel een streepje hoor!! Kan je niet een kv2v5 doen? Ik vind die veel duidelijker

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Katje we weten wat het wordt maar blijft nog even geheim ivm meelezers op het forum :)

Lizz ik zie wel een streepje maar ik zou inderdaad ook 2v5 van kruidvat pakken. Hier ook goede ervaringen mee. Ik vind het streepje erg smal of is deze in het echt wel breed maar dan ligt?

3. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja,ik weet ook niet wat ik ervan moet denken joh! Ik wacht het wel gewoon af en anders even die kruidvat dingen kopen. Ik verwacht gewoon niks... we zien het wel! 😀

4. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Spannend Lizz, ga je vanmorgen weer testen?
    ik hoop het zo voor je !

Straks ben ik hier nog de enige niet zwangere van ons groepje ;):) Zou me anders wel véél hoop geven !

StefanenLaura; ik had er ook al eens achter gevraagd het geslacht, maar dit keer was het Lizz :D Snap ik. ik heb soms zo'n schrik dat er nog mensen zonder ik het weet liggen te surfen en twijfel of ik soms m'n naam niet nog zou veranderen hier :cool: Beetje incognito. Anderzijds; Fuck it

Lala, IK D U I M ZOOO H A R D Voor JE !

5. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Goed nieuws (voor nu dan). Het schopt en zwaait al. Super aandoenlijk 💕 Hopelijk blijft het hartje dit keer lekker kloppen.

6. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Jeeeeej !! Wat een goed nieuws !

7. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh ja, ik snap het helemaal stefanenlaura! Leuk zeg! Ik ben benieuwd!! Hihi!!

Lala weet jij al iets? We duimen allemaal voor je!!

Katje: ja, ik heb weer getest! Ik heb nog heel veel testjes hier liggen dus heb nu 2 verschillende gebruikt en haal anders later nog wel de Kruidvatjes. Hier Mn fotootje:

Zou het dan echt zo zijn? 3de keer in een jaar zwanger!! Tja.. zegt niks bij mij! Kan nog een hoop gebeuren! Pfff

Bijgevoegde bestanden:

8. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooooo wat goeddddd lala!!!! Super fijn voor je!!! Geweldig meid!!!

9. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ziet er goed uit Lizz. Zoals ik al eerder zei heb ik ook nooit echt een hele duidelijke dikke streep gehad. Maar streep is streep. Nu hopen dat het voor jou en Miszy ook blijft plakken.

10. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Lizz jeeeeetje wat spannend !! Ben je nu ook 14dpo? Kan je geen Clearblue of kruidvat doen.. Haha zijn veel duidelijker !! Mijn testjes zijn netjes opgelopen, begin het wel te geloven nu!

11. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Lala super fijn. Geniet even van het moment. Wanneer mag je weer terug komen.

Miszy fijn dat hij goed oploopt!! Heb je zkh al gebeld?

Lizz wat spannend. Ik hoop het zo voor je. Zijn dit 2 nieuwe testen of 1 van gisteren?. Wanneer is je nod?

Katje ik hoop zo dat je lichaam eindelijk een eitje gaat brengen en dat iets sneller gaat doen zodat jij ook meer kansen hebt. 😚

12. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Waaauw Lizz wat goed ! Zijn toch mooie testen hoor !! Ik weet dat het heel dubbel kan klinken maar wat vruchtbaar ben jij zeg ! Hopelijk is het nu echt 3e en goeie keer. Het is je zooooo gegund en je hebt het echt meer dan verdiend na alle miserie. Duimen omhoog !!
    Wanneer ga je bellen voor een afspraak te maken?

Lala, ook mega happy voor je !!! Ook jij hebt je portie al gehad dus komaan, dat dit een lichtpunt mag zijn en dat je er nu eindelijk van kunt gaan genieten !!! Want ook jij verdient dat !!

Miszy, ook zo ongelooflijk, geloof jij het al?! :D

Thanks stefanenlaura en jullie allemaal. Ik heb een gezellige avond, maar heb het toch weer moeilijk gehad. Ik ben het zo beu om achterop te hinkelen. eerste clomid ronde goed, tweede niks, derde niks, dan die lange pauze, vierde clomid ronde goed, vijfde niks, 6e ronde mega lange cycus gonal, 7e ronde mega lange cyclus en op dag 25 nog geen ei te bespeuren. Waarom kan het eens geen twee keer achter elkaar gewoon goed gaat, zoals het moet.
    Pff en wil helemaal niet de zielige toer op, soms denk ik och, er zijn dames nog erger aan toe jij moet niet zeuren. Maar ja, ach, duimen omhoog voor vrijdagochtend!

13. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Er zijn altijd ergere situaties, maar dat maakt die van ons niet minder normaal of dragelijker. Soms moet je gewoon sip zijn om alles en er aan toegeven.

Ik mag volgende week alweer naar de verloskundige. Ze vroeg wat ik zelf wilde en snapte dat ik 2 weken wachten misschien wat lang zou vinden. Dus yes, woensdag mag ik weer kijken naar ons hopelijk nog steeds live and kickin' baby'tje. Nu al zin in! Het liefst zou ik er de hele dag naar willen kijken.

14. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Katje, ik begrijp echt wel dat je je zo voelt ondanks dat sommige meiden nog langer bezig zijn. We willen allemaal toch zo snel mogelijk een kindje is onze armen, dus ik zou dat gevoel gewoon toelaten als je dat voelt !! De laatste paar rondes had ik ook elke keer wel weer een zenuwinzinking (zo heet dat toch? :p) als het niet was gelukt en de keren daarvoor dat de Clomid telkens niet aansloeg werd ik ook gek van. Dus ik snap hoe je je voelt!! En je hebt maar 1 goede ronde nodig, kan zomaar deze zijn ..

