Hartstikke goed joh lala!!! Super!!!! Idd gaan genieten!! En lekker genieten van je weekje vakantie!!! 12-05-2017!! Mooie datum joh!!! Fijn dat het wat beter met je gaat katje!! Dikke kusss!!! Xxxx
Hele tijd niet gelezen en nu ik hier weer kom lees hier allemaal mooie dingen! Zoveel meiden zwanger, gefeliciteerd allemaal!! Katje: Jammer dat het zo moeizaam gaat. Lijkt me erg lastig als het zo moeilijk aanslaat. Maar je zult zien, dat ze iets vinden wat voor jou werkt en dan zul je snel zwanger worden! Ik duim voor je!!! Hou moed en vertrouwen meid!!
Lizz, hoe gaat ie nu met jou? Ik heb volgende week vrijdag de echo.. Ben wel echt nerveus en moet eerlijk zeggen dat ik er niet altijd een heel goed gevoel bij heb.. Dus nog even dagen aftellen..
Heee meisjes: Miszy: Ja, het gaat goed! Eigenlijk echt angstig op het moment! Ik durf ook echt nog geen banner hier op de pagina te zetten! Gewoon echt dood eng! Spannend hè die echo!!Ik heb de 25ste een echo!Een paar daagjes na de jouwe dus!! Dan moeten we meteen het hartje te zien krijgen hè! Ohhhhh wat rete, rete spannend! Magoed: ik hou mezelf maar voor: "de meeste zwangerschappen gaan goed dus nu die van mij ook!!!! 😤 En natuurlijk ook die van jou miszy!!! Katje: hoe is het nu bij jou? Gaat het een beetje met je? Wanneer en wat gaan ze nu precies doen? En heb je weer een beetje de kracht gevonden om er weer tegenaan te gaan? Lala: echt zo super voor je die goeie echo's!! Geweldig! Hele fijne vakantie!!! Lekker genieten!! En van je vakantie genieten en van je groeiende buikje!! Dikke kusssss!!!
@lizz Ik heb ook pas vanaf 8 wkn en 5 dgn een banner geplaatst. Maar idd de meeste gaan goed! Stay positive.
Hey Meisjes wat spannend...!! Ik hoop op allemaal TOP echo's !!!!!! Wel heel leuk dat jullie zo gelijk lopen. Goh, hier gaat het. Niet super, maar het gaat. Gisteren weer een vriendinnetje zwanger. Gun het haar zo, maar haar eerste kleintje is nog net geen jaar, en ze is zoals bij de eerste weer na 1 à 2 rondes proberen zwanger. Helemaal hoe zij het gepland had, ze wilde dit jaar nog zwanger zijn, en pats, klusje geklaard. Pikt wel. Ik krijg zelfs nog geen eitje geklaard. En dat maakt me best droevig weeral, ondanks ik het ff verteerd had.
Ja, dat kan soms zo zuur zijn 😞 Het frustreert mij nog steeds en ik ben zelf nu ook zwanger. Maar het is soms zo oneerlijk verdeeld.
Katje, weet ook niet zo goed meer wat ik kan zeggen, alles is al gezegd. Je staat in je recht dat je er verdrietig over bent.. Ik hoop (weet) gewoon dat het voor jou ook eraan zit te komen en dan kan je al deze ellende gewoon "vergeten'..
Bedankt liefjes. Hier gisteren controle gehad dat er een week na het spuiten zeker niet nog wat in gang geschoten was. Kans is klein maar doen ze wel altijd blijkbaar gezien je lichaam alsnog kan gaan reageren doordat het toedienen van hormonen plots gestopt kan zijn. Nu tweede dag duphaston. Ik schat dan vrijdag/zaterdag menstruatie te krijgen en dan starten we met clomid in combinatie met gonal f (als er geen cysten zijn natuurlijk bij de uitgangsecho). Nog wel goed gesprek gehad. Als dit werkt blijven we zo nog even doorgaan. Werkt dit ook niet is het ofwel IVF, ofwel overiele drilling ofzo iets. Maar de ene arts is daar niet zo positief over en de andere wel, dus dat valt nog af te wachten. Laat ons hopen dat we hier gewoon niet aan moeten denken en dat de clomid met gonal mijn ultieme stimulatoren zijn Heb op beide wel al goed gereageerd dus fingers crossed. Ik houd jullie op de hoogte. Lieve meiden, veel succes bij de echo's. Ik hoop dat jullie goed kunnen genieten en dat alles prima mag verlopen Kus x
Hee katje! Fijn dat ze nu weer wat anders gaan proberen! Ik hoop dat je hier wel goed op gaat reageren. Hou toch in je hoofd dat er dus nog heel veel methodes zijn. Ik heb zelfs een kennis en die was echt dol blij met IVF! Ook al klinkt dat als een enorme stap, zij was ontzettend blij dat ze eindelijk daarmee begonnen en het was dan ook meteen raak. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zover niet hoeft te gaan maar dat je weet dat het misschien een hele grote stap is maar misschien wel een uitkomst voor jou is maarrrrrr begin bij het begin: eerst clomid en spuitjes! Wie weet is dit wel de methode voor jou! Zet hem op Meis!!! Ik ga voor je duimen!
