Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    En hoe reageerden Jullie ouders katje?

Hier vandaag intake kraamzorg gehad en groeiecho.
    Kleine werkte niet echt mee. Maar wel weer helemaal goedgekeurd. Wordt bij 40wkn geschat op 3900 gram.
    Ben benieuwd.

Verder echo foto is gezichtje van voor en een armpje.

Bijgevoegde bestanden:

2. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik vind die echo's waar je de schedel van voren ziet zo eng uitzien 😂🙈 Ik heb er zelf ook een waar die recht de camera inkijkt (zeg maar). Super creepy. Doe mij maar een schattige zijaanzicht. Ik mag volgende week voor de 20-weken echo. Heb er zin in!

3. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hey!
    Heel bijzonder... keek er al zoooo lang naar uit het de mensen rondom te vertellen en nu is dit zo aan het gebeuren, echt heel leuk...!!
    ooh ik kijk er ook naar uit zo'n duidelijke echo's te krijgen....
    Hier ook al in spanning voor over een week... Ik hoop zo dat het allemaal nog goed is....
    Hier nog flink misselijk, niet met overgeven maar wel van 's morgens tot 'savonds etenstijd... heel lastig, maarja.

stefanenlaura voor jou begint het echt te korten hé meid !! Spannend zeg. Je dochtertje helemaal excited ook??

Ik vroeg me net nog af; hoe zou het met duna en rosalyn zijn? zij zijn de enige twee dat ik me nog echt kan herinneren die zwanger werden voor jou stefenenlaura.. of ben ik mis.

4. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    heee meiden, hoe is het hier?
    Hier bang afwachten tot dinsdag, tweede echo...
    De misselijkheid is er vaak 3 dagen, en dan weer 2 dagen niet ofzo. Kennen jullie dat?
    Maakt me zo onzeker...
    Borsten zijn nog steeds redelijk pijnlijk wel.
    Pffff killing ! :)

Gisteren een goede vriendin van me die al jaren een kinderwens had, maar vriend niet, nu stilaan gingen ze er aan beginnen begin volgend jaar, ze weten ook van onze situatie, vertelde gisteren dat ze van een gescheurd condoom van eerste maal zwanger zijn. Hebben het dan ook maar verteld. heel leuk natuurlijk want lopen bijna gelijk, maar vond het zo dubbel, ongepland en van de eerste maal raak, en ze vertelde dit dan 'gewoon' in de auto onderweg naar huis met 4-en, ik zag wel dat ze er mee zat mij te vertellen, en uiteindelijk dus goed gevierd door dat we beide goed nieuws hadden, maar had het toch leuk gevonden mocht ze het op een iets gevoeligere manier hebben verteld... Maar goed, eind goed al goed hé. Jullie snappen het wel. Zo zie je maar dat iedereen toch hoe dan ook beetje met zichzelf bezig is.

5. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Piep, hoe is het hier? Stilletjeeeesssss ;)

Schitterend mooie echo gehad vanmorgen... ZO BLIJ !!
    Was uiteraard al weer aan het panikeren maar nergens voor nodig ! Ik loop zelfs een dagje voor op schema dus de kleine doet het geweldig :D

Bijgevoegde bestanden:

• 8w2.jpg
      8w2.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      5
  6. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wauw katje super fijn dat je echo weer goed was. Mooie echo!! Genieten!!
    Apart dat je vriendin het juist in de auto vertelt. Terwijl je juist dan geen uitweg kunt nemen. Gelukkig dat jullie zelf ook goed nieuws hebben om te vertellen.

Qua klachten. Kan ik je niet zo goed helpen. Ik ben alleen maar moe geweest verder niks.

