Dank je ! Alles goed verlopen vanmorgen. Via de buik op de echo twee mooie eitjes gezien dus eisprong was ten tijde van de inseminatie nog niet gebeurd maar net erna lijkt me perfect op schema! Het derde eitje zal zijn gekrompen want we zagen 1 heel groot en 1 iets kleiner maar ook mooi groot hopelijk is die ook mee gesprongen maar ik vermoed het wel als die vrijdag 14mm was zou die vandaag makkelijk 17 a 18mm kunnen zijn... En nu de wacht weken in... Zucht. Vind het zo spannend... Enerzijds heel goed gevoel en anderzijds denk ik weer dat het nooit zal lukken. Proberen dit keer zo weinig mogelijk stress op mijn nek te halen. Xxx
Super fijn!! Hopelijk 's 3x scheepsrecht ook bij jouw van kracht. Was hier wel 3e keer iui raak. Hoop het zo voor je. Succes met de vreselijke wachtweken.
Nou katje!!! Super joh!! Alles goed verlopen dus!! Nu op naar de 2 lange wachtweekjes! Spannend hoor!! Succes en wie weet... ist zover!! Nou, mijn echo was toppppieee!!!! Hartje klopte nog steeds en het tempo was ook goed!Ook de grootte van het kindje was perfect op schema aldus de arts!!!! Jippieeeeee!!!! Ik werd in het ziekenhuis gefeliciteerd met Mn zwangerschap door de doktoren!! Wauw!! Echt fijn!!! We hebben een gat in de lucht gesprongen!! Nu maar snel op naar de 12 weekjes!!
Goed nieuws @Katje en @Lizz. Ik hoop zo dat we lekker op deze positieve golf mogen blijven zitten met z'n allen. Stomme vraag misschien, maar mag je na de IUI ook gewoon zelf nog even klussen? Om het zeg maar zeker te weten. Anders voelt het naar mijn idee echt als één kans.
Hey Lala Ja dat mag, maar zou in weze niets uitmaken omdat de iui zo perfect getimed is (zou toch moeten...) owv de pregnyl. Hebben het daarstraks ook nog even gevraagd. Maar wij maken het na de iui altijd nog even gezellig thuis enkele uren nadien
En Lizz, super nieuws he Fijn als de artsen zo meeleven hé. Soms lijken ze zo ongevoelig, en andere keren wensen ze je heel veel succes toe en verschiet ik.
Lizz super fijn!!! Wanneer mag je nu weer terug voor een echo? Hopelijk zijn die 12 weken zo voorbij. Wij hebben na de iui geen sex gehad. Ook van te voren hebben we 3 of 4 dagen niets gedaan. Ze brengen ze hoog in de baarmoeder in. Ze zijn dus echt al een heel eind. Maar de wachtbank voelt heel anders. Omdat je geen gemeenschap hebt gehad lijkt je eisprong nog niet geweest te zijn. Lala wanneer heb jij weer echo? Ik hoop zo dat miszy en lizz de eerste 12 goed doorkomen en katje dat het bij jou gewoon raak is.
Ah, duidelijk! Haha, ik zou zelf ook nog even klussen. Ondanks dat het niet zou hoeven. Ik mag woensdag weer bij de VK. Maar daarna denk ik pas weer 4 wkn later ofzo. Geen idee eigenlijk. De 20 wkn staat in ieder geval op 20 december. Makkelijk te onthouden. @stefanenlaura Bij jou zullen de echo's zich nu meer richten op de ligging van het kindje en de placenta enzo, toch?
Ik krijg rond de 30 wkn een groeiecho en rond 35 wkn een liggings echo. rond de 34 nog een echo in nijmegen voor het hart. Nacontrole van de guo. Vanaf 36 wkn weer terug naar de gyn en weet niet of ik dan steeds een echo krijg. Lijkt me niet. Er zijn ook vk die na de 20 wkn echo geen echo's meer doen. Dus dan zie je het pas weer bij geboorte. Hier gelukkig nog wel.
Nog genoeg echo's dan. Ik heb geen idee hoeveel ik er nog ga krijgen, maar zou iedere dag wel even willen kijken. Maar na 36wkn hoef je ook niet lang meer, denk dat ze alleen nog hart en ligging controleren dan en daar hebben ze in principe geen echo voor nodig. Spannend, het laatste trimester is begonnen! Ik heb zelf wel het idee dat het nu sneller gaat dan het eerste trimester. Gelukkig maar.
Grrrrrrr ging mezelf niet gek maken met googles etc. Heb weer heel sterk het gevoel dat het niet raak is... Wat zou er ditmaal anders kunnen zijn....?? Niks. En wil wel positief proberen blijven, maar daar wil ik me dan eerder voor beschermen ofzo... Pfffffff ... Toch dik mijn twijfels of IUI voor ons zal doen wat we willen. Sorry voor het negatief ego berichtje...
