Oooh meiden ik had helemaal niet gezien dat het heropend was !!! Had tijd geleden gezien gesloten maar wilde onze laatste berichten nog eens herlezen en nu zag ik jullie berichten pas sinds mei! Ik ben de laatste die nog moet bevallen #spannend !!!! Ik hou jullie op de hoogte en fijn jullie verhalen te lezen !!! Miszy is de baby al mooi bij gegroeid inmiddels? Hier is de laatste meting gisteren 49cm en 3,4kg !!
Hey! Ik had ook niet gezien dat het opnieuw geopend was. Heel erg euk om te lezen hoe het met jullie gaat en met de kleintjes! Hier op 30 maart bevallen van onze zoon Jurre. Na een moeilijke start ivm allergie bij hem, gaat het nu sinds een maand echt fantastisch en genieten wij extreem veel van onze kleine man. Alle ellende dubbel en dwars waard geweest!
Kreeg ik weer een melding van een nieuw beeicht, maar niet van die ervoor @Miszy en @Duna ook gefeliciteerd met de geboortes van jullie baby's En inderdaad @Katje77 jr bent de laatste Prachtig dat het ons allemaal gelukt is terwijl we exact een jaar geleden nog zo wanhopig waren. Liefde voor jullie prachtige gezinnen en ik wens jullie het beste toe!
Aan iedereen nog een super dikke proficiat ! En lala inderdaad zo zie je maar dat het kan keren hé... Doet me wel véél dat iedereen hier van het forum nu het grote geluk gevonden heeft. Hier is het echt voor alle momenten Xxx
Hoi meiden, Ik wilde heel graag op jullie reageren, heb hiervoor speciaal een account aangemaakt. Ik ben zelf pas net begonnen in de MMM en een maand geleden begonnen met de Clomid. Tijdens het zoeken naar ervaringen ben ik dit forum tegen gekomen en hier begonnen te lezen op pagina 1. Het was een zeer zware maand en elke dag las ik weer een stukje verder om er zo toch weer mee door te kunnen gaan. Erg mooi om jullie berichten te lezen en al op de hoogte te zijn dat het inmiddels bij iedereen gelukt is. Het geeft erg veel hoop. Proficiat allemaal en Katje jij nog veel succes. Heel erg bedankt voor het delen van jullie ervaringen!!
Hoi Kim, Heel fijn te lezen dat anderen er hoop van krijgen. Dat was bij mij nl. ook zo indertijd. Heel veel succes met de MMM en Clomid, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten en houd inderdaad vooral hoop...!!!! ze kunnen zoveel...
Hi hier bevallen van een flinke zoon van 3,286 kg en 52 CM! Geboren op 27/7/2017! Zelf een hele zware bevalling gehad met een derde graad ruptuur vreselijk afgezien maar nu stilaan aan de betere hand. Kort berichtje even! Dikke kus x
Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat het beter gaat, geniet ervan, vet cliché maar het gaat zó snel!
Hey! Gefeliciteerd met jullie zoon! Heel herkenbaar zo'n zware bevalling (hier geen ruptuur maar wel mega zware bevalling). Als je er over wilt praten of zo dan mag je me altijd een bericht sturen! Kan heftig zijn, zo'n bevalling. Hopelijk kun je wel langzaam aan gaan genieten van jullie wondertje!
hey Lief, maar het gaat wel. Inderdaad heftg en zeker als je je als terug in je hoofd afspeelt van de bevalling en de uren erna... Maar intussen aan de betere hand en hélemaal verliefd op ons lief schattig jongetje Hoe gaat het met jullie allemaal? x