Hey Ladies. Hier enorm moeilijke dagen gehad. Ben na 1,5 week geleden toen het slechte nieuws niet gestopt met wenen lijkt me. elke dag wel 1 of meerdere tranen. Gisteren als kers op de taart hele moeilijke gesprekken gehad met mijn ventje, die vond dat we met niets anders bezig meer waren en vond dat we onze relatie op de 2e plaats gezet hadden en vroeg zich af of een pauze niet beter zou zijn voor ons. Ik wist even helemaal niet waar ik het had !! Boos en verdrietig tegelijk. Had gisteren ook gesprek voor de eerste maal met psycholoog, was alvast heel aangenaam, en 's avonds hebben wij verder gepraat. Na heel open te zijn en elkaar 's nachts nog eens lekker te knuffelen en tijd te maken hebben we beslist om door te gaan en niet te pauzeren. Oef. Jongens, wat een rollercoaster. Ik moet echt rust vinden. Heb deze week bijna niets gepland dus gaat me even deugddoen om dat rustig aan de clomid te beginnen en weer helemaal gek worden Maar goed, ik heb wel zin om aan een nieuwe ronde te beginnen! En mijn vriend stiekem ook wel, zolang ik wat meer aandacht aan ons besteedt en niet enkel en alleen aan het zwanger worden. Ook mijn psycholoog gaat me hier bij helpen, om wat meer afleiding te vinden in andere dingen, en zodat ook op zijn schouders wat minder zal vallen als ik me (terecht) slecht voel. Kussss PS: HOE GAAT HET MET JULLIE? Miszy wanneer is jou eerste echo gepland? En lizz die van jou weeral? Spannend meisjes, moet goedgaan ik duim voor jullie.
Hee katje! Zo vervelend dat je zo verdrietig bent geweest! En dan ook nog zulke moeilijke gesprekken met je vent! Nu is dat praten met elkaar altijd wel heel goed en gelukkig is er ook uitgekomen dat jullie nog door gaan met alles!Blijf met elkaar praten en doe leuke dingen met elkaar! Zorg dat jullie nog quality time hebben samen!Voor hem ist ook lastig om jou zo verdrietig te zien en daarom ook zwaar voor hem! Fijn dat je er wel wat aan heb gehad met dat gesprek bij de psycholoog!Ga zo door Meis!! Het gaat jou ook lukken!! @hier: gaat goed! Ik heb aankomende dinsdag de 2de echo! Dan zou het hartje zichtbaar moeten zijn! Iedere dag denk ik: yess!!! Weer een goeie dag voorbij, het zit er nog!! En zo bekijken we het per dag! 👍 Nou miszy! Kop op!! You can do iT!!! 💋💋💋
Hey Lizz Ja ook gisteren echt héél fijne avond gehad. Zo gek hoe je kunt switchen naar minder positieve gesprekken alsof je moet gaan pauzeren etc, tot nu twee heerlijke avonden samen. Praten is indd heel belangrijk merk ik nu nog maar eens des te meer. HIj staat ook open om mee te gaan volgende keer. Maar zoals we het gisteren hadden leek het eigenlijk nog beter te gaan dan ervoor, en is het percies zelfs niet nodig. Maar goed, niet gaan zweven en ik denk dat zo'n gesprekje ons beide zal opluchten. Al is het maar om te horen dat we goed bezig zouden zijn ofzo Wauw indd moet zo'n fijn gevoel zijn. ook retespannend natuurlijk maar je bekijkt het inderdaad zoals het moet, elke dag extra is positief, hopen dat het nu zo blijft maar het moet gewoon. 3e keer goede keer, punt. Succes !!! En doe jij maar rustig aan hé.
Hoi Meisies, Hoe is het hier? X Hier lekker aan het genieten dat het weekend is... Ben er terug bovenop. hopelijk houden we het zo. Hier is cyclusdag 1 weer aangebroken dus kunnen weer van start gaan !
Katje: Wat goed dat je ventje en jij weer zo goed op weg zijn!! Fijn ook dat hij ervoor open staat om eventueel met je mee te gaan op gesprek!Misschien wel heel fijn! Gevoelens worden daar zo uitgebreid besproken, is misschien fijn om te horen wat er in jou hoofd omgaat en andersom ook. Fijn dat je weer beeeje back on track bent!!! Ga zo door meid!! Spannend je eerste cyclusdag weer!!! Wie weet wat voor mooie kans je nu gaat krijgen! Het hoeft er maar 1 te zijn! Successsss!!! Ben benieuwd!! Dikke kusss!
