Mij is vertelt dat als je een innestelingsbloeding hebt het vooral oud bloed is en niet heel veel. Maar dat zou ook wel verschillend zijn per persoon!? Als je het niet vertrouwd zou ik wel even bellen naar het zh. Want als het wel zo is, is het niet goed dat je met clomid begint. Vragen kan altijd toch ..
Hey dames, Dus als ik het goed begrijp gaat die clomid ervoor zorgen dat de cyclus weer normaal word? En die zorgt er voor dat je eitjes goed groeien. Die van mij is ook all over the place. Er is geen pijl op te trekken, zo lastig. Ik zeul de hele maand rond met tampons e.d. omdat ik niet weet wanneer het raak is. @Soulva, als ik je zo hoor lijkt het me geen innestelbloeding. Maar ik sluit me aan bij xxnanax, je kunt altijd even bellen. Heb ik ook gedaan, daar zijn ze toch ook voor? Om je te informeren en eventuele twijfels weg te nemen
Nou dames hier nog steeds geen eisprong, en nu bijna op dag 12. heb wel al 2 dagen flink last van mijn onderrug, maar de testen blijven echt vet negatief helaas. We klussen gewoon door en dan hoop ik dat ik toch wel zaterdag ofzo mijn eisprong ga hebben zo niet dan ga ik maandag bellen. Zo rot nu dat ik ook geen echo's heb want dan weet ik wanneer ik het n beetje zou kunnen verwachten en of ik t kan verwachten...
Dat is niet fijn, dat er geen tekenen zijn van een eisprong first! Waarom heb je geen echo? Hier denk ik dat het toch echt een menstruatie is. Ook omdat de kans dat het raak is zo klein is omdat we ei gemist hebben. Ook prima proberen we het opnieuw! Deze x zonder echo want afdeling is nu gesloten ivm vakantie!
Omdat ik met de eerste ronde goed reageerde op de clomid 50 mg. Op dag 10/11 eisprong gehad goede progesteron waarde dus nu gaan ze ervan uit dat dit nu weer t geval is. Maar dit is pas de tweede ronde. Ik heb ook geen idee of de cyclus met clomid een beetje hetzelfde blijft zoals het er nu uit ziet is dat niet t geval. Jammer is dat he als de menstruatie doorbreekt. Ik vond het in ieder geval wel vond de eerste ronde heel spannend. En wilde mezelf nu deze ronde niet zo gek gaan maken met voor de nod testen enzo maar word nu al gek van die ovulatie testen.
Ok dan snap ik het. Bij mij werd de dosis verhoogt omdat na 2x de reactie niet goed was. Alleen de laatste keer was de reactie veel te goed/snel! Is niet fijn als menstruatie weer is maar ik bedenk dan maar : nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Hoi dames! Wij zitten vanaf mei in de MMM. Ik zit vandaag op dag 16 van mijn eerste ronde clomid. Mag ik me alsnog bij jullie aansluiten..heb steeds meer behoefte aan medestanders. Vandaag 2e echo gehad en het grootste eitje zit links en is nu 20.8mm, bms is 8.7mm. Dus het slaat gelukkig aan! Heb erg veel last gehad van bijwerkingen dus dat is dan niet voor niks geweest, thank god!
Hoi Wistaire, leuk dat je mer kletst. Dus jullie mogen het gezellig gaan maken deze dagen Ik mag nog vandaag en morgen clomid en dan dinsdag echo. Ben benieuwd of mijn eisprong nu eerder is. Normaal met dag 17 of 18.
@Soulva, balen dat je menstruatie is doorgezet. Maar tis net wat je zegt; nieuwe ronde, nieuwe kansen. @Wistaire, welkom Hier nog steeds een steigende temperatuur. 37,1 -- het word nu wel heel hoog, voor mijn doen dan. Ik zit altijd tussen de 36,3 en 36,6. Maar nu blijft het klimmen. Is het vreemd dat ik hoop/denk (wens) dat dit niet door de Provera komt? Tis geen actief wensen. Want ik weet dat het eigenlijk niet kan...maar toch.
Welkom wistaire! Aah dat klinkt goed.. goed aan de klus dus! Jaa spannend ms grey! Ik moet maandag heen voor de eerste meting van deze ronde.. ben zeer benieuwd!! Dat is inderdaad wel apart Marieke 502 met jouw temperatuur...afwachten dus...
Ah wat onzeker is dat hè.. afgelopen maand had ik ook geen echo's ivm de vakantie..maar dat vond ik ook niet echt fijn. Je kunt inderdaad altijd even bellen en vragen toch of ze niet even willen kijken ? Succes!! Hopelijk worden je ovu testen gewoon positief vandaag of morgen!