Hier flink verkouden. Ik wordt er knettergek van. Nu begint het snachts ook los te komen. Hierdoor ben ik snachts veel wakker. Ook doet alles zeer door het hoesten en daardoor begin mijn lichaam wat tegen te werken.
    Verder zit mijn buik steeds meer in de weg.
    Ff een foto van mijn buik.
    Ook bij 9 wkn was hij al iets gegroeid door mijn darmen. Maar ik heb geen foto met 4 wkn.

Bijgevoegde bestanden:

7. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Wauwww wat een flinke buik !
    En ook al met 9 weken ! Ik kan me niet voorstellen volgende week al zo'n zichtbare buik te gaan hebben :D Maar ik hoop het stiekem wel hoor haha.

Oh kan het geloven. Het begint ook echt te korten nu hé voor jou.
    Ben je met alles zo een beetje 'klaar', of moet er nog veel gebeuren? Wat ik me afvroeg; kun je met zo'n buik eigenlijk nog deftig autorijden?
    Beterschap met je verkoudheid !

Grappig; hier moest ik vanmorgen van de weg af en als ik een seconde later geweest was had ik heel men auto onder gekotst... Was stiekem beetje blij gezien ik onderweg was naar m'n echo :D dat het toch wel goed moest zitten dan ;)

Nu kunnen we het met (redelijk) gerust hart gaan vertellen aan onze hele familie en beste vrienden met kerst en nieuw. Dan zijn we 9 weken!

Hoe gaat het met de andere dametjes? Hopelijk nergens (meer) last van...!!

8. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ola! Er is nog leven hier. Wow, wat een buik @stefanenlaura. Mag je mooi trots op zijn.

@Katje fijn dat het nog goed zit, dat maakt de misselijkheid hopelijk dragelijker.

Hier de 20-weken echo gehad en tot nu toe alles goed. Groeit goed en is al lekker op gewicht, maar blijkbaar normaal voor Nederlandse baby's werd mij verteld. Ze maakte zelfs een 3D fototje van onze deugniet. Super trots dat alles zo goed gaat.

IMG_3261.jpg

Hoe gaat het met @lizz en @mizsy?

9. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wauw mooie echo! Super fijn dat alles goed was bij de 20 wkn echo is toch altijd spannend.
    Weet je nu ook wat het wordt?

Katje veel plezier met vertellen!

Mijn buik doet dit al voor de 2e keer en weet precies wat hij moet doen. Daarom is hij eerder zichtbaar. Daarbij is mijn buik nooit strak geweest en zeker niet na de zwangerschap van dochter. Ik zal aan het eind van de zwangerschap nog wel een keer een foto posten. Verwacht dat hij gigantisch zal zijn.
    Verder is eigenlijk alles wel in huis. Kamer is nu ook klaar. Moeten nog wel de co-sleeper maken. We hebben daar wel al een bed voor gekocht bij ikea. Dadelijk in de vakantie en in mijn verlof ga ik alles wassen. Dan ben ik helemaal klaar.
    Auto rijden gaat nog maar is niet altijd even fijn om recht te zitten. Hopelijk pas ik tot het eind achter het stuur.
    Hier wordt de baby bij 40 wkn op 3900 gram geschat.

Alvast Fijne kerstdagen allemaal.😙

10. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Oooh Mooie echo Lala !!

De misselijkheid is zo goed als weg. Maar ik maak me er niet zo druk meer in, nu alles zo goed was.

Fijne vakantie voor hopelijk jullie allemaal...

11. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauwww mooie buik hoor stefanenlaura!

Katje: zo blij dat alles goed is! Lekker genieten Meis! Leukkkk!!

Lala: bij jou ook al zulke mooie uitslagen!! Fijn dat alles zo goed is!!

Wat fijn om zo het jaar af te sluiten!! Op naar de 2017 baby's!!

Hier gaat het heel goed! Voel me prima! Morgen geslachtsbepaling! Dan nog is het niet 100% zeker maar word zoiezo leuk om het weer even te zien! Leukkkk!!!

Meiden... genieten allemaal!! En hele fijne feestdagen!!!

Dikke kus!

12. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Ook van mij voor jullie allemaal fijne feestdagen !!!!
    @Lizz, super spannend :)

13. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Hoi meiden !!

Stefanenlaura, flinke buik, maar heel mooi!!

Katje, misselijkheid helemaal voorbij?

Wij krijgen een babyboy!! 💙💙💙

14. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Super leuk Miszy. Hadden jullie een speciale echo laten doen voor de geslachtsbepaling of was het al gewoon goed zichtbaar 😉😬

Volgens mij had ik niet meer gereageerd, maar wij krijgen een meisje 💕.

15. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Super dat het bij jullie allemaal goed gaat!
    Allemaal goed de feestdagen doorgekomen?

Leuk een jongen en een meid.
    Lizz wat krijgen jullie?
    Hier blijft het nog even geheim tot februari :)

Vandaag vervolg echo van de guo gehad en de kleine is helemaal goed gekeurd. Geen hartafwijking zichtbaar.
    Verder wordt het ook daar groot geschat. Ze groeien dus goed in mijn buik. Dochter was namelijk ook groot bij geboorte.morgen weer controle bij de vk.
    Kan me nog niet voorstellen dat we over maximaal 8,5 week een kleine babytje erbij hebben. Nu 2 wkn vakantie en dan nog maar 3 dagen werken 😨 tijd vliegt.

16. Lizz86

Lizz86 Actief lid

12 apr 2015
    144
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij krijgen ook een binkie boy!!!!! 💙💙🎉🎉🎉💙💙!!!

Leuk ook lala een meisje!!! 😍

Gelukkig goeie uitslagen stefanenlaura! Wat schiet het al op hè bij jou!! Leuk leukkk!!!

Nou meiden: een hele fijne jaar wisseling allemaal!! Op naar 2017!! Het jaar dat we allemaal mama worden of het voor de 2de keer worden!!!

Dikke kus!!!

17. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    !!! HaPpY NeW YeAr !!!

Wat leuk dat we in 2017 allemaal mama mogen worden !!!
    Hoewel ik het nog steeds niet goed geloof.

Leuk Miszy en Lizz een jongetje, en Lala een meisje !!! :)
    En inderdaad stefanenlaura nog 8 weekjes... ongelooflijk !!!!!!

@Miszy misselijkheid zo goed als over, soms nog 1 of 2 dagen per week last van. Buiten verschrikkelijk moe heb ik ook (nog) nergens last van...

Het blijft weer heel spannend afwachten naar onze derde echo over 5 dagen... Dan zijn we net geen 11 weken en hoop ik iets geruster te kunnen worden.

X

18. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hooooi

Prachtige echo gehad en beweeglijke baby gezien 😍
    We zijn helemaal verliefd hihi!
    Weer mooi een dag voor op schema en 4cm!
    Hoe gaat het daar?
    Stefanenlaura nog vijf weekjes als ik je banner zie..??!!!! Komt dichtbij he, zo leuk...

19. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Gelukkig nieuwjaar nog dames. Dat het een jaar vol lieve kleine baby's mag worden😙

Lizz een jongen wat leuk!!!

Katje fijn dat alles goed gaat met dat kleine dingen in je buik. Het genieten kan beginnen.

Hier inderdaad nog 5 wkn tot de uitgerekende datum maar ik ga van 7 wkn uit. Dochter is met 42 gehaald. die had nog geen zin om te komen en dat zal deze ook wel weer hebben.
    Afgelopen woensdag nog een suikertest gehad om dat de baby erg groot is. Maar suiker was helemaal goed.

20. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Wow 2 weken overtijd? Dacht dat ze bij ons tot een week overtijd zouden gaan, maar zal misschien bij iedereen of overal beetje anders zijn.
    En waarom denk je dat het nu terug zo gaat zijn? of zie je dat vaker dat de tweede rond zelfde periode komt?

Deel Deze Pagina