Lala, wat fijn dat je volgende week weer mag gaan kijken bij je beebie! Heb je ook niet zo'n lange periode die je moet overbruggen he, lekker snel weer n echo!!

Lizz, nog nieuws?! Nog getest?!?!

Ik heb vandaag gynaecoloog gebeld en ik mag de 21e voor een echo komen. Ze wilde eerst bij 7 weken maar ik had eigenlijk al in m'n hoofd dat ik hem met 6 weken wilde.. Dus toen zei ze, nou we kijken, anders de maandag? En toen zei ik; kan die vrijdag echt niet? Zei ze, nouja oké doen we die vrijdag wel.. Hihi ik ben een doordrammer haha.. Wil het dat weekend gaan vertellen aan m'n ouders en zus en broer die komen dan ook langs. Zou wel mooi zijn als ik dan goed nieuws heb van de echo :) Ben dan 6 weken + 2 dagen.. Zou er in ieder geval IETS te zien moeten zijn toch?

15. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Zou wel moeten ja. Volgens mij gaat het hartje vanaf 5,5 week kloppen dacht ik.

16. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd katje! Het is helemaal niet raar dat je, je soms zo rot voelt! Het is ook een zware periode en dan is je soms helemaal laten gaan emotioneel helemaal niet zo slecht!! Lucht op!! Zolang je er maar niet in blijft hangen en op gegeven moment denkt: "oké, kom op!!! We gaan er weer voor!" En dat doe jij!!! Dus ga zo door! En wat miszy zegt: het kan zijn dat je nog maar 1 ronde nodig heb!! Zet hm op meid! You can do iT!!

Miszy en lala leukkkkk die echo's weer!! Spannend hè meiden!!

Ik heb weer getest. Zie foto!Ik heb nu wel een clear blue en kruitvat testjes gekocht, die ga ik morgen nog even doen maar ze lopen gewoon heel netjes op. Ik zit inderdaad nu op 15 dpo! Precies zelfde als jij miszy! Hihi we lopen exact tegelijk! Ik heb ziekenhuis gebeld en mag aanstaande maandag al naar het ziekenhuis voor een super super vroege echo! Alleen om te kijken of het dus op de goeie plek zit met eventueel bloed prikken erbij om te kijken of Mn waardes normaal zijn. (Bij een buitenbaarmoederlijke is dat anders namelijk) Het kan ook zijn dat ze maandag nog niks kunnen zien maar ze gaan me wat meer in de gaten houden dus!! Gossie! Wat spannend! Pfff! Stap voor stap: eerst kijken of het op de goeie plek zit en dan spannend of het hartje blijft kloppen.

Fingers crossed! En dat geld voor alle meisjes hier! Xxx

Bijgevoegde bestanden:

17. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Wow Lizz hoe is het mogelijk.. Ik ga zoooo hard voor je duimen!!! We lopen idd precies gelijk, ook best bijzonder :)

18. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wauw Lizz!!!!! Geweldig. Ik hoop zo voor je dat dit keer alles goed mag gaan.

Miszy fijn dat het al snel mag komen. Het kan zijn dat je nog wat te vroeg bent maar kan ook zijn dat ze wel al hartje zien kloppen.

Lala fijn dat jer al zo snel mag komen.

Katje je mag je soms ook gewoon k*t voelen. Je hebt in ruim een jaar tijd maar 3 echte kansen gehad. Dat is geestelijk heel zwaar. Iedereen reageert er anders op deze oneerlijke strijd maar je voelt je zoals jij je voelt. Je moet dat niet blijven opkroppen. Soms moet dat er gewoon uit. Hoop zo dat je snel mag volgen.

Hier is het maagzuur weer begonnen. Had gehoopt dat dat nog ruim 10 weken weg zou blijven.

19. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Katje succes vandaag! Hoop zo voor je dat er iets groeit.

20. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hey,
    Thanks.
    Het mocht niet baten... Echt weer een grote klap...
    Niets gegroeid, allemaal veel te veel kleintjes...
    Bloed genomen voor de zekerheid mochten de waarden stijgen mag ik doorgaan, maar kans is héél klein.
    Indien ik moet stoppen moet ik over 1 week terugkomen (soms krijgen de eierstokken hun weerslag van het stoppen met hormonen), maar ook kleine kans zei hij. Dan beginnen met duphaston en opnieuw proberen.
    Gaan dan clomid 150mg in combi met Gonal F proberen.
    Jongens, wat een k l o t e z o o i ...

Enige positieve was dat hij zei dat hij weet dat het héél moeilijk is, en ik héél moeilijk te stimuleren ben, maar dat hij bij mij geen reden ziet waarom het niet zou gaan lukken en ik echt wel zwanger zal worden, maar ik het gewoon tijd moet geven en tijd loslaten.
    Kan ik natuurlijk niet, maar goed was toch nog even fijn om te horen...
    IVF zei hij zo lang mogelijk uit te stellen en eerst dit nog een kans te geven, gezien je maar 6 pogingen terugbetaald hebt van IVF (is dat in NL ook zo?).

Pfffff ik trek het even niet meer...

Xxx

PS: Neemt niet weg dames dat ik echt suuuuuperblij ben voor jullie. Het geef me hoop dat ik nog de enige ben in dit groepje. Wel triestig natuurlijk hehe maar echt heel hoopgevend. Ik was het minst lang bezig denk ik, dus ik ben de volgende zeker?

Deel Deze Pagina