Thanks lala. Pfff hier is het echt aftellen. Maar kijk er echt niet naar uit. Zijn telkens zo'n rotte dagen... Zondag testen, of al vroeger en zien of de tests aflopen of oplopen gezien pregnyl... ik twijfel. Begin ook weer redelijk 'droog' te worden beneden dus ik denk dat het niet mag zijn. Hoewel ik het gevoel dan weer heb dat er in buik wel wat gaande is, maar dat heb ik ook al zo vaak gedacht....
Katje, dat zegt allemaal niks joh.. Kan alle kanten nog op.. Ik duim voor je & kom hier af en toe spieken Heb je al getest of wacht je tot zondag?
Katje hou vol!!! En zeg idd helemaal niks!! Ken nog alle kanten opgaan!! Hier net als miszy 22 november weer een echo!! De eerste echo gewoon op mn buik ipv een stok in je doos!! Hahahahaha jippie!!!! 🎉 Lala en stefanenlaura: fijn zeg dat het ook nog steeds met jullie goed gaat!! Keep on the good work!! Ik durf eindelijk een banner hierop te zetten!!! Jeeee!!!! Ik ben nu wel relaxter aant worden eindelijk!! Jeee!!! Groetjesss!!!
Hiiii Gisteren willen testen , niet gedaan Vanmorgen willen testen, niet gedaan Gisteren en donderdag opeens meer opgezette borsten en steekjes onderin en krampen en 'verstoptheid' als ik nr wc moet. Maar kan volledig de pregnyl zijn dus grrrrr zo slopend... Ooh een mooie Banner Lizz enjoy it big time !! Xxx
Pff vind het zo spannend voor je katje... Ik hoop echt zo dat die klachten niet van de pregnyl zijn. Ik duim voor je... hoop het zo... Lizz fijn dat je wat meer vertrouwen hebt gekregen. Wanneer heb je weer echo? Of deze week gehad?
Goedemorgen meiden, We durfden het niet geloven; het is nog steeds onwerkelijk... Behalve mijn borsten voel ik me ook helemaal niet zo zwanger... Zou het de pregnyl zijn? Of is dit een te duidelijke streep om niet meer van de pregnyl te zijn? Pregnyl 5000 afgelopen zaterdagochtend gezet... Pffff wauw, stonden met tranen in elkaars armen, wat mooi. Meiden, wat denken jullie???
Sooooooooo!!!!!! Jemig wat spannend zeg!!!! Dikke streep ook zeg!!! Ik hoop het zo voor je joh!!!! Dit ziet er wel goed uit hoor!! Nou, voorlopig Ffe blijven testen!!!! Spsnnnenddddd!!!! Ik duim voor je!!!!!!!!!! Zou super zijn!!!!
OMG! Ik hoop het zo voor je 🎉👍🏻 Is het nu 14 dgn na eisprong? Ja, toch? Ik heb geen ervaring met pregnyll. Maar ik zou woensdag nog een keer testen. Ik was zwanger, maar had bij lange na noet zo'n dikke streep. Heb op zondag en woensdag getest. Duimen!
Hmm, hoop voor je dat het niets is. Ik lees trouwens wel dat je eigenlijk pas 10 dgn na pregnyl pas een betrouwbare test kunt doen. Ik blijf voor je duimen.
WOOOOW KATJEEEEEE, wat zou dit een geweldig nieuws zijn!!! Pregnyl kan wel tot 10 dagen of langer in je lijf blijven, maar nog zo donker?!? Ziet er echt wel goed uit!' Heb je wel ns eerder getest icm de Pregnyl??
Wow katje... Spannend!!! Hoop het zo voor jullie. Helaas kan het ook nog van de pregnyl zijn. Zeker omdat het nog zo'n hoge doses was. Hoe laat heb je de pregnyl gezet?
Pregnyl halfwaardetijd 1 = 5000 2 = 2500 3 = 1250 4 = 625 5 = 312,50 6 = 156,25 7 = 78,12 8 = 39,06 9 = 19,53 10 = 9,76 11 = 4,88 12 = 2,44 13 = 1,22 14 = 0,61 Gevoeligheid test Kruidvat 2 voor 5 euro - Geschat: 50 mIU/mL - Dag overtijd Ik zou morgen en overmorgen nog een keer testen. Omdat ik zelf 2 dagen wachten niet zou volhouden. Ik hoop het zo voor je!!!!
Hey ja tricky, hoewel ik het zo'n donkere streep vind voor het einde van pregnyl... Dan zouden de waarden nu maximaal 40 kunnen zijn. Donker voor zo'n test, niet? Morgenvroeg sowieso testen en ga vragen voor mijn bloedwaarden te checken.....
Het blijft spannend... Hoewel hij erg donker blijft voor nu minstens 9 dagen na pregnyl. Zeker als deze test minimaal 50 hcg waarde moet hebben, en als ik dan de tabel bekijk van stefanenlaura .... Maar ik vind'm ook niet donkerder geworden. Meiden, we kunnen het gewoon echt nog niet geloven...Wat vinden jullie? Gaan voorlopig ook nog niets vertellen. Wil eerst 100pct zeker zijn en minimaal 1 goede echo hebben... Oh, en dan is het nog de vraag of het over 1 of 2 vruchtjes gaat hé Stel over 1, moet die andere er dan nog uit? Of hoe zit dat? Bruinverlies trouwens gisteren meteen gestopt, vanmorgen enkel terug wittig.
Zal het vanavond posten als ik weer thuis ben... Maar is dat dan altijd relevant? Omdat je zogezegd na 5min niet meer mag aflezen? Seffens bellen naar ziekenhuis