@xxnananx, haat aan het wachten hihi. Maar ja, er zit niks anders op @firstgirl, is dat standaard dat je na een goede eerste ronde geen echo's meer krijgt? Wel latstig idd. Dan 'vlieg je blind' en ben je steeds in de weer met ovu testen. Morgen mijn laatste Provera, eens kijken hoe lang het duurt voordat ik ongesteld word. Hoe lang duurde het bij jullie de eerste keer? Ik lees dat jullie het hebben over 'huiswerk', wat moet ik me daarbij voorstellen? Vandaag onwijze hoofdpijn en last van mijn buik. Ben om 15:30 m'n bed in gekropen en om 18:30 er weer uit. Ben erg moe en veel last van de warmte.
Hier net weer een negatieve ovu test. Weet niet of het standaart is. Hoop het voor de andere dames in ieder geval niet.
Ik denk dat er met huiswerk seks bedoelt word Wat vervelend Firstgirl..... sommige hebben eisprong ook anders iedere ronde door de clomid. Zou dat het kunnen zijn? Dat hij gewoon nog moet komen? Marieke jij gebruikt (nog) geen clomid dus? Jij moet nu afwachten of jij ongesteld wordd? Hoge temp is goed in ieder geval, of door de hormonen. Staat daar niets over op internet of bijsluiter? Spannend maandag en dinsdag voor de echo`s (ik mag dinsdag ochten) Dan zit ik op dag 11.
Hoi dames, Mag ik ook met jullie mee schrijven? Ik ben al moeder van een 2 jarige pittige dame. Van haar was ik heel snel zwanger. Ik heb destijds ovulatietesten gebruikt. sept '14 gestopt met de pil ivm heel laag libido gelukkig weer goed op pijl Maar na een onregelmatige cyclus en angst voor afwijkingen na ks doorgestuurd naar de gyn. Hier werd meteen pcos vast gesteld. Ik ben begonnen met afvallen dus hopelijk heeft dat wat effect. De gyn die ik heb gehad heeft me niet veel vertelt dus weet eigenlijk niet wat me te wachten staat. Maar vanaf nu krijg ik een andere gyn. Mijn menstruatie neemt ook een loopje met me. Ben al bijna anderhalve week "ongesteld". Ben afgelopen zondag begonnen met clomid, geen symptomen gehad buiten de extra puistjes. Maandag heb ik een echo, dus ben er benieuwd. Firstgirl. Ovu testen kun je het besten tussen 10 en 17 doen omdat vaak in de ochtend de piek is. Groetjes
Hoi Stefanlaura, Beetje hetzelfde verhaal als ik. Ik ben mama van een pittige zoon september wordt hij 2 jaar. Vanaf vorig jaar zomer begonnen voor een brusje maar bij mij werd tijdens onderzoeken een te laag progesteron gevonden. Veel te laag, en daardoor geen goede eisprong. Geen pcos, meer mijn hormonen zijn niet voldoende om zwanger te kunnen worden. (bij mijn zoontje was Ikk spontaan zwanger) Vervelend dat je nu niet goed weet hoe en wat..... kan het van de clomid dat je zo lang ongesteld bent?
Ja dat wachten inderdaad... dat is toch wel het minste ! Normaal gaat de tijd zo hard, maar als het hier om gaat echt niet ! Uhm ik heb twee keer provera gebruikt. De eerste keer na 5 dagen ongesteld en de tweede keer na 4. Dus best snel!
Ja, misschien heb je idd nu wel een andere cyclus en komt hij nu wat later.... positief proberen te blijven, hoe moeilijk het soms ook is !
Hoi dames Hier even een berichtje Ik kan het nog steeds niet geloven hoor gisteren een echo gehad omdat ik al meer dan een week buikkrampen had maar alles zag er goed uit gelukkig dus dat was wel een geruststelling nu over 2 wekenweer terug Nog geen kwaaltjes aan de ene kant heel prettig natuurlijk maar aan de andere kant zou het het allemaal wat echter maken misschien dat ik het me dan iets beter besef Hoe is het met jullie dames?
@Seks als huiswerk, hihi kom maar op Nee, ik gebruik nog geen clomid. Eerst ongesteld worden. En wat betreft die hoge temp, de assistente van de gyno had er nog nooit van gehoord als bijwerking. En ik kan er op internet ook vrij weinig over vinden. In mijn beleving hoort een stijgende temp bij een zwangerschap. Maar dat zou wel heel erg toevallig zijn....net op het moment dat je met medicijnen gaat beginnen, dan opeens zelf zwanger worden. Maar aan de andere kant, ik heb dit soort verhalen al meer voorbij zien komen op dit forum. Dus wie weet, we wachten af. Mijn kuurtje Provera is op, dus nu word het wachten op mijn menstruatie. @stefanenlaura, welkom Ik heb een zoon van 6 en een bonus zoon van 5. De eerste keer ben ik in december gestopt met de pil en waren we in juni zwanger. Daar had ik deze keer ook op gehoopte toen ik in november stopte. Maar helaas... @estrella, fijn om te horen dat het allemaal goed zat. Vervelend van die buikkrampen, gaat het nu wat beter met je? *knuffel*