Hoe is het hier dames. Katje veel last van de pregnyl gehad? Nog een weekje wachten. En wat lala zegt geef niet meteen op. En met de rest?
Het wordt een beetje stil hier, he! Ik hoop over 2,5 week het geslacht te weten. Verder ben ik me aan het verdiepen in de baby uitzet. Jeetje, het duizelt nu al. Vooral de kinderwagen vind ik lastig. En wel/niet babykamer met alles gericht op baby ... of een gewone kast en dressoir als commode. Lastig, maar niet echt de problematiek die we hier gewend zijn 😉 Hoe gaat het met Lizz en Miszy? Spannende weken nog of valt jet wel mee?
Ja dat zijn lastige keuzes. Wij hebben een volledige babykamer set. Deze hebben we 4 jaar geleden via mp gekocht en ziet er nog mooi uit. De kinderwagen hebben we een joolz geo. Eerst hadden we de joolz Day via mp maar deze had helaas na een jaar veel geleden. Dus hebben toen de geo nieuw gekocht. Maar je moet echt gaan kijken wat je fijn vind lopen en wat in de auto past en wat je er aan uit wil geven. Verder goed kijken wat je wilt gaan gebruiken. Al is dat erg lastig bij een eerste. Ik heb bv geen kleding in maatje 50 en luiers 1 heb ik nu 3 pakken(+-60luiers) maar dat is om dat schoonmoeder 1 pak had gekocht. Er zitten er 2 in de dozen. 1 bij kruidvat en 1 bij prenatal volgens mij. En goed kijken welk seizoen je bevalt want de kleren van nu kunnen in de zomer te warm zijn. Dus kijk goed naar de maten en koop niet te veel. Wil je een wiegje of co-sleeper of meteen in ledikant. Wij hebven onze wieg verkocht en nemen nu een co-sleeper. Een ledikant wat we omtoveren tot co-sleeper. Wil je zelf iets maken of iemand iets laten maken? Vergeet je dozen niet aan te vragen. ik zal een ff kijken welke uitzetlijst ik aardig vond kloppen.
Katje, hoe issie met jou? Alweer een week vd wachtweken voorbij, hou je het n beetje vol? Al testdrang? Met mij gaat alles goed, nog steeds geen zwanger gevoel en tijd gaat ook ontzettend snel.. Dinsdag 22nov weer een echo
Hoi Neen, geen kwaaltjes Miszy?? Wow stefanenlaura dat zijn al veel tips voor als het ooit zover is Zullen de andere dames blij mee zijn ! En Lala bijna het geslacht?!! Moet super spannend zijn...... Ik persoonlijk zou ook meer gaan voor het 'algemene' qua meubilair, dus grote kast (kun je nog lekker veel rommel kwijt) en bv mooie glazen bureau met daarop verschoningskussen. Kun je er later nog veel mee en kun je ook vanalles nog opzetten. Maar is kwestie van smaak en 'goesting' zoals we in BE zeggen Hier zaterdag nog pregnylletje bij gespoten. Weer goed geknoeid maar 't is gelukt. Daardoor voel ik hier of daar wat, maar pfff meiden wat ben ik bang voor een zoveelste teleurstelling... Vraag me soms echt af wat we 'misgedaan' hebben ofzo. Ik weet dat je zo niet mag denken, en dat andere mensen ook andere problemen hebben, maar toch. Knuffel !
Oh en miszy, neen niet echt testdrang door de pregnyl dat ik heb bij gezet. Zou me misschien onnodig blij gevoel geven en val ik straks nog dieper... We zullen het zien tot wanneer ik het volhoud...
@Katja: zo herkenbaar hoor, dat gevoel alsof je iets hebt gedaan waardoor je dit allemaal moet doorstaan. Maar kop op, je weet dat het de natuur is en niet iets dat jullie hebben gedaan of slechte karma. Dikke knuffel! @stefanenlaura: Thanks voor de tips. Heb al 1 doos besteld. Wacht nog even of ik de rest ook wil. Is toch vooral reclame, denk ik dan. Toch besloten gewoon meubilair te kopen, wel een ledikant natuurlijk. Verder neig ik ook naar een Joolz combiwagen, maar moet in de winkel maar eens gaan kijken naar de verschillende modellen. Ik heb ondertussen een beetje een lijstje gemaakt, kan ik ook alvast wat dingen voor Kerst vragen. Of als ik ga shoppen met vriendinnen ofzo. Mijn man boeit die kleding en accessoires dingen toch niet zo 😂 Heb wel al een stijltje op het oog. Ben gewoon blij dat ik nu in dot stadium zit en dit allemaal mag meemaken. Ik gun het jou ook @Katja. Blijf hoop houden, op een dag ... dan is het het allemaal waard.