Jaa dat ziet er goed uit!! Ach jullie klussen toch nog niet zo lang..Dus deze paar dagen kunnen er dan nog wel bij! Haha
Heb deze x pvuntesten ivm vakantie anders altijd echo's. Weet nl niet wat ik deze x moet verwachten. Was eerste steeds dag 16/17. Maar de laatste x was ei op dag 13 al weg vandaar dat ik al test heb gedaan☺️
Hoi, mijn eitje was donderdag 16mm..... vandaar dat ik toen begonnen ben met testen. Donderdag middag had ik een duidelijke streep en had verwacht dat hij vandaag knal positief zou zijn of morgen. Vanmiddag was mijn ovulatietest echt negatief. Ik kan wel een foto maken van mijn test , maar die is niet zichtbaar hihi . Ik gebruik al 9 maanden ovulatietesten en die testen van vandaag zijn echt negatief. (vanavond ook weer een gedaan en ook negatief - wit!) Gyn heeft mij eind van de middag gebeld en vond dat ik door moest testen (vandaag ook 2x gedaan en beide negatief) morgen en zondag ook nog gewoon testen. Kans was inderdaad groot dat hij al gesprongen is. Ook omdat ik nu op dag 13 al een eitje had van 16mm (normaal pas dag 17) Hij denkt dat door deze dosis clomid niet alleen mijn eitje sneller groeit maar ook sneller mijn eisprong is. Dat het bij mij in vlot tempo gebeurt is. Vandaar morgen en overmorgen ook nog testen. Zijn die ook negatief dan kan ik er inderdaad vanuit gaan dat het mijn eisprong was. Zijn ze morgen of zondag wel weer positiever, dan kan het door de clomid dat ik een "dip dag' had (?!?! kwam wel eens voor zei hij) Even afwachten dus.
Soulva balen is dat he dat afwachten en niet weten waar je aan toe bent/wanneer. Firstgirl dat zijn goede testen! Veel plezier
Hee dames, hier net iets raar mee gemaakt. We waren bezig met ons huiswerk om het zo maar even te noemen. Maar het deed deze keer echt heel erg pijn. Heb af en toe wel eens zo iets van nou deze keer niet zo 'hard' maar deze keer moest hij echt stoppen. En het ging gewoon normaal.. Sorry sorry sorry als dit gek overkomt de pijn zat vooral links waar ook mijn eitje zit/zat. Heeft iemand dit al ooit meer mee gemaakt?? En nog maals sorry als dit een gekke vraag is
Hè wat vervelend Firstgirl. Kan je niet zeggen wat de reden is Hier was vrijen een aantal jaar erg pijnlijk maar voornamelijk de 'buitenkant'. Maar dat is na een aantal bezoekjes aan de bekkenbodemfysiotherapeut helemaal weggetrokken . Nu heel soms dat het wat te diep gaat maar niet zo erg dat hij moet stoppen.
Aah ja.. dat is heel vervelend! Ik herken dat wel.. De afgelopen dagen heb ik dat ook wel. Dat komt omdat je eitje groeit.. Gisteren met de echo voelde ik het ook.. Toen zei de gynaecoloog..dat kan heel goed! hopelijk word het snel wat minder en kunnen jullie als nog jullie huiswerk doen!
Net terug uit het zkh en nu was hij 24mm. Maandag weer terug. Als jij dan nog niet gesprongen is gaan ze het opwekken. Net al door sm gebeld met de vraag en hoe was het? Zijn met hun op vakantie geweest dus waren op de hoogte van de zkh bezoeken. Maar hebben ze gelukkig nog op een dwaal spoor kokunnen zetten omdat ik zovaak terug moet. Ze denkt namelijk dat het niet gewerkt heeft. Ik heb net gezegd dat we vanaf nu er niets meer over zeggen.
