Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik las het inderdaad ..beetje lastig dus. Je moet nu gewoon afwachten? En als je geen eisprong gehad hebt?

Als ik wel een eisprong gehad heb en zelfde als vorige maand dan is aankomende woensdag mijn nod....maar mijn gevoel zegt van niet..

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ja afwachten, en mag volgende week maandag bellen voor de uitslag van bloeduitslag van progesteron. Dus sowieso nog 2 weken wachten, ga wel testen doen hoor, want ik heb wel positieve ovulatietest gehad.. Jij had geen echo's gehad he en ook geen ovulatietesten? lijkt me ook best moeilijk.. Kan je jezelf wel beheersen met testen?

3. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh oké.. pff dan duren twee weken heel lang hè? Hopelijk heb je gewoon een mooie eisprong gehad en dat je een positieve test in handen hebt deze ronde.

Nee inderdaad geen echo's en ovuluatietesten.. vind ik op dit moment ook wel moeilijk hoor.. ik dacht begin deze ronde: de medicijnen slaan wel aan dus komt wel goed. Maar nu ben ik toch heel onzeker en heb ik grote twijfels..

Nee ik durf steeds niet te testen.. vorige ronde heb ik geen 1 keer getest.

4. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    Heb eindelijk men bloeduitslag binnen, de progesteron waarde was 56 dus een goede eisprong gehad nu afwachten tot maandag. Fingers crossed dat ik niet ongesteld word

5. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Firstgirl.

Ik heb vandaag echo gehad en mijn eitje is gister gesprongen. Alles zag er goed uit en volgende week vrijdag bloedprikken. Maar vaak ben ik na een week al ongesteld dus ik ben benieuwd deze ronde.

6. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh goed bericht voor jullie firstgirl en ms grey!! Spannende week voor jullie allebei! Ik duim voor jullie!!

7. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Firstgirl dan heb jij trouwens een goede eisprong gehad. Ik geloof dat je waarde dan minimaal 20 of 30 moet zijn.

xxnanax hoe ver ben jij nu in jouw cyclus?

8. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ja klopt mijn gyn gaf zelfs aan dat een goede eisprong tussen de 40 en 50 moest zijn.. Ik ben echt reuze benieuwd het bewust geen test meegenomen naar de camping. Wel tampons meegenomen voor het geval dat haha..

9. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik duim voor je dat je deze keer na n week niet ongesteld word en een mooie test in je handen hebt.
    Omdat de clomid 50 mg zo goed de eerste x werkte krijg ik als ik wel ongesteld word gelijk voor 5 rondes de clomid mee. Krijg dan ook geen echo's meer dus dan word t op basis van ovulatie testen denk ik

10. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit vandaag op dag 22.. De vorige maand werd ik op dag 27 ongesteld..Dus spannende week! Heb sinds vanmorgen toch wat gevoelige tepels..zul je altijd zien hè.. gisteren jullie nog gevraagd en dag later krijg je het.

Ja dat zei mijn gynaecoloog ook firstgirl.. als het twee rondes goed aan slaat krijg je voor een half jaar clomid mee.

11. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL

Lastig is het he! Ik heb ook regelmatig afgelopen jaar pijnlijke tepels gehad maar helaas niet zwanger.
    Bij mijn zoontje dacht ik dat ik niet zwanger was, want het nergens last van en toen was ik dus wel zwanger. Het kan alle kanten op gaan. Spannende week volgende week voor ons dus allemaal.
    Als ik volgend weekend niet ongesteld ben, dan heb ik goede hoop. Wachten duurt altijd zo lang.....

12. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    Voor mij is dit de eerste ronde, werd uiteindelijk 1 juli ongesteld. Dus wel al snel dan hoor

13. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt.. je kunt gewoon niet anders dan afwachten! Soms best frustrerend. Jaa dat hoor je idd ook vaak..als dames nergens last van hebben dat ze dan juist zwanger zijn.

14. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh net als ik dus.. ik werd 3 juli ongesteld van de eerste ronde..grappig dat we beetje gelijk op lopen. Ik ben al heel blij dat ik een eisprong en zulke korte cyclussen heb, voor de mmm had ik cyclussen van 97 dagen enz..en dus geen eisprong! Wat zn pilletje kan doen hè? Toch bijzonder!

15. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Mijn lichaam speelt echt met me, vlagen van misselijkheid, test is wel negatief. Ik denk dat ik mezelf echt gek maak, heb wel moeite om het los te lopen ;)

16. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    Zeker hetzelfde ooit 3 maanden niet ongesteld en dan weer 2 maanden ertussen. En nu een cyclus van 25 dagen

17. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja misschien toch proberen nog een paar dagen te wachten... Hoe moeilijk het ook is..
    Het weekend misschien iets leuks gaan doen..zo dat je wat afleiding hebt!?

18. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja heel herkenbaar! Ik heb dan zoiets ik heb nog wel even geduld ( op sommige momenten ook helemaal niet!!) Maar ben allang blij dat mijn lichaam er nu op reageert..

Hoelang zijn jullie al bezig als ik vragen mag ?

19. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten nu in de 13de ronde met een eisprong. Dus 13 x eisprong gehad maar helaas nog niet zwanger.

Wanneer is jouw nod Miszy? Of heb ik dat gemist.

20. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje! 13 x al... dat is wel lang zeg.. hopelijk is het nu dan snel een keer raak!

Deel Deze Pagina