Bij ons ging dat heel snel.. mijn vriend had dinsdag ochtend zaad ingeleverd en woensdag ochtend moesten we langs komen voor de uitslag. Gelukkig was alles prima!
Ooh dat is vreemd dan.. of niet natuurlijk ? misschien weet je binnekort wel waarom je je zo voelt! dan heb je het er wel voor oxer toch ?
Ja dan heb ik het er zeker voor over. Bij mijn zoontje had ik dat af en toe een keer gedurende de hele zwangerschap maar niet al vroeg dus denk dat ik een griepje onder de leden heb.
Ik heb zojuist bloed geprikt. Brrrr het lukte niet dus moest ze met de naald wiebelen..... maandag de uitslag van het bloed.
Ff update. Mijn eisprong was al geweest zagen ze in het bloed. Nog nooit zo snel geweest. Denk niet dat dit dan raak is. dus wachten op ongesteldheid en weer opnieuw! Aan de rest:hopelijk gaat alles naar wens!
Soulva heb je zo vroeg een eisprong gehad dus? Geen kans dat je zwanger bent? Soms als je het niet verwacht pakt het juist goed uit
Ik had net bruin bloed dus zal vanavond of morgen wel weer ongesteld worden. Mijn lf blijft maar kort steeds. Nu weer maar 7 of 8 dagen. Krijg maandag met de uitslag van het bloed ook te horen of er misschien andere behandeling komt. Ben benieuwd.
Schat de kans klein in. Liever realistisch dan jezelf van alles wijsmaken.............. Anyway we wachten af!
Ik ben vanmiddag al gebeld door het ziekenhuis. Progesteron is veel te laag. Zo laag dat zwanger worden niet echt tot een mogelijkheid behoort. Maandag word ik gebeld door de gynaecoloog voor nieuwe behandel methode.
Oh dat is wel even balen zeg die uitslag maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig zoveel dat er nog mogelijkheden genoeg zijn
Zo ik heb net de eerste clomid pilletje van deze ronde weer gehad.. 10 augustus de eerste meting echo.. toch fijner met echo's, weet je waar je aan toe bent! Miszy jij bent ook alweer begonnen met de clomid toch ?
Hi xxnanax, ik heb vanochtend mijn eerste dag Clomid tabletjes genomen! Dus dan lopen wij gelijk? en verwacht dat ik ook de 10e een echo krijg! moet maandag bellen
Spannend miszy en xnanax, ik heb vandaag mijn laatste tabletje gehad en vanaf morgen mogen we al beginnen aan ons huiswerk. Toch baal ik er van nu geen echo's te krijgen. Na 1 ronde is het toch best wel onzeker vind ik. Msgrey wat balen zeg! Hoop snel op een passende behandeling voor jou en ben benieuwd wat ze maandag gaan zeggen. Estrella, heb je al een testje gedaan? Ben reuze benieuwd!
Succes miszy en nana deze ronde Firstgirl nee heb nog niet getest tenminste geen zwangerschapstest Kwam met opruimen een ovulatie test tgn die was een paar dagen over de datum maar dacht laat met het eens proberen moest eigenlijk niet plassen maar toch een paar drupjes erop weten te krijgen kreeg 2dikke strepen maar durf nie te hopen Ga denk ik zo naar de winkel om een testje te halen kan ne nieuwsgierigheid niet meer bedwingen