Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. estrella1985

12 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xxnanax

Ja aan de ene kant wel want je wiltoch weten of et nu wel gelukt is maar aan de andere kant al die kere dat ik hierhoor heb getest werd ik de volgende dag ongesteld dus iedere dag zeg ik tgn mezef ik wacht nog een dagje

Je houd jezelf voor de gek maar ja :D zo stel je de telleurstelling misschien nog een paar dagen uit

2. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Estrella! Wacht jij met testen tot zaterdag? Knap dat je het zo lang vol houdt.

Ik zit nu op dag 23. Mijn cyclus wisselt ook.... tussen 21 en 27. Maandag dag 28. Dan krijg ik uitslag van het bloedonderzoek en dag 28. Dan wil ik pas een testje doen als ik niet ongesteld ben.

3. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maarre.... dat kan ik mij niet meer herinneren dat ik dag 28 gehaald heb haha dus daar ga ik niet vanuit dat ik maandag haal zonder ongesteld te worden.

4. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies!! Dat heb ik net zo hoor.. zoveel mogelijk afleiding zoeken deze dagen...gaan de dagen snel voorbij!

5. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad... wel spannende dagen allemaal!!

6. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    @ Estrella, wat spannend zeg! Ik duim voor je dat je een mooie test hebt zaterdag/zondag.

@ xxnanax wel een hele slimme manier om het zo tegen jezelf te zeggen. Ga m onthouden weet alleen niet of ik t kan hoor haha.

@ miszy is vind het zo spannend! Ik hoop echt voor je dat je een deze dagen een duidelijke test hebt!

@msgrey ik had precies hetzelfde met mijn bloeduitslag. Ik zou afgelopen vrijdag mijn uitslag krijgen en zaterdag was mijn nod. Maar doordat de gyn mij niet te pakken kreeg zou het maandag pas worden. Toen heb ik boos terug gebeld dat ik daar niet van gediend was. Uiteindelijk belde de gyn mij terug met de uitslag. De hoop werd toen nog groter maar helaas begon zondag mijn menstruatie.

Sorry als ik iemand vergeten ben

Mijn menstruatie is deze ronde weer erg kort. De eerste keer na het gebruik van Provera ( menstruatie opwekker) ben ik 1 dag ongesteld geweest cyclus uiteindelijk van 25 dagen. nu zijn het er in totaal 3 geweest. Dus ben benieuwd hoelang deze ronde gaat duren.

De dames die op het wachtbankje zitten ik denk aan jullie en duim voor jullie!!! Toi toi toi :)

7. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff shit.. wat ik al wel weer had verwacht.. gisteravond wat bloed bij het afvegen en vanmorgen oud bloed. Daar begint mijn ongesteldheid vaak mee! :(

8. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    #388 Miszy, 30 jul 2015
    Laatst bewerkt: 30 jul 2015
    Firstgirl, maakt dat niet uit dat je cyclus zo kort is? Zo niet, dan is het best fijn toch?

xxnanax, hopelijk is het gewoon oud bloed!' Ik duim met je mee

Ik ben dus ongesteld geworden :( en ik heb een klein probleem, ik heb nog maar 5 tabletten Clomid en zij zijn dus op vakantie. Dus dan kan ik er op dag 12 pas heen voor echo? En wie zal ik dan bellen voor recept Clomid, huisarts? Niemand had verwacht dat ik nu al ongesteld zou zijn..

9. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    Aah klote zegt nana en miszy, bij mij heeft de apotheek het recept gewoon klaar liggen dus misschien Daan even contact mee opnemen. Blijf je trouwens wel gewoon echo's krijgen? Ik krijg en geen meer.

10. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Miszy en Nana! Miszy denk huisarts bellen ja en anders geeft de ha wel aan waar je anders naar toe moet bellen.