Hè hoi dames, Ik had een groepje aangemaakt voor juli/augustes.. dacht dat dit echt voor mei/juni was... sorry😊 Ik zit nu in mijn 2e ronde clomid 1e ronde was het helaas niet gelukt... Heb er trouwens wel een hard hoofd in.. heb namelijk zelf wel een eisprong. . Alleen twijfelt de gynaecoloog er over als dat elke maand wel zo is.. omdat ik soms een cyclus had van 38 dagen... Ben 1 x in 3 jaar zwanger geweest alleen was dit helaas een leeg vruchtzakje... Ik hoop met jullie mee te kunnen praten.. Liefs wennuhh
firstgirl, wat je beschrijft; voelt dat als een stekende pijn aan de binnenkant, diep achterin, dat wegtrekt naar je been? Want zo heb ik dat. Als hij ehm diep en hard gaat dat straalt echt uit. Ik vermoed dat dit idd met een eitje te maken heeft. Als ik wat met mijn been beweegt kan ik vaak een houding vinden waardoor het wel te doen is, zeg maar maar vaak moet manlief dan toch voorzichtiger doen. wennuhh, welkom meis ik ben ook niet van mei/juni maar van juli/augustus. Dus schrijf lekker mee ik begin vandaag met mijn eerste ronde clomid, vind het erg spannend en dan vrijdag de eerste echo. Hebben jullie nog leuke weekend plannen? Manlief en ik gaan vandaag aan de klus. Ik heb gisteren onze trap voor de eerste keer geverfd (nou ja, eerste keer... ik had dit een half jaar geleden ook al gedaan, maar toen geen tijd gehad om het af te maken en dus alle verf er weer af gestoten zo'n beetje) dus vandaag voor de 2e keer en dan morgenavond de halve maantjes erop. Hij gaat op zolder bezig om deurtjes te maken voor de schuine wand kast. Vanavond samen naar de film en morgen om 12:30 nog een keer. Wij hebben beide een Pathé Unlimited Card, vandaar
Hee marieke502 Haha leuk trap verven😀.. klusjes moeten altijd gebeuren he. Wij doen dit weekend niet zo veel even bij mn ouders op visite en veder helemaal niks heerlijk. Jij bent vandaag begonnen met het slikken van clomid, Spannend he.. dat snap ik.. Hoop voor jullie dat jullie geluk hebben de 1e ronde!! Liefs
wen, dat hopen wij ook *knuffel* dank je. We zijn sinds november 2014 bezig om zwanger te worden, en omdat dit de eerste keer (in 2008 met mijn vorige partner) meteen lukte hadden we niet verwacht dat het nu zo lang zou duren. Maar nu met clomid hopen we idd dat het snel mag lukken <3 En die trap, tja, tis een doorn in mijn oog. Dus ik moet er nu echt aan geloven ik was gister met een uurtje klaar.
Wennuh.... leuk dat je mee kletst. Firstgirl dat is vervelend.... Misschien inderdaad door je ei? Ik had vanmorgen ook eeb positieve ovulatietest. Gyn toch gelijk dat het een dip van een dag kon zijn. Gisteravond wit en vanmorgen positief (niet een beetje maar erg) Lopen wij een heel eind gelijk stefanenlaura.
Ik werd steeds na paar dagen eisprong al weer ongesteld. Nu met deze dosis clomid hopelijk niet. Denk dan vanaf nu 2 weken? 29 augustus. Mits mijn progesteron na bloedprikkeb goed is natuurlijk, anders weet ik dat het toch niet mogelijk is.
Welkom wennuhhh, Voor mij is dit ook de 2e ronde Clomid. Zojuist weer een testje gedaan en die was weer aan het aflopen (licht positief) dus ik ga er vanuit dat ik gisteren avond mijn eisprong heb gehad. Nu dus weer 2 weken wachten. Voor ons begint nu echt de vakantie. Manlief heeft nu 2 weken vrij. We gaan niet zo veel doen deze vakantie. Maandag komt er een hypotheek adviseur en dinsdags gaan we bezichtigen doen. Dit doe ik voor manlief omdat mijn droomhuis het huis van mijn oma is. Maar omdat hij zegt je moet ook naar andere huizen kijken doen we dat maar. Een dagje naar t dolfinarium en misschien wel een dagje strand. We hebben ook een hond van 11 maanden nu Bailey die gisteren voor het eerst loops is geworden dus dat is ook wel wennen hoe je daar mee om moet gaan haha. Op mijn profiel foto zie je der. Ze heeft nu een prinsessen pamper aan ze is zoo knap nu hahaha.