Aah goed zeg! Dus jij moet inderdaad na deze ronde ook een half jaar zelf proberen... spannend hè? Ik heb wel besloten om nu ovulatie testen te doen..omdat je nu dubbel check kan doen. En echo en testen. Volgende ronde niet meer.. morgen middag moer ik weer heen..
Mooi dat er een eitje groeit!! 19 mm is wel mooie grote! Hopelijk ben je die injectie niet nodig en springt hij gewoon van zelf! Dat is ook spannend dat zaad onderzoek.. mijn vriend vond het idd geen leuke week! Maar gelukkig was alles goed! Goed aan jullie huiswerk gaan dit weekend in iedergeval !
We zijn al meer dan eenn week ons huiswerk aan het doen haha. Die paar dagen kunnen er ook nog wel bij haha.
Ja ben echt heel blij dat er weer wat echo's gemaakt worden. Ja wel fijn dat ze m dan alsnog kunnen laten springen. Hoop natuurlijk dat het niet nodig is. Wanneer heb jij een echo Marieke? Ik ga voor je duimen dat je snel mooie eitjes hebt.
Firstgirl fijn dat er een ei zit. Hopelijk springt hij dit weekend uit zichzelf. Anders idd het zaadonderzoek even verzetten😄. Marieke hopelijk komt je menstruatie snel. Is frustrerend dat iedereeneen ei heeft en jij nog steeds niet in een nieuwe ronde zit. De gyn die ik nu heb houdt dinsdag 28 juli als eerste dag aan omdat mijn menstruatie vreemd verliep en ik geen startdag kan geven en vanaf toen ben begonnen met heel licht vloeien. En dan zit ik nu op dag 17. Hij wil de eisprong graag rond dag 14. Net een ovu test gedaan en der staat weer een licht streepje op.
Typen op mijn telefoon is trouwens echt vervelend duurt mega lang. Blij sls ik morgen weer thuis op tablet kan.
1 testje die heb ik gedaan inmiddels en streepje is bijna even donker dus zal morgen of overmorgen wel zijn. Heb vanochtend nog nieuwe erbij besteld.
Stefanenlaura hoe is de vakantie? Leuke dagen? Firstgirl hopelijk dit weekend een eisprong! Nog maar paar dagen door klussen inderdaad
Spannend msgrey😄 Mijn vakantieis erg leuk echt genieten van mijn kleine stoere dame. Hebben al veel gedaan. Maar merk wel dat ik veel met dit hele proces bezig ben. Er lopen heel veel zwangere dames en ouders met kleine hummeltjes rond. Dus zorgt voor nog meer gedachten😞 E mocht voor het eerst bootje varen. Was echt grappig ze bakt er niets van😄 sorry foto is gedraaid.
Nu ik weet dat er een eitje zit heb ik net ook nog maar eens een testje gedaan normaal niets te zien en nu een middelmatig streepje nog niet zoals die van jou maar tis wel sterk he. Dat hij nu ineens licht positief test... Succes met klussen in ieder geval. Op welke dag zit je nu?
Jeeeeej!! Dan komt ie er aan. Ik ben nu op dag 13. Ik loop gelijk met de dagen van de maand Morgen komen de testen binnen dus dan meteen weer eentje proberen. Worden dan spannende wacht weken want we lopen mooi gelijk.
Wat een lieve foto stefanenlaura. Ze geniet er van zie ik. Ik werk in de kinderopvang en zie dus veel baby's en zwangeren. Ik merk dan soms ook wel dat ik het zo mis!!
Firstgirl, wel fijn dat er in ieder geval een eitje zit! Hopelijk hoef je geen injectie om 'm te laten springen. Hopelijk issie maandag niet meer te spotten op de echo Marieke, kan me voorstellen dat het vervelend is om te moeten wachten.. Nog geen menstruatie doorgebroken, welke dag zit je nu na Provera? MsGrey, leuk huiswerk dus wanneer moet je terug of heb ik daar overheen gelezen? Stefanenlaura, wat een lieve foto zeg! fijn dat je een fijne vakantie hebt.
Jeej dan is hij onderweg firstgirl😄 Msgrey dan is je werkplek idd een confronterende plek. hier het onderwijs dus ze zijn iets ouder als ze binnenkomen.
firstgirl, ik ontdekte net nogal wat bruinig bloedverlies. Dus ik denk dat het nu toch echt door gaat zetten. Dus dan zou morgen dag 1 zijn, maandag bloedprikken op dag 4. Dus dan zou de eerste echo op maandag 24-8 zijn, want als het doorzet is dat dag 11. MsGrey, ik gebruik ovu testen van de Action. Geloof dat die ook wel goed zijn, toch? Niet dat ik er ooit een ei mee gevonden heb... maar dat was omdag ik geen eisprong had XD Ik ben gastouder werken met kleine kinderen is leuk <3 stefanenlaura, wat een mooi meisje hebben jullie en wat fijn om te horen dat jullie genieten. Miszy, ik ben nu 5 dagen na Provera. Dus dat is nog heel netjes.
Hoop het voor je marieke. Begin je dan zondag met clomid? Leuk trouwens gastouder. In je eigen huis of ergens anders?
stefanenlaura, als het doorzet zou ik inderdaad zondag beginnen. Ik weet niet 100% zeker of het Clomid is, want ik kan me niet herinneren wat voor naam de arts heeft genoemd. Maar ik ga ergens mee beginnen Ik ben bij mij thuis gastouder. Ik doe dit nu sinds augustus 2012, en heb eerst bij mensen in huis gewerkt. Toen de moeder minder ging werken en ze geen gastouder meer nodig had, ben ik vanuit huis gaan werken. Dit bevalt super goed!