Ik heb sinds gisteravond menstruatie krampen dus ben er ook bang voor. Ik heb gisteravond overgegeven en ben nu ook super misselijk. Lijkt mij sterk dat het door een zwangerschap zou komen terwijl mijn nod zondag pas is. Als het maar geen griepje is en als ik dan ook nog ongesteld word... dan heb ik een fijn weekend voor de boeg bleh.

11. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ja heb inmiddels de huisarts gebeld en gynaecologie en ze sturen recept door en afgesproken dat ik maandag tel contact heb over hoe en wat, dan kan ik altijd alsnog stoppen. Ik blijf wel echo's krijgen volgens mij omdat deze cyclus sowieso super raar is gelopen.. De 16e zat er super groot ei die niet leek te gaan springen? Dus plus 2 dagen erbij is de 18e op z'n vroegst gesprongen? Dus 12 dagen Lf dan? Of er is een kleine eerder gesprongen maar dat kon niet want ze kon dat aan de echo zien.. Rareeeeee cyclus deze maand.. Krijg maandag bloedonderzoek van progesteron dus ben benieuwd haha

En zo te zien lopen we allemaal gelijk als jullie ook ongesteld worden (wat ik natuurlijk niet hoop, duim duim!!)

12. estrella1985

12 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg nana en miszy

Ik ben nog steeds in afwachten maar wel nog af en toe krampen dis zal et weekend wel ongesteld worden:(

Dan lopen we indd echt bijna gelijk met ze alle

13. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Estrella, jouw nod is al geweest toch? Of heb ik het mis? Ik heb bij mijn zoontje ook menstruatie krampen gehad en zelfs bruin bloedverlies maar was toch echt zwanger. Menstruatie krampen kunnen ook groei van baarmoeder betekenen. Voelt ook zo als ongesteld worden

14. estrella1985

12 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi msgrey

Ja nou ik weet dus niet precies omdat ik zo een late eisprong heb gehad deze maand dag 18/19 van mijn cyclus als ik dan de 2 weken aanhoud zou et komend weekend zijn maar ja ik zit nu al op dag 31 van mijn cyclus en gemiddeld zijn mijn cyclussen 28/29 dgn heel verwarrend allemaal plus al mijn cyclussen heb ik vaak al 1a2 dagen licht bloedverlies met vegen Dit is tot nu toe nergens te bekennen:(

Mijn hoofd maakt overuren op het moment hihi

15. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Testje wagen?

16. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah shit balen hè !? :( als is het bij mij nog niet door gezet.. heel weinig en donker bruin . Dus heb het zh ook nog niet gebeld..eerst even afwachten tot het flink Door zet. En anders beginnen we zaterdag weer met clomid.

Dag 12 pas heen miszy? Bij ons doen ze dat vanaf dag 12.. dan doen ze de eerste meting. Maar bij jou gaat het natuurlijk heel snel..

17. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh dat is wel apart dat je overgegeven hebt en misselijk bent. Alleen gisteren of vandaag ook nog ??

18. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ik vind het knap dat jullie allemaal geen testjes doen :D respect haha, zeker als jullie zoveel symptonen hebben!

Bij mijn vriend moet nog zaadonderzoek gedaan worden, ik ga dat volgende week aanvragen. Weten jullie hoe lang het duurt voor je daar de uitslag van krijg?

19. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL

Vandaag ook. Ben eigenlijk nooit ziek. Ben nog nooit ziek geweest op mijn werk..... ik wacht rustig af.

20. estrella1985

12 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi msgrey

Ja nou ik weet dus niet precies omdat ik zo een late eisprong heb gehad deze maand dag 18/19 van mijn cyclus als ik dan de 2 weken aanhoud zou et komend weekend zijn maar ja ik zit nu al op dag 31 van mijn cyclus en gemiddeld zijn mijn cyclussen 28/29 dgn heel verwarrend allemaal plus al mijn cyclussen heb ik vaak al 1a2 dagen licht bloedverlies met vegen Dit is tot nu toe nergens te bekennen:(

Mijn hoofd maakt overuren op het moment hihi

Deel Deze Pagina