Katje fijn dat je weer kunt beginnen met een nieuwe ronde. Fijn dat jij en je vriend gepraat hebben. En samen toch besloten hebben om door te gaan. Hopelijk krijg je niet teveel klachten van alle hormonen. Miszy en?? Hoe was je echo?? Hoe gaat het met de kwaaltjes? Hier een hele drukke week gehad. Vannacht is dochter bij haar nichtje wezen logeren. Ff rust en bij tanken voor mama. Verder alweer 24 weken en vliegt de tijd.
Hoi dames! Ben een tijdje afwezig geweest door drukte op het werk, ziek zijn in de eerste weken, klussen en ook nog 2 weken vakantie tussendoor. Nu als het goed is weer wat meer tijd om mee te lezen en te schrijven. Heb in ieder geval alles even terug gelezen. @ Lala: Gefeliciteerd! Wat leuk, ook eindelijk (weer) zwanger @ Miszy: jij ook zwanger! Gefeliciteerd. Hopelijk blijft die kleine goed zitten! @ Lizz: En jij ook al zwanger! Wat fantastisch dat er in de tijd dat ik even geen tijd had zoveel goed nieuws is gekomen! Gefeliciteerd! Ik hoop echt dat jullie hele mooie plakkers hebben @ Katje: Wat een gedoe allemaal daar bij jou in het ziekenhuis... klinkt allemaal niet mega begripvol van de artsen. Ik zou ook het risico op overstimulatie lopen, want dan weet je in ieder geval hoe je lichaam reageert als je snel ophoogt. Hoop echt dat ze snel iets vinden waar je blijvend goed op gaat reageren. Ik blijf in ieder geval enorm hard voor je duimen!! Ik bewonder je... ik was in een ander topic ook de enige die overbleef, maar ben daar uiteindelijk gestopt met schrijven totdat ik ook zwanger was. Ik trok het echt niet, al die zwangeren en dan dat het bij ons maar niet lukte. Wel goed dat je gaat praten met iemand die je ook professioneel goed advies kan geven hoe je om kan gaan met alle tegenslagen, iemand die echt naar je luistert en je kan helpen. Het is ook nogal wat allemaal. Goed dat je ook blijft praten met je ventje! @ hier: Dus echt belachelijk druk gehad, maar hopelijk komt er vanaf deze week weer meer rust. Verder gaat het goed. Ik voel me echt fantastisch nu ik zwanger ben, zo ongelooflijk gelukkig... zo vreemd, maar oh zo fijn. Ik heb wel kwaaltjes en vooral mijn hartritmestoornis speelt op en daarvoor moet ik ook in het ziekenhuis bij de gynaecoloog blijven voor de zekerheid. Maar op zich moet dat gewoon goed komen Met 20 weken in ieder geval wel een uitgebreide echo vanwege mijn hartritmestoornis. De kleine doet het verder goed en ik begin hem/haar al te voelen af en toe. Echt bijzonder!
Hee Meiden Duna wat fijn om weer iets van je te horen, ik heb nog héél vaak aan jou gedacht ! Super fijn dat je je zo fantastisch voelt ! Zie maar dat je niet teveel hooi op je vork neemt hé. Weten jullie het geslacht al? Geniet ervan hé ! En ja, ik ben nog de enige maar dat geeft me ook wel een soort van hoop. Ik ben dan sowieso de volgende Pfoeh let's hope... En eigenlijk van al jullie zwangere meiden denk ik dat wij het minst lang bezig waren, juli 2015... Dus fingers crossed dat wij nu eindelijk mogen volgen op de roos/blauwe wolk!! Miszy ook erg benieuwd zeg !! Ik hoop maar dat alles prima was. Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ben er toch wel weer bovenop. Voel me tot nu toe redelijk rustig. Zin, maar ook wel wat afwachtend, om nu weer te starten. Wil me ditmaal toch wel wat behoeden op 'of' ik wel goede ronde ga hebben. Maar mijn gevoel is wel positief. Hier pas over een weekje controle op cyclusdag 12. Neem nu clomid 150mg en dan na vijfde dag stap ik over op gonal f 37,50. Fingers crossed.
Hoi meisjes !! Katje, wat goed dat je er weer bovenop bent! Super logisch dat je even tijd nodig had om weer op te krabbelen, maar je bent er weer!! Mijn duimen draaien echt voor je dat je controle gewoon goed is en er een mooi eitje groeit! Fijn dat het met de andere meiden ook goed gaat!! Ik heb een mooi kloppend hartje gezien afgelopen vrijdag en mag over 2 weken weer spieken bij de verloskundige!