ja op maandag was het eitje gesprongen je zag het aan t n beetje ribbelige zakje wat er eerst omheen zat zoals mijn gyn zei, mijn gyn gaf aan dat de 25e mijn nod is, heb de dag van eisprong niet meegeteld de dag erna als 1 dus zit nu op 9dpo. Maar mijn gyn gaf ook aan eigenlijk maandag pas te testen. Maar ik wil gewoon zeker weten of ik de wijn moet laten staan, nu kan t natuurlijk nog zo zijn dat ik bijv maandag pas positief zou kunnen testen maar dan nog de dagen gaan dan wel sneller omdat je iedere dag iets heb om naar uit te kijken, het klinkt allemaal raar haha maar hier heb ik niet zoveel geduld voor haha.. Mijn vriend is net thuis gekomen met een auto vol baby spullen die hij van zijn baas gekregen heeft die van zijn kinderen zijn geweest, 2 camping bedjes, badje, flesjes speeltjes wil stoeltjes, boxkleed auto stoeljes en 2 matrassen.. Maar meestal als alles zo goed gaat is het vaak te mooi om waar te zijn..
Nou je zag het bij de andere dames in dit topic, allemaal zwanger in één keer dus het kan zeker wel! Laat je het ons weten wat de uitslag is mocht je toch beslissen een testje te doen? En ach, wat is die 2,50 nou... Hahah!
Ik heb mijn zwangerschapstesten gekocht via sensitest.nl daar zijn de vroeg tester 12st voor 20,99 dus uiteindelijk 1,75 per stuk
Hallo, Wil mij even melden hier. Zijn ook bezig met clomid. Heb pcos( zonder alle symptomen hiervan behalve onregelmatige cyclys/geen grote eicellen.Nu eerste ronde 150mg. Hiervoor al 2 x eisprong gehad met 100 Mg. Helaas de laatste x geen reactie. Vind het spannend of het nu wel weer werkt. Ondertussen al 1,5 jr bezig af en toe zakt de moed in mijn schoenen......zou het ooit lukken? Andere kant waarom niet er is zoveel mogelijk?
Hoi Soulva, leuk dat je meekletst! Stom dat je ook PCOS hebt en de laatste keer geen reactie op Clomid 100mg! Hoe ver zit je nu in je cyclus? Er is zeker veel mogelijk, het groepje waarmee we in mei in dit topic begonnen zijn, is nu grotendeels al zwanger! Er is maar één ronde voor nodig!
Hoi! Ja idd zo positief denk ik ook 95% vd maand. Af en toe een dipje. Zit nu op dag 4 over 10 dan weer Check naar de groei. Hoe zijn ze bij jullie op het werk? Bij mij super vriendelijk en krijg alle tijd. Echt fijn, heb het maar aan klein clubje verteld. En gezegd dat ik het graag klein wil houden. Tot nu toe gaat dat super! Bij vriend ook hetzelfde. Het idee dat het bij sommige zo vlot lukt knaagt aan mij soms......waarom? Leef gezond en alle checks zijn top? Ik gun het een ieder en wil zelf ook graag.... Maar ja dat hebben we allemaal hier!
He Soulva leuk dat je meekletst. Firstgirl; ik heb geen innestelingsbloeding gehad bij mijn zoontje. Ik geloof dat ook maar een klein groepje dat heeft. Veel vrouwen helemaal niet. Ik heb vanochtend controle gehad weer. Dag 15 en eitje van 16.5mm Nu dus gezellig maken samen en vrijdag terug Dan is dag 18 en hopelijk het eitje gesprongen en mag ik meteen daarna bloedprikken.
Gisteren even met me vriend gepraat over dit allemaal en hij gaf al aan van dat ik er echt te veel mee bezig ben en daar heeft hij gewoon gelijk in.. Dus gisteren af gesproken om pas donderdag te gaan testen en dan daarna maandag maar heb het niet volgehouden. Had zo een mooie droom vannacht dat ik vanmorgen me niet kon inhouden.. Weer een witte test natuurlijk dus krijg steeds meer het gevoel dat ik het los moet laten en het volgende week wel zie of ik ongesteld word..
Firstgirl zaterdag is je NOD toch? Dan ben je ook wel vroeg nu. Er zijn meiden die eerder testen maar ik probeer altijd te wachten. Een streepje voor nod kan alsnog mis gaan en een witte test kan op nod toch positief zijn. Je weet dus eigenlijk nog niets dus. Het is jezelf alleen maar gek maken. Het is erg moeilijk..... ik weet het in ronde 17 inmiddels maar ik zou gewoon wachten tot nod.
MsGrey, misschien is het ook wel te vroeg om te testen maar door alles wat er door men hoofd gaat en wat ik voel is de wil zo groot, en te mooi om waar te zijn. Eindelijk begonnen in de mmm op dag 10 al een super ei op mijn moeder der verjaardag nog wel. Eisprong ook nog gehad en al die dingen die je voelt waaaarom is het zo spannend haha.. Donderdag ochtend ga ik nog n testje wagen omdat we dan een weekend met de familie op de camping staan. Zie ik dan nog niets dan is het wachten tot maandag dat ik terug ben denk ik. Heeft iemand van jullie al iets waarvan je denkt het zou wel eens zo kunnen zijn? Kleine symptoompjes of iets anders?
Ik heb getest maar gewoon nog maar 1 streepje met de early predictor dus ben er bang voor.. Als ik maandag nog niet ongesteld ben doe ik er nog een. Ik hou jullie op de hoogte
Hallo dames! Ik ben weer terug van weg geweest. Ben weer een beetje bij gelezen. Ik heb even een vraag voor jullie.. Zijn de symptomen na jullie eisprong altijd het zelfde? Ik had namelijk vorige maand gelijk zere tepels en nu voel ik niks.. Dus twijfel gelijk of ik wel een eisprong heb gehad.. Dit konden ze natuurlijk nu niet checken omdat ik op vakantie was..
xxnanax, leuk dat je er weer bent! Ik heb helaas geen antwoord voor je.. 'vroeger' had ik wel eens last van m'n tepels maar zeker niet elke maand. Nu heb ik sinds 5 dagen er wel last van, maar of dit mijn eisprong is of omdat m'n lichaam gewoon van slag is? Ik heb eigenlijk geen idee! Misschien kan iemand anders je een beter antwoord geven
Aah oke.. nou we kunnen niet anders als afwachten! Maar soms maakt je eigen lichaam je zo onzeker! Wanneer is jouw nod miszy? ?
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is, ik weet niet eens of ik een eisprong heb gehad.. Mijn verhaal staat paar pagina's terug. Wanneer is jou NOD?